Στα νηπιαγωγεία μας υπάρχει σήμερα μεγάλος αριθμός μαθητών που χρειάζεται υποστήριξη. Μέχρι όμως να αξιολογηθούν από δημόσιο φορέα οι μαθητές του νηπιαγωγείου, ώστε να παραλάβουν τη διάγνωση που χρειάζεται για τη φοίτησή τους σε Τμήμα Ένταξης, έχει παρέλθει η μισή χρονιά, οπότε και είναι  δύσκολο να μετεγγραφούν σε άλλο νηπιαγωγείο (για παιδαγωγικούς και ψυχολογικούς λόγους).

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ &ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΠΥΡΓΟΥ    

Πολύ συχνά, παρέρχεται ολόκληρη η χρονιά μέχρι να τους χορηγηθεί η απαιτούμενη γνωμάτευση, με αποτέλεσμα οι τρεις (3) γνωματεύσεις που απαιτούνται για την ίδρυση του ΤΕ σε ένα νηπιαγωγείο να αφορούν σε μαθητές που, την επόμενη χρονιά, δεν θα φοιτήσουν σε αυτό αλλά στο δημοτικό σχολείο. Την ίδια στιγμή,  κάποιο νηπιαγωγείο, το οποίο ελλείψει διαγνώσεων δεν έχει ιδρύσει Τ.Ε, ενδέχεται να χρειάζεται εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής.

 

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πύργου

καλεί τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας και το Υπουργείο Παιδείας

να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε

να ιδρυθούν τμήματα ένταξης στο Νομό Ηλείας, με βάση τις πραγματικές ανάγκες, όπως περιγράφονται στο έγγραφο της αρμόδιας Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου.

 

Είναι ντροπή στην Ηλεία, παρά τις ανάγκες που υπάρχουν,  να μην έχουν ιδρυθεί τμήματα ένταξης Νηπιαγωγείων.

 

Παραμένοντας πιστοί στις θέσεις μας και τις διεκδικήσεις μας,

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

τη δημιουργία Τμημάτων Ένταξης σε κάθε Νηπιαγωγείο και τη στελέχωσή τους με μόνιμο εκπαιδευτικό

Στα νηπιαγωγεία μας υπάρχει σήμερα μεγάλος αριθμός μαθητών που χρειάζεται υποστήριξη. Μέχρι όμως να αξιολογηθούν από δημόσιο φορέα οι μαθητές του νηπιαγωγείου, ώστε να παραλάβουν τη διάγνωση που χρειάζεται για τη φοίτησή τους σε Τμήμα Ένταξης, έχει παρέλθει η μισή χρονιά, οπότε και είναι  δύσκολο να μετεγγραφούν σε άλλο νηπιαγωγείο (για παιδαγωγικούς και ψυχολογικούς λόγους).

Πολύ συχνά, παρέρχεται ολόκληρη η χρονιά μέχρι να τους χορηγηθεί η απαιτούμενη γνωμάτευση, με αποτέλεσμα οι τρεις (3) γνωματεύσεις που απαιτούνται για την ίδρυση του ΤΕ σε ένα νηπιαγωγείο να αφορούν σε μαθητές που, την επόμενη χρονιά, δεν θα φοιτήσουν σε αυτό αλλά στο δημοτικό σχολείο. Την ίδια στιγμή,  κάποιο νηπιαγωγείο, το οποίο ελλείψει διαγνώσεων δεν έχει ιδρύσει Τ.Ε, ενδέχεται να χρειάζεται εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής.

 

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πύργου

καλεί τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας και το Υπουργείο Παιδείας

να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε

να ιδρυθούν τμήματα ένταξης στο Νομό Ηλείας, με βάση τις πραγματικές ανάγκες, όπως περιγράφονται στο έγγραφο της αρμόδιας Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου.

 

Είναι ντροπή στην Ηλεία, παρά τις ανάγκες που υπάρχουν,  να μην έχουν ιδρυθεί τμήματα ένταξης Νηπιαγωγείων.

 

Παραμένοντας πιστοί στις θέσεις μας και τις διεκδικήσεις μας,

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

τη δημιουργία Τμημάτων Ένταξης σε κάθε Νηπιαγωγείο και τη στελέχωσή τους με μόνιμο εκπαιδευτικό

προσωπικό