ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΩΡΑ!!!
Mε ποιο τρόπο το Υπουργείο στελεχώνει τις σχολικές μονάδες;
Αν το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας δεν ανήκει στα «βασικά» μαθήματα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Υπουργείο δεν διατίθεται να καλύψει τα κενά της ειδικότητας μας, θα επιθυμούσαμε να μας απαντήσει:
- Ποιος θα δώσει λύση στα προβλήματα της παχυσαρκίας και της ψυχογενούς ανορεξίας, σε επίπεδο σχολείου, αν δεν διδάσκονται οι μαθητές Διατροφή;
- Ποιος θα διδάξει στους μαθητές Γυμνασίου τις έννοιες του Οικογενειακού Προϋπολογισμού, της Κατανάλωσης, της Αποταμίευσης, ειδικά στην περίοδο της οικονομικής κρίσης που διανύουμε, αν δεν διδάσκονται τα ανάλογα θέματα που πραγματεύεται το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας;
- Ποιος θα τους ευαισθητοποιήσει σε θέματα σχετικά με το Περιβάλλον και τη Βιωσιμότητά του, αφού μόνο οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 15 διδάσκουν Οικολογία στο Γυμνάσιο;
- Σε ποιο άλλο μάθημα του Γυμνασίου δίνεται τόση έμφαση στο θεσμό της Οικογένειας και στην Οικογενειακή Ζωή;
Εξαιτίας του διεπιστημονικού χαρακτήρα του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας η διδασκαλία του αποτελεί επιτακτική ανάγκη για την επίλυση των προβλημάτων της σύγχρονης καθημερινότητας. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 15 περιμένουν να πάνε στις σχολικές αίθουσες, όπως κάνουν τόσα χρόνια, να διδάξουν στους μαθητές Περιβάλλον, Οικονομία, Διατροφή και Αγωγή Υγείας, αλλά το Υπουργείο αρνείται να καταλάβει ότι το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας για την ελληνική πραγματικότητα, δεν είναι βασικό αλλά ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ!!!!
Μπορεί να αριθμούμε στους πίνακες αναπληρωτών 220 άτομα και να φαινόμαστε λίγοι στο υπουργείο παιδείας, αλλά έχουμε ζωές και οικογένειες που κάθε χρόνο βιώνουν την αγωνία μας και το άγχος μας, και που σίγουρα όλοι μαζί μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα του τόπου.
Απαίτηση μας είναι η άμεση κάλυψη όλων των οργανικών και λειτουργικών κενών του κλάδου ΠΕ15 τώρα.
ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ-ΠΕ15