Εγκύκλιος αντίθετη με την προηγούμενη πριν τις εκλογές διατηρεί στη διευθυντική θέση τους αποτυχόντες υπ. βουλευτές. Σε αυτή τη χώρα η αρχή προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του κράτους απέναντι στον πολίτη καταπατάται καθημερινά. Η κάθε κυβέρνηση ερμηνεύει το νόμο ανάλογα με τη συγκυρία!

Greekteachers.gr


Η Υφυπουργός Παιδείας κα. υπέγραψε και απέστειλε σήμερα την με ΑΔΑ: 6ΩΑΙ4653ΠΣ-ΦΒ1 εγκύκλιο με θέμα :

«Διευκρινίσεις σχετικά με την επάνοδο εκπαιδευτικών-υποψήφιων βουλευτών»

η οποία είναι αντίθετη με προηγούμενους εγκυκλίους και με γνωμοδοτήσεις του Νομικού Συμβουλίου του κράτους!

Στην εγκύκλιο η Υφυπουργός αναφέρει :

«Σχετικά με την επάνοδο στην υπηρεσία εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι παραιτήθηκαν υποχρεωτικά, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 30 του Π.Δ. 26/2012 (ΦΕΚ 57/τ. Α ́/15-03-2012), προκειμένου να ανακηρυχθούν υποψήφιοι στις Βουλευτικές εκλογές, σας γνωρίζουμε ότι οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί που δεν εξελέγησαν, επανέρχονται αυτοδίκαια στην ενεργό υπηρεσία, στη θέση από την οποία είχαν παραιτηθεί, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 12 του Ν. 3231/2004 (ΦΕΚ 45/τ.Α ́/11-02-2004), καθώς και στο αξίωμα που κατείχαν πριν υποβάλλουν αίτηση παραίτησης.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

Όποιος όμως εκπαιδευτικός ήθελε να γίνει υποψήφιος βουλευτής είχε λάβει υπόψη του την προηγούμενη εγκύκλιο 102413/Ε3/26-06-2019, όπου το Ελληνικό κράτος τον είχε ενημερώσει για την Γνωμοδότηση του ΝΣΚ η οποία στην παράγραφο 4 ανέφερε τα εξής :

Βάσει της προαναφερθείσας υπ’ αριθ. 256/2004 Γνωμοδότησης του Ν.Σ.Κ. οι (μόνιμοι) εκπ/κοί επανέρχονται στην ενεργό υπηρεσία, όχι όμως στη θέση ευθύνης που τυχόν κατείχαν. Εάν δεν υπάρχει κενή θέση ο/η εκπ/κός επανέρχεται ως υπεράριθμος/η και καταλαμβάνει αυτοδικαίως την πρώτη θέση που θα κενωθεί στον κλάδο του/της«.

Εύλογα λοιπόν μπορούν εκπαιδευτικοί που έχουν έννομο συμφέρον να προσφύγουν κατά της τελευταίας εγκυκλίου η οποία τους θίγει και άλλοι κατά της προηγούμενης η οποία τους απέκλεισε έμμεσα από τη διαδικασία να θέσουν υποψηφιότητα παραβιάζοντας την αρχή της ισότητας.

Το παραπανω παράδειγμα είναι χαρακτηριστικό της αναρχίας που επικρατεί λόγω της μη κωδικοποίησης της εκπαιδευτικής νομοθεσίας…

Δεν έχει σημασία μόνο ποια από τις δύο εγκυκλίους είναι η νομικά ορθή αλλά κυρίως το γεγονός πως αυτό το κράτος δεν σέβεται τους πολίτες του.