Οι αλλαγές που φέρνουν στους μαθητές των Λυκείων οι εκλογές 2015

Το αποτέλεσμα των εκλογών αναμένεται να φέρει αλλαγές στους μαθητές των Λυκείων όπως έχει γράψει το . Από τις σημαντικότερες αλλαγές είναι η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων που συνοδεύεται και από την συνακόλουθη κατάργηση της προσμέτρησης των βαθμών των τριών τάξεων για την εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ.

Α ΛΥΚΕΙΟΥ – ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΑΛΛΑΓΗ

50% ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ, 50% ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΣΤΟ 100%

Β ΛΥΚΕΙΟΥ- ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΑΛΛΑΓΗ

50% ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ, 50% ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΣΤΟ 100%

Γ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΑΛΛΑΓΗ

50% ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ, 50% ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΣΤΟ 100%

Όπως προειπώθηκε καταργείται ο Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης που προκύπτει από τις επιδόσεις των υποψηφίων στις τρείς τάξεις του Λυκείου. Πλέον για την εισαγωγή θα υπολογίζονται οι βαθμολογίες που σημείωσαν οι υποψήφιοι στις πανελλαδικές.

ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΑΛΛΑΓΗ

ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗΣ + ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗΣ. ΔΕ ΘΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΕΙ-ΤΕΙ

Διεύρυνση των επιλογών των υποψηφίων

Αλλαγές αναμένεται να έχουμε και στις επιλογές που θα έχουν οι υποψήφιοι. Με το υπάρχον σύστημα οι υποψήφιοι είχαν το δικαίωμα να δηλώσουν τις σχολές ενός μόνο επιστημονικού πεδίου με αποτέλεσμα να περιορίζονται δραστικά οι επιλογές των σχολών.

Σύμφωνα με το Τμήμα Παιδείας αναγκαία είναι η διεύρυνση των επιλογών των υποψηφίων. Η πρόσβαση στις Παιδαγωγικές Επιστήμες να μπορεί να γίνει από όλα τα επιστημονικά πεδία, ενώ να δοθεί η δυνατότητα πρόσβασης σε σχολές των Θετικών, Τεχνολογικών και Επιστημών Υγείας από τη Β’ αλλά και από τη Γ’ ομάδα προσανατολισμού. Με την ίδια λογική να υπάρχει η ίδια δυνατότητα σε απολυτηριούχους της Α’ και της Δ’ ομάδας προσανατολισμού.

ip[
Exit mobile version