Η ΠΕΑΔ για την υποστελέχωση των σχολικών μονάδων και τη διπλή μοριοδότηση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (Π.Ε.Α.Δ.) –  Θέμα: «Στελέχωση σχολείων-διπλή μοριοδότηση»

Η Π.Ε.Α.Δ. με αφορμή τη συζήτηση των τελευταίων ημερών που προκλήθηκε από δηλώσεις της Υφυπουργού κας αναφορικά με τις (που τη φετινή σχολική χρονιά ήδη έχουν φτάσει τις 30.000), η οποία δήλωσε ανάμεσα σε άλλα: «Σκεφτόμαστε το ενδεχόμενο της διπλής μοριοδότησης», και συμπλήρωσε εξηγώντας πως «το επεξεργάζεται ένα συνολικό πλαίσιο για την μοριοδότηση», έχει να δηλώσει τα εξής:
 Το πρόβλημα στη στελέχωση των σχολικών μονάδων της Β/θμιας Εκπ/σης -στο βαθμό που παρατηρείται- έχει να κάνει πρώτα και πάνω απ’όλα με την απαράδεκτη για πάνω από δέκα χρόνια ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ! Οι ετήσιες μετακινήσεις-ροές χιλιάδων αναπληρωτών που πρέπει να ανατρέψουν/αναστατώσουν την προσωπική και οικογενειακή ζωή τους για μια χρονιά κάθε φορά για να βρεθούν σε κάθε εσχατιά της χώρας, τους έχει ήδη εξαντλήσει σωματικά, οικονομικά, ψυχολογικά.
 Το καθεστώς της διπλής μοριοδότησης για μια σειρά σχολικών μονάδων που είχαν/έχουν χαρακτηριστεί ως «δυσπρόσιτα», όπως απέδειξε η εμπειρία πολλών χρόνων, δεν έλυσε το πρόβλημα, ενώ αντίθετα αποτέλεσε τη γενεσιουργό αιτία στρέβλωσης και οιονεί αλλοίωσης των πινάκων αναπληρωτών, αφού συγκεκριμένες και ολιγάριθμες κατηγορίες δικαιούχων αξιοποίησαν σχεδόν αποκλειστικά το «προνόμιο» αυτό σε συνδυασμό με τις ποσοστώσεις επί των προσλήψεων και την πρόταξη στις τοποθετήσεις. Τα αυξημένα μόρια («συνθηκών διαβίωσης») σωστά αφορούν τα μόρια μετάθεσης και ουδέποτε προσμετρούνταν ως «διπλά» στον μόνιμο διορισμό. Είναι λύση του προβλήματος να υπερστελεχώνεται π.χ. η Δονούσα με τους λίγους (5-6) μαθητές και να παραμένουν κενές θέσεις για πολλές εβδομάδες μετά την έναρξη του σχολ. έτους στο ΓΕ.Λ. Θήρας με μερικές εκατοντάδες φοιτούντων μαθητών/-τριών; Πλείστα όσα παρόμοια παραδείγματα υπάρχουν ανά την επικράτεια!

ip[
Exit mobile version