“Να αποδοθούν τα πραγματικά κενά – Καμία απόλυση αναπληρωτή”

ipaidia thumbnail

Στις 12/3  το  ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας συνεδρίασε και καθόρισε τα οργανικά ελλείμματα και  πλεονάσματα των σχολείων  μας.

Ενημερωτικό Αιρετών της ΑΣΕ στο ΠΥΣΠΕ Β’ Αθήνας

Με fast track διαδικασίες και με βάση τα αντιδραστικά νομοθετικά πλαίσια που έχουν διαμορφωθεί (αύξηση ωραρίων είτε άμεση είτε έμμεση στην περίπτωση των εργαστηρίων πληροφορικής και φυσικών επιστημών, μεγάλος αριθμός μαθητών ανά τμήμα και εκπαιδευτικό, κοκ) συνεχίζουν να επιβάλλονται στον υπολογισμό και από τη σημερινή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ απαράδεκτες αναγωγές σε τμήματα και ανάγκες που οδηγούν σε διαμόρφωση μαζικών τεχνητών πλεονασμάτων εκπαιδευτικών. Αναγωγές σημαίνει ότι, για παράδειγμα, αντί του αριθμού των τμημάτων που λειτουργούν υπολογίζονται τα τμήματα «που θα έπρεπε να λειτουργούν με βάση το νόμο»!!!

Τοποθετηθήκαμε με βάση την πάγια θέση που έχουμε :

Τώρα είναι η ώρα για καταδίκη, με κάθε τρόπο, της πολιτικής ΕΕ – ΟΟΣΑ – ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ και όσων άλλων έχουν συμφωνήσει στις λεγόμενες αναδιαρθρώσεις της εκπαίδευσης.

Κανείς εκπαιδευτικός δεν περισσεύει, δεν υπάρχουν πλεονάσματα.

Τώρα να διεκδικήσουμε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού που να καλύπτει τις πραγματικές σύγχρονες ανάγκες.

 
  1. ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ/ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2019
 
ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Π.Π.Σ. ΜΕ ΛΗΞΗ ΘΗΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 31-08-2019 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ (δεν έχουν οργανική σε σχολικη μονάδα) ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΠΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) ΕΚΤΙΜΗΣΗ Δ/ΝΤΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) 2019
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 67 67 0 67 0 4

0

 
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 143 144 0

45

+49

0 0  
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 26 26 0

0

0

0

0

 
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 0 0 0 0 0

-75

-75  
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 124 126 0

61

+63

-5 -5  
ΠΕ 32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 2 1 0

0

-1 -33 -33  
ΠΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ 71

69

0 10

+8

0

0

 
ΠΕ19-20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 85 84 0

0

-1 -5 -5  
ΠΕ60 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ 406 402 0 12

+8

0

0

 
ΠΕ70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ 1772 1691 0

6

-75 -75 -75  
2. ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2018 ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ  
ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ (δεν έχουν οργανική σε σχολική μονάδα) ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΠΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) ΕΚΤΙΜΗΣΗ Δ/ΝΤΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+)2018 ΕΚΤΙΜΗΣΗ Δ/ΝΤΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) 2017
ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 4

4

5

+5

0 0 0
ΠΕ 16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ 2 2 0 0 0 0 0
ΠΕ 60 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ 41 19 0 -22 -22 -22 -22
ΠΕ 70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ 147 135 0 -12

0

0 0

3. ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ/ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2018 ME ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΚΩΦΩΝ/ΤΥΦΛΩΝ  
ΚΛΑΔΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΠΥΣΠΕ (δεν έχουν οργανική σε σχολικη μονάδα) ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΥΣΠΕ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) ΕΚΤΙΜΗΣΗ Δ/ΝΤΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+)2018 ΕΚΤΙΜΗΣΗ Δ/ΝΤΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ (-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ (+) 2017
ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 1

4

0 0 0 0  0  
ΠΕ 60 ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ 1 1 0 0 0 0 0  
ΠΕ 70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ 9 9 0 0

0

0  0  
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ (που εισηγείται το ΠΥΣΠΕΒ΄Αθήνας)  
ΔΗΜΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΙΘΟΥΣΩΝ
ΠΕΥΚΗΣ – ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ 5ο Ν. ΠΕΥΚΗΣ 2
  1ο Ν. ΠΕΥΚΗΣ 2
  3ο Ν. ΠΕΥΚΗΣ 2
ΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 3ο Ν. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 2
  6ο Ν. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 2
  9ο Ν. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 2
  16ο Ν. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 2
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ 7ο Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 2
  7ο Ν. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ 2
  4ο Ν. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ 2
  6ο Ν. ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ 2
ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ 2ο Ν. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ 2
  19ο Ν. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ 2
  5ο Ν. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ 2
  8ο Ν. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ 2
  7ο Ν. ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ 2
ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ 3ο Ν. ΒΡΛΗΣΣΙΩΝ 2
  5ο Ν. ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ 2
  6ο Ν. ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ 2
ΚΗΦΙΣΙΑΣ – Ν. ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ 3ο Ν. ΚΗΦΙΣΙΑΣ 2
  1ο Ν. ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ 2
ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 6ο Ν. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 2
  8ο Ν. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 2
  11ο Ν. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 2
  13ο Ν. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ 2
ip[
Exit mobile version