Η  εφαρμογή του εν λόγω αποτελεί κεντρική επιλογή της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για τα θέματα εκπαίδευσης. Συνιστά πλήγμα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στα εργασιακά των εκπαιδευτικών. Δεν παίρνει βελτιώσεις και επιμέρους τροποποιήσεις. Απορρίπτεται συνολικά,αναφέρει ο Σύλλογος Σεφέρης,

H ανακοίνωση

Η κυβέρνηση κατέθεσε το νομοσχέδιο στη Βουλή σε ακόμα χειρότερη μορφή, με τιμωρητικές τροπολογίες για όσους δεν συμμετέχουν στις  διαδικασίες της αξιολόγησης, με μετακινήσεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής από σχολείο στο σχολείο κ.α. Θέλουν να επιβάλλουν τα σχέδιά τους για το κατηγοριοποιημένο σχολείο με εργαλείο την τρομοκράτηση του κλάδου.

Μέσα στο κατακαλόκαιρο, με τα σχολεία κλειστά, όπως συνηθίζουν να κάνουν πάντα οι κυβερνήσεις που φέρνουν για ψήφιση αντιεκπαιδευτικούς – αντιλαϊκούς νόμους.

Να δώσουμε απάντηση τώρα. Η μαζική συμμετοχή και η αποφασιστικότητά μας να χαλάσει τα κυβερνητικά σχέδια. Να δώσουμε μήνυμα αντίστασης, τα εκπαιδευτικά συνδικάτα μαζί με το μαθητικό και το γονεϊκό κίνημα, να ακυρώσουμε το νέο νομοσχέδιο έκτρωμα της Κεραμέως. Να μην ψηφιστεί.

Είμαστε αποφασισμένοι να το ακυρώσουμε στην πράξη. Με τον αγώνα μας θα ξαναβγούμε νικητές. Όπως υποχρεώσαμε σε ήττα την κυβέρνηση της ΝΔ με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, με τις τηλε-εκλογές για τα ψευδο-υπηρεσιακά συμβούλια, με την κάμερα στην τάξη, έτσι θα τα καταφέρουμε και απέναντι σε αυτό το νομοσχέδιο.

Το πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση συνιστά μια βαθιά αντιδραστική τομή που φιλοδοξεί να αλλάξει ριζικά το τοπίο στην εκπαίδευση, οικοδομώντας ένα αυταρχικό, ταξικό, εμπορευματοποιημένο σχολείο ανισοτήτων, προωθώντας την κατηγοριοποίησή των σχολείων μέσα από την αυτονομία τους και επιβάλλοντας τον φόβο και την υποταγή των εκπαιδευτικών στην αντιεκπαιδευτική πολιτική μέσα από ένα σκληρό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης.

Η αυτονομία της σχολικής μονάδας είναι η άλλη όψη της απαλλαγής του κράτους από την υποχρέωση της χρηματοδότησης, της στελέχωσης, της επιμόρφωσης. Υπηρετεί την κατηγοριοποίηση των μαθητών και των σχολείων, με εργαλείο το ασφυκτικό πλαίσιο της ατομικής αξιολόγησης. Τιμωρεί με στέρηση μισθού όσους εκπαιδευτικούς δεν αποδεχθούν τον ασφυκτικό κρατικό έλεγχο που ονομάζει «αξιολόγηση» αλλά και με απόλυση όσους αξιολογηθούν 2 φορές «μη ικανοποιητικοί» (Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας).

Ταυτόχρονα, επιλέγουν την επ΄ αόριστον συνέχιση της εργασιακής ομηρίας ή και την οριστική απόλυση για χιλιάδες συναδέλφους συμβασιούχους – αναπληρωτές αφού γενικεύει τις υπερωρίες τόσο στη Γενική όσο και στην Ειδική Αγωγή.

Η   εφαρμογή του εν λόγω νομοσχεδίου αποτελεί κεντρική επιλογή της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για τα θέματα εκπαίδευσης. Συνιστά πλήγμα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στα εργασιακά των εκπαιδευτικών. Δεν παίρνει βελτιώσεις και επιμέρους τροποποιήσεις. Απορρίπτεται συνολικά.