Αναγνώριση ιδιωτικής προϋπηρεσίας και για τους εκπαιδευτικούς

01-11-16 Αναγνώριση ιδιωτικής προϋπηρεσίας και για τους εκπαιδευτικούς Με διάταξη που θα συμπεριληφθεί στο επόμενο νομοσχέδιο το οποίο καταθέτει άμεσα στη Βουλή το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αναγνωρίζεται και...

ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ…ΤΡΙΤΗ 1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Στον εισαγγελέα αναφορά του Γ. Γραμματέα για καταγγελία γονέα περί υποτροφιών-μαϊμού του ΟΕΦΕ Δήλωση του Υπουργού Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκου Φίλη Χαρακόπουλος …αυτοδιαψευδόμενος Άμεσα εξοπλίστηκε το νέο διδακτήριο του...

«Μάστερ» τα πτυχία 5ετούς φοίτησης

Επανέρχεται η διάταξη για τους τίτλους «Μάστερ» στα πτυχία των 5ετών σπουδών Πολυτεχνείων και στις Γεωπονικές σχολές της χώρας με το νομοσχέδιο για τις μεταπτυχιακές σπουδές που κατατέθηκε στην Νομοπαρασκευαστική...

Capital controls: Σενάρια για αύξηση σε 2.000 το μήνα

Nέα «γενναία» χαλάρωση των capital controls ζητούν οι τραπεζίτες προκειμένου να υπάρξει ώθηση στις συναλλαγές και να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη των πολιτών στο σύστημα. Η προηγούμενη κίνηση χαλάρωσης των capital...

Ρέγκλινγκ: Η Ελλάδα μπορεί να επιστρέψει το 2017 στις αγορές

Η Ελλάδα μπορεί να επιστρέψει στις αγορές το 2017, εάν συνεχίσει τις οικονομικές μεταρρυθμίσεις, δήλωσε ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM), Κλάους Ρέγκλινγκ. «Έχουμε βοηθήσει πέντε χώρες κατά τη...

Στον εισαγγελέα αναφορά του Γ. Γραμματέα για καταγγελία γονέα περί υποτροφιών-μαϊμού του ΟΕΦΕ

01-11-16 Στον εισαγγελέα αναφορά του Γ. Γραμματέα για καταγγελία γονέα περί υποτροφιών-μαϊμού του ΟΕΦΕ Ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΠΕΘ Γιάννης Παντής κατέθεσε νωρίς σήμερα το πρωί αναφορά στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών...

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. – Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. ΕΧΟΥΝ ΟΣΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π. ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΕΩΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ 2/11/2016

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Σχετικά με το δικαίωμα ψήφου για τις αυριανές εκλογές για το Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. και τα Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π., πρέπει να τονιστεί πως από τη στιγμή που έως την ημέρα των εκλογών,...

Ξάνθη: Καταργούν τμήματα δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς!

Ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων του 7ου Γυμνασίου Ξάνθης Με αφορμή την απόφαση κατάργησης τμημάτων δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, θέλουμε να καταδείξουμε τις συνέπειες και το εύρος...

Εξ αποστάσεως διδασκαλία της ποντιακής διαλέκτου για την Ομογένεια, προωθεί το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Τη δυνατότητα να διδαχθούν την ποντιακή διάλεκτο εξ αποστάσεως και οι ομογενείς σε όλη την υφήλιο αναμένεται να παρέχει σύντομα το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, διευρύνοντας τη συνεργασία του με τον Πανελλήνιο...

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ

Συναδέλφισσες συνάδελφοι Όλοι βιώνουμε τις δραματικές επιπτώσεις που έχουν συσσωρευθεί στο σημερινό σχολείο ως αποτέλεσμα των μνημονίων και των πολιτικών αποφάσεων που συνόδευσαν την εφαρμογή τους από όλες τις κυβερνήσεις...

Online οι ρυθμίσεις κόκκινων χρεών για επαγγελματίες και επιχειρήσεις

Ηλεκτρονική πλατφόρμα για τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων επιχειρηματικών χρεών στήνει το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, όπου μέσα από «προκάτ» διαδικασίες και την on-line διαπραγμάτευση οφειλετών και πιστωτών...

Χρονοδιάγραμμα προσλήψεων αναπληρωτών 1/11

Παληγιάννης Βασίλειος: Χρονοδιάγραμμα προσλήψεων αναπληρωτών Σήμερα 770 προσλήψεις αναπληρωτών Π.Ε. για την Παράλληλη Στήριξη Με βάση την ενημέρωσή μου σήμερα ή το αργότερο αύριο θα προσληφθούν 770 αναπληρωτές για κάλυψη...

Προσλήψεις αναπληρωτών: 600 δάσκαλοι και πάνω από 100 νηπιαγωγοί στην Παράλληλη Στήριξη

όπως ενημέρώνουν οι “Αναπληρωτές Δάσκαλοι” σήμερα θα γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών στην παράλληλη στήριξη Η κατανομή που γίνεται τώρα είναι από τους 760. Οι 600+ δάσκαλοι και οι 100+ νηπιαγωγοί....

Ερχονται εγκύκλιοι για την εφαρμογή του νόμου Φιλη

του Γ. Μιχαηλίδη Πρόεδρος ΠΟΙΚΞΓ H πλήρης κωφευση της πολιτικής ηγεσία στον ενημερωτικό λόγο πού αρθρωνουμε καθώς και η πλήρης απαξίωση των θεσμοθετημενων διακριτων αρμοδιοτητων των Υπουργείων καλά κρατεί. Αγνοώντας...