Μία δασκάλα είπε αλήθειες στην Βουλή για την Παιδεία

Η Βουλευτής Α’ Πειραιώς & Νήσων, Γεωργία Γεννιά, δασκάλα στο επάγγελμα, είπε πολλές αλήθειες από το βήμα του Κοινοβουλίου σχετικά με την ψήφιση του νομοσχεδίου που αφορά στη μεταρρύθμιση της Παιδείας.

piraeusview.gr

Εν συνεχεία αναφερόμενη στο φλέγων ζήτημα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ανάφερε ότι «Η προβλεπόμενη ρύθμιση για την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αξιοκρατικές διαδικασίες μέσω ΑΣΕΠ εναρμονίζεται πλήρως με τις αποφάσεις των ανωτάτων Δικαστηρίων της χώρας μας και θέτει αντικειμενικά κριτήρια που ενισχύουν το κύρος της διαδικασίας» , τονίζοντας ότι «Η πανσπερμία νομοθετικών ρυθμίσεων που κληρονόμησε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με τον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών καθηγητών, θα πρέπει να κλειστεί στο χρονοντούλαπο της ιστορίας».

Εν συνεχεία η κα. Γεννιά για τα θέματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης τόνισε «Η συνολική αναδιάρθρωση πρέπει να απαντά στα ερωτήματα πώς και για ποιο σκοπό εκπαιδεύονται οι νέοι στα Πανεπιστήμια της χώρας, µε ποιους στόχους και µε ποιους τρόπους γίνεται η έρευνα μέσα σε αυτά, καθώς και σε ποιο επίπεδο και µε ποιο περιεχόμενο παράγεται και αναπαράγεται η γνώση».

Τέλος σε ότι αφορά στην έρευνα και στην καινοτομία τονίζοντας την υποχρέωση της Πολιτείας για τη χάραξη εθνικής πολιτικής στα ζητήματα έρευνας ανέφερε ότι «Αποκαθίσταται η μονιμότητα των ερευνητών στην α’ & β’ βαθμίδα και όσον αφορά στα εργασιακά των ερευνητών, αίρονται οι νομικές ασάφειες του ν. 4310/2014» , ενώ παράλληλα «Αντιμετωπίζονται άμεσες εκκρεμότητες και υπάρχουσες ή διαφαινόμενες δυσλειτουργίες στη ροή των κοινοτικών χρηματοδοτήσεων και στη λειτουργία των ερευνητικών φορέων». Επιπρόσθετα «Λαμβάνονται μέτρα για τον έλεγχο της αυθαιρεσίας και για τη λογοδοσία των οργάνων διοίκησης» και τέλος «Τροποποιείται ο τρόπος σύστασής των Περιφερειακών Συμβούλιων Έρευνας και Καινοτομίας εμποδίζοντας – στο μέτρο του εφικτού – την αναπαραγωγή πελατειακών δικτύων στις Περιφέρειες».

Κλείνοντας την ομιλία της η Βουλευτής δήλωσε ότι «ξεκάθαρη πρόθεση και θέση της Κυβέρνησης είναι να θέσει τους ουσιαστικούς πυλώνες, που δεν είναι άλλοι από την παιδεία, και να μην επιτρέψει την περαιτέρω υποβάθμιση της» τονίζοντας ότι «Όλη αυτή είναι μια νομοθετική πρωτοβουλία, η οποία εμπεριέχει ρυθμίσεις που είναι πέραν των συμφωνιών με τους δανειστές και προωθεί παρεμβάσεις που έχουν ένα αδιαμφισβήτητο θετικό κοινωνικό πρόσημο. Λειτουργούν ως όχημα για την πραγματική ανάπτυξη της πατρίδας μας…»

Στην Κατηγορία : ΠΑΙΔΕΙΑ
ip[
Exit mobile version