Διγαλάκης: Πώς υποστηρίζουμε τα ΑΕΙ – Έρχονται 350 θέσεις μελών ΔΕΠ

: Πώς υποστηρίζουμε τα ΑΕΙ –  Έρχονται 350 θέσεις  στις επόμενες μέρες. Με αριθμούς και στοιχεία που τεκμηριώνουν τη χρηματοδοτική στήριξη των ΑΕΙ απάντησε ο υφυπουργός Παιδείας σε σχετική ερώτηση στην Βουλή.

Ο κ Διγαλάκης τόνισε ότι με μια σειρά αποφάσεων, που χρονικά ξεκινούν ήδη από τον περασμένο Ιούλιο, έχουν εγκριθεί:

Παράλληλα, ο υφυπουργός έκανε ειδική αναφορά στη θεσμοθέτηση των ανταποδοτικών υποτροφιών σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τους μόνιμους διδάσκοντες στο κύριο διδακτικό έργο, αλλά συμβάλλουν επικουρικά στη διεξαγωγή φροντιστηρίων σε φοιτητές. Θύμισε επίσης, ότι ο θεσμός των ακαδημαϊκών υποτρόφων «είναι μια καλή και διαδεδομένη πρακτική που αξιοποιούν τα καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού και γι’ αυτό τα πανεπιστήμια την καλωσόρισαν και ετοιμάζονται να την εφαρμόσουν».

Σχετικά με τις δαπάνες για την αντιμετώπιση της υγειονομικής προστασίας των πανεπιστημίων ο κ. Διγαλάκης ενημέρωσε ότι έχουν διοχετευθεί στα Ιδρύματα:

Η διαδικασία των εγγραφών γίνεται ηλεκτρονικά με ταυτοποίηση των φοιτητών μέσω κινητού τηλεφώνου και του προσωπικού τους κωδικού, ώστε να έχουν πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες των πανεπιστημίων, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία τους και η απασχόληση επιπλέον προσωπικού στις Γραμματείες των Ιδρυμάτων.

Με την ευκαιρία, ο κ. Διγαλάκης αναφέρθηκε στα νέα υγειονομικά μέτρα αναφορικά με τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα ΑΕΙ ενημερώνοντας ότι όλες οι θεωρητικές ασκήσεις θα γίνονται εξ αποστάσεως, ενώ με φυσική παρουσία θα διεξάγονται μόνο τα εργαστήρια και οι κλινικές ασκήσεις του τελευταίου έτους. Όπως είπε, «τα πανεπιστήμια ασφαλώς δεν κλείνουν, όπως δεν έκλεισαν και την περασμένη Άνοιξη, όταν το 96,5% των μαθημάτων προσφέρθηκε ηλεκτρονικά.

Παρακολουθούμε από την αρχή δυναμικά το φαινόμενο της πανδημίας και προσαρμόζουμε την εκπαιδευτική διαδικασία αναλόγως, με πρώτιστο μέλημα την ασφάλεια των φοιτητών και του προσωπικού».

ip[
Exit mobile version