“Υποστήριξη της αναφοράς της ΔΟΕ στην Επιτροπή Αναφορών”

ipaidia thumbnail

Υποστήριξη της αναφοράς της Δ.Ο.Ε. στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για το ζήτημα της μη πραγματοποίησης διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών καθώς και την εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αυτά των μονίμων

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Στόχος της Αναφοράς είναι η παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την ελληνική κυβέρνηση στην κατεύθυνση της αποκατάστασης όλων των παραπάνω, με τελικό στόχο την επίτευξη της πραγματοποίησης των χιλιάδων διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση.

Η παραπάνω αναφορά, αφού εξετάστηκε σε πρώτο βαθμό από την Επιτροπή Αναφορών θεωρήθηκε παραδεκτή

και ανατέθηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή η διεξαγωγή προκαταρτικής έρευνας ενώ διαβιβάστηκε και στην αρμόδια επιτροπή Απασχόλησης και Κοινωνικών Υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η ενημέρωση αυτή πραγματοποιήθηκε με επιστολή της Προέδρου της Επιτροπής Αναφορών Cecilia Wikstrom προς τη Διδασκαλική Ομοσπονδία (D 319201/3-12-018).

Με νέα ηλεκτρονική της επιστολή, η Επιτροπή Αναφορών ενημέρωσε τη Δ.Ο.Ε. ότι βρισκόμαστε στη διαδικασία υποστήριξης της αναφοράς, όπου κάθε συνάδελφος μπορεί να δηλώνει τη στήριξή του στην αναφορά ώστε να την ενισχύσει ενόψει της συνολικής εξέτασής της. Για το σκοπό αυτό έχει δημιουργηθεί στην ιστοσελίδα της Δ.Ο.Ε. (www.doe.gr) σχετικός σύνδεσμος τον οποίο σας καλούμε όλους να επισκεφθείτε συμβάλλοντας με τη στήριξή σας στην επιτυχία της αγωνιστικής αυτής μορφής.

Διαδικασία Υποστήριξης

Τα βήματα που θα πρέπει κάποιος να ακολουθήσει είναι τα παρακάτω:

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς καθώς και το σύνολο των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας να στηρίξουν αυτήν την κίνηση δημιουργώντας ένα ζωντανό «κύμα» πίεσης που θα ενισχύσει σημαντικά την προσπάθεια αυτή της Δ.Ο.Ε. η οποία αποτελεί ένα τμήμα του μεγάλου αγώνα που δίνει ο κλάδος με πολύμορφες κινητοποιήσεις και δράσεις στην κατεύθυνση της πραγματοποίησης των χιλιάδων διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση.

 

ip[
Exit mobile version