Είπα στη μητέρα, ότι το παιδί της θέλει περισσότερο διάβασμα. Καλά δεν της είπα;

Πότε μπορεί να κριθεί «ελλιπής» ο εκπαιδευτικός στο κριτήριο

“Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς”

  • Όταν δεν καθορίζει ιδιαίτερο χρόνο συνάντησης με τον κάθε γονέα

  • Όταν δε καθορίζει τόπο συνάντησης

  • ‘Όταν αποδέχεται να κάνει βιαστική ενημέρωση π.χ κατά το σχόλασμα

  • Όταν προσπαθεί να ανασύρει δεδομένα ενημέρωσης για το μαθητή από τη μνήμη του

και δε χρησιμοποιεί γραπτά στοιχεία (εργασίες του μαθητή, σημειώσεις δικές του, φύλλα περιγραφικής αξιολόγησης, συσχετίσεις με το πρόγραμμα σπουδών) .

  • Όταν δεν επισημαίνει στο γονέα τα ακριβή χαρακτηριστικά του μαθητή (αδυναμίες και τρόπους βελτίωσής, σημεία προόδου, δυνατά σημεία )

  • Όταν χρησιμοποιεί εκφράσεις χαρακτηρισμού όπως: «θέλει περισσότερο διάβασμα, είναι λίγο τεμπέλης, αν διάβαζε περισσότερο θα ήταν πολύ καλός, πρέπει να προσέχει περισσότερο στο μάθημα». Δηλαδή εκφράσεις οι οποίες, ενώ δείχνουν ότι δίνεις μια οδηγία- κατεύθυνση στο γονέα, στην ουσία δε βοηθούν γιατί δεν είναι συγκεκριμένες και εστιασμένες σε ιδιαίτερα προβλήματα.

Π.χ Ο Γιωργάκης έχει την εξής αδυναμία στην παραγωγή κειμένων:

Δεν χρησιμοποιεί κειμενικούς δείκτες και πρέπει να εξασκηθεί σε αυτό ,μαθαίνοντάς τους σε πρώτη φάση και σε δεύτερη φάση τοποθετώντας τους στο κείμενο.

Καπετσώνης Κώστας

  • Διδακτική

  • Όλα τα ερωτήματα του εκπαιδευτικού,

  • Βιβλίο για την αξιολόγηση στο