Οι προτάσεις Π.Ε.ΚΑ.Π. για το νέο μεταβατικό εξεταστικό σύστημα

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. χαιρετίζει την ανακοίνωση του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. για ένα μεταβατικό εξεταστικό σύστημα, που έχει βασικό στόχο τη βελτίωση των υπαρκτών στρεβλώσεων του Νέου Λυκείου, όπως τις κατέγραψε και ανέλυσε η επιτροπή του Υπουργείου αλλά και οι Επιστημονικές Ενώσεις. Θεωρούμε επίσης ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, η εισαγωγή της Πληροφορικής στη Θετική Κατεύθυνση μαζί με τις άλλες συναφείς επιστήμες, προκειμένου να διδάσκεται στο σύνολο των μαθητών που ακολουθούν τη συγκεκριμένη Ομάδα Προσανατολισμού. Αδυνατούμε ωστόσο, να αντιληφθούμε την επιστημολογική προσέγγιση των συντακτών του νέου εξεταστικού συστήματος που αποκόπτει τις Σχολές Πληροφορικής (ΦΕΚ 315/τΑ/2003) από τον μητρικό τους χώρο, τη Θετική Κατεύθυνση και τις εξοστρακίζει σε μια άλλη που αποκαλείται Σπουδές Πληροφορικής και Οικονομικών.

  1. Στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών:

Αντικατάσταση του μαθήματος Ιστορία Γενικής Παιδείας που διανοίγει σχολές Επιστημών Εκπαίδευσης, με το μάθημα Πληροφορικής (Α.Ε.Π.Π.) ώστε να δώσει στους μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού τη δυνατότητα πρόσβασης στις Τεχνολογικές Επιστήμες (Τμήματα Πληροφορικής). Διαφορετικά, αποκόπτονται συναφή Τμήματα, ανατρέποντας το σχεδιασμό των μαθητών και δεν συνάδει με τις εξαγγελίες του υπουργείου.

  1. Στην Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής:

Αντικατάσταση του μαθήματος Κατεύθυνσης Ιστορία που δεν είναι εξεταζόμενο με το μάθημα Φυσική Κατεύθυνσης, ώστε οι μαθητές της να έχουν πρόσβαση στις Σχολές των Θετικών Επιστημών, βασιζόμενοι στα μαθήματα Ν. Γλώσσα, Μαθηματικά, Πληροφορική και Φυσική, Ο μαθητής με αυτόν τον τρόπο μπορεί να εισέλθει και να φοιτήσει με επιτυχία σε όλες τις σχολές των Θετικών Σπουδών, εκτός από τα Τμήματα Χημείας και τις Τμήματα Υγείας και Ζωής.

Π.Ε.ΚΑ.Π.

Στην Κατηγορία : ΠΑΙΔΕΙΑ
ip[
Exit mobile version