18 ιστορίες για την προσαρμογή του παιδιού με αυτισμό στο σχολείο

Οι ιστορίες που παρατίθενται παρακάτω δημιουργήθηκαν με αφορμή την αντιμετώπιση ποικίλων κοινωνικών, γνωστικών, συναισθηματικών και συμπεριφορικών καταστάσεων που προέκυπταν κατά καιρούς σ την καθημερινότητα της Εύας κυρίως στο σχολικό αλλά και ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον της.

Οι ιστορίες που δημιουργήθκαν αποτελούν μια πιο ελεύθερη σύζευξη της θεωρίας της Carol Gray για τις κοινωνικές ιστορίες « sosial stories » τη δεκαετία του ‘90 ( χωρίς όμως να ακουθείται η αυστηρή δομή και οι συγκεκριμ ένες κατευθυντήριες γραμμές που πρότεινε η Carol Gray ) και των οτικοποιημένων παραμυθιών και κόμικς. Η συγγραφή και ο σχεδιασμός των ιστοριών που ακολουθούν υλοποιήθηκαν από την Καραχάλια Φωτεινή, Ψυχολόγο Α.Π.Θ και μεταπτυχιακής φοιτήτρια ς στον τομέα της Σχολικής – Εξελικτικής Ψυχολογίας του Α.Π.Θ.

Δείτε

ip[
Exit mobile version