Π.Ε.ΚΑ.Π.: Υποβάθμιση Πληροφορικής Παιδείας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) καταγγέλλει αυτή τη μεθόδευση και τονίζει ότι η μοναδική ρεαλιστική πρόταση για ένα σύγχρονο δημοτικό σχολείο, είναι η εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος των Ε.Α.Ε.Π. στο σύνολο των δημοτικών σχολείων της χώρας. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο σχετικό
Δελτίο Τύπου (19/4/2016), η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει ότι πρόκειται για ένα άκρως επιτυχημένο θεσμό τον οποίο έχουν αγκαλιάσει γονείς και μαθητές. Για το λόγο αυτό, η Ένωσή μας εκφράζει την έντονη διαφωνία της και ζητά την άμεση απόσυρση της απόφασης, όπου επισημαίνεται ότι μεταξύ άλλων:
- περιορίζει τα τμήματα του Ολοήμερου δημοτικού καθώς βασική προϋπόθεση εγγραφής των μαθητών αποτελεί πλέον το να εργάζονται και οι 2 γονείς,
- μειώνει τις ώρες του μαθήματος της Πληροφορικής στο δημοτικό (12/θέσια) και
- δίνει ανάθεση του μαθήματος σε άλλο Κλάδο χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση (4/θέσια και 5/θέσια).
Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να αφουγκραστεί την Κοινωνία και τις ανάγκες ανάπτυξής της, να διαβουλευτεί με τους φορείς της Εκπαίδευσης και να προχωρήσει στις αναγκαίες διορθώσεις και βελτιώσεις. Δηλώνουμε δε ότι επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμα του Κλάδου ΠΕ19/20.