Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη του κράτους, του αναγκαίου εξοπλισμού, αναφέρει η Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του Π.Α.ΜΕ σε ανακοίνωση της για την

Για άλλη μία μέρα, χωρίς ίχνος ντροπής η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΑΙΘ κοροϊδεύει κατάμουτρα εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς. Η πρωταθλήτρια στα ψέματα Υπουργός Παιδείας ανερυθρίαστα διαβεβαίωνε σήμερα ότι τα γυμνάσια και τα λύκεια είναι στην τηλεκπαίδευση χωρίς προβλήματα!

Η αλήθεια; Ήδη από το τέλος της τρίτης ώρας οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί σε διάφορες περιοχές όλης της χώρας, ακόμα και στην Αττική δεν μπορούσαν να συνδεθούν, τους πέταγε το σύστημα εκτός σύνδεσης ή αντιμετώπιζαν προβλήματα με τον ήχο.

Αλήθεια τώρα ποιος μπορεί να ευθύνεται κα Κεραμέως; Το NetFlix ή το Youtube; Ποιο είναι το εναλλακτικό σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για τις χιλιάδες χαμένες ώρες των μαθητών σε εκατοντάδες μαθητές σε όλη τη χώρα; Η στάση και η επιμονή της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας εκτοξεύει εκ νέου τις μορφωτικές ανισότητες των μαθητών μας.

Οι κυβερνητικές πλέον ευθύνες, μετά και την πρόσφατη κάλυψη που παρείχε ο ίδιος ο πρωθυπουργός στο ΥΠΠΑΙΘ, για το εξελισσόμενο φιάσκο της τηλεκπαίδευσης είναι τεράστιες. Επιτέλους ας τις αναλάβουν!
Απαιτούμε εδώ και τώρα από την κυβέρνηση:

Καμία επιβολή στο τρόπο (σύγχρονη ή ασύγχρονη) ή του μέσου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Αξιοποίηση όλων των τεχνολογικών μέσων ώστε κανένα παιδί να μη μείνει πίσω. Το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο
προγραμματισμός και τα μέσα που θα επιλεγούν πρέπει να αποφασίζονται με ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευτικών.

Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς. Δωρεάν τάμπλετ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet. Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των Δημόσιων Σχολείων.

Μείωση – προσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις που κλείνουν και ειδικά για τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Να επαναδιδαχθεί η ύλη που «προχώρησε» στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όταν θα ανοίξουν τα σχολεία.

Μη προσμέτρηση των απουσιών των μαθητών εφόσον δεν εξασφαλίζονται καθολικά τα τεχνολογικά μέσα. Ειδική μέριμνα για δια ζώσης κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών που θα δημιουργηθούν (ενισχυτική διδασκαλία,
φροντιστηριακά μαθήματα κ.τ.λ.)