Οδηγός διαχείρισης της συμπεριφοράς στην τάξη

Οδηγός διαχείρισης της συμπεριφοράς στην τάξη

Η διαχείριση της συμπεριφοράς στην τάξη δεν χρειάζεται να περιλαμβάνει φωνές και απειλές. Υπάρχουν πολλές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν τους δασκάλους. Καμία όμως δεν είναι πανάκεια και καλό είναι να εναλλάσσονται, για να μη βαριούνται τα παιδιά.

  1. Φτιάξτε μία μεγάλη ταμπέλα, αριθμημένη κάθετα από το 5 ως το 1. Πρέπει να είναι αρκετά μεγάλη, ώστε να τη βλέπουν όλοι οι μαθητές από οποιοδήποτε σημείο της τάξης.
  2. Βάλτε ένα μεγάλο συνδετήρα ή μανταλάκι στον αριθμό 5. Αυτό είναι το σημείο εκκίνησης κατά τη διδασκαλία.
  3. Αποφασίστε ποιες συμπεριφορές θέλετε να ενθαρρύνετε. Ξεκινήστε από τις βασικές, και διαλέξτε το πολύ μέχρι τρεις. Π.χ.

ip[
Exit mobile version