“Κοινωνία και Σχολείο: Μια σχέση υπό διαπραγμάτευση” 13-15/5

1η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ 1ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ:

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης και τον Δήμο Χερσονήσου, την υποστήριξη συλλόγων εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης της Κρήτης, διοργανώνει Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα:

«ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΥΠΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ»

Το συνέδριο θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Οι εργασίες του θα πραγματοποιηθούν στο Δήμο Χερσονήσου, από 13 έως 15 Μαΐου 2016.

  1. 1. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Σκοπός και προβληματική του Συνεδρίου

Σκοπός του Συνεδρίου είναι να αποτυπώσει την υφιστάμενη αντιστοιχία των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων του σχολείου με τις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες και να διατυπώσει προτάσεις για τη βελτιστοποίηση της σχέσης σχολείου και κοινωνίας, έτσι ώστε το σχολείο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του ατόμου για πολύπλευρη προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη.

Στο πλαίσιο αυτό επιδιώκεται η καταγραφή ερευνητικών και θεωρητικών προσεγγίσεων και πρακτικών προτάσεων, η ανταλλαγή γόνιμων προβληματισμών και η προώθηση δημιουργικού διαλόγου σχετικά με την υφιστάμενη και την επιθυμητή σχέση σχολείου-κοινωνίας στη διαρκώς μεταβαλλόμενη κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα.

Άξονεςτου συνεδρίου είναι:

1. O ρόλος και οι λειτουργίες του σχολείου από το παρελθόν στο μέλλον

2. Χαρακτηριστικά του σύγχρονου και ανοικτού σχολείου: από τη θεωρία στην πράξη

2.1 Εκπαιδευτική πολιτική στον 21ο αιώνα

2.2 Το σχολείο ως κοινότητα: Ταυτότητες και ρόλοι στελεχών εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων

2.3 Συμβουλευτική στην εκπαίδευση- σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός στο σύγχρονο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον

Οι παραπάνω άξονες αφορούν τόσο την υφιστάμενη όσο και την υπό διαμόρφωση σχέση σχολείου και κοινωνίας. Οι εισηγήσεις πρέπει να απαντούν στους προαναφερόμενους κομβικούς άξονες σε δυο επίπεδα: την υφιστάμενη πραγματικότητα ή/και την επιθυμητή για το σχολείο του μέλλοντος.

  1. 2. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Σε ποιους απευθύνεται:

Στο συνέδριο θα συμπεριλάβει:


  1. 3. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Η Επιστημονική Επιτροπή καλεί όσους και όσες επιθυμούν να υποβάλουν εργασίες που αφορούν σε θεωρητικές ή ερευνητικές προσεγγίσεις και πρακτικές εφαρμογές στο πλαίσιο των προκαθορισμένων θεματικών ενοτήτων του Συνεδρίου.

Μπορούν να υποβληθούν τρειςκατηγορίες εργασιών:

Σημαντικές Ημερομηνίες

Τρόπος υποβολής εργασιών

Εγγραφές συνέδρων

ü Ο φάκελος του Συνεδρίου

ü Βεβαίωση Συμμετοχής

ü Καφές και πρόχειρο γεύμα στα διαλείμματα.

Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου, στον ιστότοπο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης. Στην ίδια διεύθυνση θα αναρτηθεί και 2η ανακοίνωση με τις λεπτομέρειες διεξαγωγής του Συνεδρίου, οδηγίες για τις αναρτημένες ανακοινώσεις, όρους διεξαγωγής εργαστηρίων και προϋποθέσεις συμμετοχής σε αυτά, λεπτομέρειες για την έκταση, την μορφοποίηση και τον τρόπο αποστολής των κειμένων, όπως και προτάσεις για τη διαμονή των συνέδρων.

Επικοινωνία

Πληροφορίες για εισηγήσεις: κ. Κουτσουδάκη Κατερίνα, τηλέφωνο 2810302458

e-mail:

Iστοσελίδα:

Για την οργανωτική επιτροπή

Ο Περιφερειακός Δ/ντής Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κρήτης Γεώργιος Τερζάκης

Στην Κατηγορία : ΠΑΙΔΕΙΑ
ip[
Exit mobile version