Γιατί και πώς χρησιμοποιούν οι μαθητές τα δάκτυλά τους σε προσθέσεις και αφαιρέσεις

Γιατί και πώς χρησιμοποιούν οι μαθητές τα δάκτυλά τους στην εκτέλεση απλών προσθέσεων και αφαιρέσεων

Γενικά η χρήση των δακτύλων στις δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού είναι αποδεκτή και αναμενόμενη από τους διδάσκοντες μιας και προτείνεται σε μερικές περιπτώσεις στη σημερινή διδασκαλία και ως μέθοδος για την εισαγωγή και την εκτέλεση των πράξεων της πρόσθεσης και αφαίρεσης με αρίθμηση.

Το άρθρο είναι διαθέσιμο

Στην Κατηγορία : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ip[
Exit mobile version