ΔΑΚΕ ΔΕ Ε’ ΕΛΜΕ Αν. Αττικής: Για πρώτη φορά πρόεδρος από τη ΔΑΚΕ στο ΔΣ!

Το ΔΣ της Ε’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής που προέκυψε μετά τις εκλογές της 26ηςΙανουαρίου, συγκροτήθηκε σε σώμα στις 9 Φεβρουαρίου 2017.Η σύνθεση του προεδρείου είναι:Πρόεδρος: Κυριάκος Κοτσολάκος - Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. (για πρώτη φορά η ΔΑΚΕ αναδεικνύει πρόεδρο).Αντιπρόεδρος: Ανδρέας Παπαδαντωνάκης – Π.Ε.Κ.Γενική Γραμματέας: Αικατερίνη Κουρκουζέλη – Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. Μέλος: Πάνος Μιχαλόπουλος - Ε.Α.Π.Μέλος: Άκης Σωτηρόπουλος – Ε.Α.Π.Μέλος: Εύη Παναγιωτοπούλου – Π.Ε.Κ.Μέλος: Μανώλης Ψαρράς – Α.Σ.Ε. (Π.Α.Μ.Ε.)----------------------------------------------------------------------------------------Πατήστε στον παρακάτω πίνακα για να κατεβάσετε και εκτυπώσετε με λεπτομέρειες τη σύνθεση του νέου ΔΣ.Για να δείτε τα αποτελέσματα των εκλογών πατήστε εδώ.

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΙ Θ. ΤΣΟΥΧΛΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΔΕΣΚΑΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΡΠΕΡΟΥ

Ο Γενικός Γραμματέας της Ο.Λ.Μ.Ε., Νίκος Παπαχρήστος και το μέλος του Δ.Σ. Θεόδωρος Τσούχλος, περιόδευσαν τις σχολικές μονάδες Γρεβενών, Καρπερού και Δεσκάτης. Ενημέρωσαν τους εκπαιδευτικούς για την αντιεκπαιδευτική πολιτική της νεομνημονιακής συγκυβέρνησης που οδηγεί στη διάλυση της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας και κατέθεσαν τις θέσεις της Δ.Α.Κ.Ε. για τα μείζονα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι λειτουργοί της Εκπαίδευσης.

Θ. ΤΣΟΥΧΛΟΣ: Καθηγητικές Σχολές και Ειδικότητες

Συνεχίζοντας την αντιμεταρρύθμιση στον Εθνικά ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, η νεομνημονιακή ηγεσία του Υπουργείου εξαπέλυσε επίθεση εναντίον των Καθηγητικών Σχολών αμφισβητώντας ευθέως την οντότητά τους, δηλώνοντας δε «ότι το πρόγραμμα σπουδών τους δεν έγινε με στόχο οι πτυχιούχοι τους να καταστούν εκπαιδευτικοί». Επίσης ο τ. Γ. Γραμματέας Δ. Χασάπης στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής υποστήριξε ότι «οι καθηγητές έχουν απίστευτα μεγάλο παιδαγωγικό έλλειμμα καθώς παρήχθησαν από Σχολές όπως η Φιλοσοφική ως γλωσσολόγοι ή ιστορικοί και όχι ως εκπαιδευτικοί».Στα ανωτέρω υπάρχει ισχυρότατος επιστημονικός και παιδαγωγικός αντίλογος, καθώς Σχολές όπως η Θεολογική-Φιλοσοφική-Φυσικομαθηματική-Πάντειο-Χαροκόπειο αλλά και τα Τμήματα Οικονομικών-Πληροφορικής-ΤΕΦΑΑ αποτελούν διαχρονικά τους πυλώνες του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Παράλληλα, μέσα από μια άρτια και αδιάβλητη επιμόρφωση σημαντικός αριθμός ειδικοτήτων εισήλθε στη Β/θμια Εκπ/ση δίνοντάς της μία όσο το δυνατόν ευρύτερη πλουραλιστική επιστημονική οντότητα. Την ανωτέρω κατάσταση έψεξε ο Υπουργός δηλώνοντας πως «υπάρχουν γνωσιακές παθογένειες και ενώ στην Ευρώπη ο μ.ο. των ειδικοτήτων είναι 40, στη χώρα μας υφίστανται 180». Πρόσφατα δε διέρρευσε πρόταση του Ι.Ε.Π. για μείωσή τους στις 80.Η λογική της πλήρους υποταγής στα κελεύσματα των δανειστών που διαλύουν τη Δημόσια Εκπαίδευση έχουν οδηγήσει στη(ν): α) μείωση των ωρών διδασκαλίας στο Γυμνάσιο.β) αύξηση του ωραρίου των Υπευθύνων Εργαστηρίων Πληροφορικής- Φυσικών Επιστημώνγ) άρνηση επαναφοράς του διδακτικού ωραρίου μας στα προ του 2013 επίπεδαδ) προσπάθεια αλλοτρίωσης του Ορθόδοξου και Ελληνοκεντρικού Χαρακτήρα της Παιδείας μας,ε) απομείωση μαθημάτων (Αρχαία Ελληνικά-Οικιακή Οικονομία-Βιολογία-Γεωγραφία)στ) κατάργηση-συγχώνευση και άλλων σχολικών μονάδωνζ) επιβολή της γ’ ανάθεσηςη) αναγκαστική διδασκαλία σε τρία ή περισσότερα σχολείαθ) απειλή της κινητικότητας εντός των περιφερειώνι) ύπαρξη του ανωτάτου αριθμού μαθητών ανά τμήμαια) συρρίκνωση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τη μείωση ειδικοτήτων-κατευθύνσεων-τμημάτωνιβ) αναμενόμενη αλλαγή στο Λύκειο που θα οδηγήσει στη μείωση μαθημάτων και σε ένα ισχυρό πλήγμα στην ύπαρξη των ΕΠΑ.Λ.Η συγκεκριμένη πολιτική έχει οδηγήσει στη δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων και στην περαιτέρω μείωση των αναπληρωτών συναδέλφων. Η προτεινόμενη συρρίκνωση των ειδικοτήτων υπηρετεί τη διεύρυνση των αναθέσεων διδασκαλίας, ενώ η υπόσχεση μόνιμων διορισμών έχει μετατεθεί για το 2018 και βρίσκεται στις συμπληγάδες των συνεχών «αξιολογήσεων» και της συστηματικής απαξίωσης του κοινωνικού κράτους.Αμφισβητείται ευθέως η παιδαγωγική μας επάρκεια και έντεχνα τίθεται σε λειτουργία το σχέδιο εξοβελισμού δεκάδων χιλιάδων συναδέλφων μας, οι οποίοι πλέον δεν θα έχουν την παραμικρή ελπίδα πρόσληψης ή μόνιμου διορισμού. Εάν συνεχισθεί το σημερινό μείγμα πολιτικής θα «εξαλειφθούν» από τη Δημόσια Εκπαίδευση πολλές ειδικότητες, ενώ θα υπάρξει δραστική περικοπή των μεταθέσεων και των αποσπάσεων.Η Ομοσπονδία οφείλει να λάβει σοβαρά υπόψιν τις τοποθετήσεις των νεομνημονιακών εκπροσώπων. Απηχούν της συνέχιση της καταδυνάστευσης που υφίσταται ο υπερήφανος λαός μας και η πατρίδα. Στόχος είναι η: 1. αποδόμηση της Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης2. αμφισβήτηση της παιδαγωγικής μας συγκρότησης και επάρκειας3. συνεχής επιβάρυνση των εργασιακών μας συνθηκών4. υποβάθμιση του λειτουργήματός μας5. συνεχής μείωση του εκπαιδευτικού και διοικητικού δυναμικού6. διεύρυνση της χοάνης, που οδηγεί στην ανεργία δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές συναδέλφους, αλλά και νέους πτυχιούχους.Θόδωρος ΤσούχλοςMέλος Δ.Σ. Ο.Λ.Μ.Ε. Μέλος Ε.Ε Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε.

Επέκταση των ρυθμίσεων για τα στεγαστικά δάνεια και στους εκπαιδευτικούς

Αρ. Πρωτ. 1144 Αθήνα 06/03/2017 Προς 1. Το Υπουργείο Οικονομικών Ταμείο Παρακαταθηκών Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο 2. Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε. Θέμα: «Επέκταση των ρυθμίσεων για τα στεγαστικά δάνεια και στους εκπαιδευτικούς» Σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών και του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων προβλέπεται πάγωμα επιτοκίου, καταβολή μειωμένων δόσεων και παράλληλα επιβράβευση των συνεπών δανειοληπτών του ταμείου. Δυστυχώς δεν συμβαίνει το ίδιο και για τα στεγαστικά δάνεια που έχουν λάβει συνάδελφοι εκπαιδευτικοί από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ως Δημόσια Αποκεντρωμένη Υπηρεσία και αργότερα ως τράπεζα, σύμφωνα με το άρθρο 1 του Ν. 2322/1995 και συνδυαστικά με το άρθρο 62 παρ. 6 του Ν.2214/1994, χορηγούσε στεγαστικά δάνεια προς Δημοσίους Υπαλλήλους και Υπαλλήλους Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών Ν.Π.Δ.Δ., (Ο.Τ.Ε., Ο.Σ.Ε., Εκπαιδευτικοί, Στρατιωτικοί, Σώματα Ασφαλείας, Κληρικοί, Υπάλληλοι Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, Ανάπηροι Πολέμου, κ.λ.π.) Τα στεγαστικά δάνεια των εκπαιδευτικών ήταν αρμοδιότητα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και οι ευνοϊκές ρυθμίσεις στην κατηγορία Δημοσίων Υπάλληλων του Παρακαταθηκών, πρέπει για λόγους ισονομίας και δικαιοσύνης να συμπεριλάβουν και τις ανάλογες ρυθμίσεις για το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Σύμφωνα με τα παραπάνω το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί την Κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στην επέκταση των ευνοϊκών ρυθμίσεων για τους δανειολήπτες εκπαιδευτικούς στεγαστικών δανείων του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου στη βάση των αντίστοιχων ρυθμίσεων για τους δανειολήπτες του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων. Πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε την ανακοίνωση σε μορφή PDF

Απαράδεκτη εξαίρεση των εκπαιδευτικών Π.Ε. 60 και Π.Ε. 70 από προκήρυξη για πρόσληψη σε θέσεις Π.Ε. Γραμματέων στα Δικαστήρια της χώρας

Αρ. Πρωτ. 1142 Αθήνα 06/03/2017 Προς 1. Τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου Κωνσταντίνο 2. Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε. Κοιν: Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Κοντονή Σταύρο Θέμα: Απαράδεκτη εξαίρεση των εκπαιδευτικών Π.Ε. 60 και Π.Ε. 70 από προκήρυξη για πρόσληψη σε θέσεις Π.Ε. Γραμματέων στα Δικαστήρια της χώρας Κύριε Υπουργέ Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., λαμβάνοντας υπόψη τις πολλές και έντονες διαμαρτυρίες από αδιόριστους εκπαιδευτικούς Π.Ε. 60 και Π.Ε. 70, σας ενημερώνει και ταυτόχρονα εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του για τα παρακάτω: Με την προκήρυξη με αριθμό 1/23-1-2017 τεύχος ΑΣΕΠ , έχουν το δικαίωμα διεκδίκησης πρόσληψης σε θέση Π.Ε. Γραμματέων στα Δικαστήρια της χώρας οι πτυχιούχοι διαφόρων κλάδων. Η πρώτη αυτή προκήρυξη με αριθμό 1/23-1-2017 τεύχος ΑΣΕΠ ανακλήθηκε και στις 3 Μαρτίου εκδόθηκε η νέα προκήρυξη με την οποία, αρκετές ήταν οι κατηγορίες πτυχιούχων που προστέθηκαν στη διαδικασία της διεκδίκησης μιας θέσης Π.Ε. Γραμματέων στα Δικαστήρια της χώρας. Με αυτή την εγκύκλιο, επίσης, διαπιστώσαμε ότι, σωστά, ικανοποιήθηκε επιθυμία πολλών πτυχιούχων φιλολογικών σχολών για ένταξη τους, όπως άλλωστε είχε γίνει και σε παλιότερους διαγωνισμούς. Κάνοντας μια αντιπαραβολή της ανακληθείσας απόφασης με τη νέα διαπιστώσαμε ότι δεν συμπεριλαμβάνονται, πλέον, μόνο οι φιλόλογοι αλλά και πτυχιούχοι των τμημάτων ξένων γλωσσών, μουσικής, θεατρικών σπουδών καθώς και πτυχιούχοι τμημάτων πληροφορικής και απόφοιτοι του τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (μόνο). Δυστυχώς, όμως, δεν εντάσσονται δάσκαλοι και νηπιαγωγοί γεγονός που είναι έξω από κάθε λογική και δεν εξυπηρετεί τις αρχές της ισονομίας και της ίσης μεταχείρισης. Εξ’ αιτίας των παραπάνω ζητάμε να παρέμβετε ουσιαστικά ώστε να εξεταστεί εκ νέου το θέμα αυτό το οποίο για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. είναι εξαιρετικής σοβαρότητας προκειμένου να συμπεριληφθούν και οι ειδικότητες Π.Ε. 60 και Π.Ε. 70 στην προκήρυξη. ΠατήστεΕΔΩ για να διαβάσετε την ανακοίνωση σε μορφή PDF

Τοποθέτηση και δυνατότητα μετακίνησης – δικαιώματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Αρ. Πρωτ. 1143 Αθήνα 06/03/2017 Προς 1. Τον Υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου Κωνσταντίνο 2. Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε. Θέμα: Τοποθέτηση και δυνατότητα μετακίνησης - δικαιώματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών Κύριε Υπουργέ, με αφορμή έγγραφο αίτημα που σας απέστειλαν στις 8 και 21 Φεβρουαρίου, οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. Χίου και Λήμνου σχετικά με τη μετακίνηση αναπληρωτή συναδέλφου από τη Λήμνο στη Χίο ώστε να είναι δυνατή η συνυπηρέτησή του με την, επίσης, αναπληρώτρια σύζυγό του, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., πέρα από την στήριξή του στο δίκαιο αίτημα των συναδέλφων και των Συλλόγων Εκπαιδευτικών καθώς και στο αίτημα για τη θεσμοθέτηση της δυνατότητας συνυπηρέτησης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, θεωρεί πως είναι αναγκαία η θεσμοθέτηση πλαισίου διαδικασιών το οποίο θα αφορά το εργασιακό καθεστώς και τα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Είναι σαφές ότι κυρίαρχο αίτημα της Δ.Ο.Ε. αποτελεί η άμεση πραγματοποίηση των χιλιάδων, απαραίτητων για την ομαλή λειτουργία της εκπαίδευσης, μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, αφού τα τελευταία χρόνια και με την εφαρμογή των πολιτικών των μνημονίων παρατηρείται ραγδαία αύξηση των ελαστικών μορφών εργασίας. Οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι συνάδελφοί μας ζουν σε καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας και συνεχούς μετακίνησης από χρόνο σε χρόνο σε όλη τη χώρα. Οι επιπτώσεις τόσο στη ζωή τους όσο και στην ποιότητα της εκπαίδευσης, αφού δεν μπορούν να αποκτήσουν μια μόνιμη και σταθερή σχέση με τους μαθητές τους, είναι πολύ σοβαρές. Με βάση τα παραπάνω, αποτελεί ομόφωνη θέση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., η οποία έχει τεθεί σε όλους τους Υπουργούς Παιδείας τα τελευταία χρόνια, η θεσμοθέτηση ενός νομικού πλαισίου ικανού να διασφαλίσει ίσους όρους εργασίας για αναπληρωτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς. Θα πρέπει η πολιτεία, ως αποκλειστικά υπεύθυνη (με την εφαρμογή των πολιτικών των μνημονίων, της Ε.Ε. και του Ο.Ο.Σ.Α.) για την όλο και πιο εκτεταμένη ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, να αντιληφθεί ότι το καθεστώς που διέπει τους όρους πρόσληψης και εργασίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών είναι, επιεικώς, απαράδεκτο. Η μη ταυτόχρονη και με πολλές μορφές (ως προς την πληρωμή και το ωράριο) πρόσληψη των αναπληρωτών αποτελεί το σημείο έναρξης της εφαρμογής ανισοτήτων και αδικιών μεταξύ τους για να προχωρήσουμε στην άνιση, σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, αντιμετώπισή τους σε θέματα επιδομάτων θέσης, αναρρωτικών και άλλων αδειών, μητρότητας και τα εργασιακά τους δικαιώματα συνολικά. Βασικά μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση θεωρούμε ότι πρέπει να είναι τα εξής: Δημοσιοποίηση όλων των κενών πριν γίνουν οι αιτήσεις των αναπληρωτών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την έγκαιρη πραγματοποίηση των υπηρεσιακών μεταβολών. Τα μόνα κενά είναι εκείνα που προκύπτουν έκτακτα κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, τα οποία όμως είναι πολύ λιγότερα σε σχέση με τις ανάγκες που καλύπτουν οι αναπληρωτές. Η πρόσληψη των αναπληρωτών να γίνεται σε όλα τα κενά στην α’ φάση και για την ειδική και για τη γενική αγωγή, με εξασφάλιση των απαραίτητων πιστώσεων από τον κρατικό προϋπολογισμό για να έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν στις πρώτες περιοχές προτίμησής τους. Οι νέες φάσεις πρόσληψης να είναι μόνο για έκτακτα λειτουργικά κενά. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των αναπληρωτών με αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας τους. Επίδομα ανεργίας για όλους μετά τη λήξη της σύμβασής τους χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Πλήρης εξομοίωση όλων των αδειών σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς (κανονικές, αναρρωτικές, μητρότητας, επαπειλούμενης κύησης) με προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και των ενσήμων, αφού για χρήση άνω των 15 ημερών αναρρωτικής άδειας παύει να προσμετράται. Επιπρόσθετα, οι εγκυμονούσες συναδέλφισσες δεν δικαιούνται άδεια επαπειλούμενης κύησης ούτε άδεις ανατροφής παρά μόνο άνευ αποδοχών. αξιοκρατική τοποθέτηση αναπληρωτών από τα Π.Υ.Σ.Π.Ε. με βάση τη σειρά τους στους πίνακες αναπληρωτών. πλήρη εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές, ίδια με των μόνιμων. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πρόκειται να σας θέσει αναλυτικά το ζήτημα και στην συνάντηση που θα έχει μαζί σας καθώς και με νεώτερο κείμενό του με την επιδίωξη η επόμενη σχολική χρονιά να ξεκινήσει με ένα πλαίσιο τέτοιο που δε θα διαιωνίζει αδικίες και δεν θα διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς. Πατήστε ΕΔΩγια να διαβάσετε την ανακοίνωση σε μορφή PDF

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΑΝΕΠΤΥΞΑΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

Χθες ήταν μία ιστορική ημέρα για το ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ, καθώς για πρώτη φορά από την ημέρα ίδρυσής του εκπρόσωποι του Κέντρου κλήθηκαν στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής προκειμένου να αναπτύξουν τις θέσεις τους για τις προτάσεις του ΙΕΠ σχετικά με τις αλλαγές στο Λύκειο. Το ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ εκπροσώπησαν στην Επιτροπή ο Υπεύθυνος Επιστημονικών Ερευνών κ. Ν. Παΐζης και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μ. Κουρουτός. Η πρόσκληση στο ΚΑΝΕΠ αποδεικνύει την διαρκώς αυξανόμενη επιρροή των θέσεων και της Ερευνητικής του εργασίας στην ελληνική εκπαίδευση και στην κοινωνία. Οι Ετήσιες Εκθέσεις του Κέντρου αξιοποιούνται τόσο στο δημόσιο διάλογο όσο και από εγχώριες και διεθνείς αρχές, ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια, συνδικάτα και κέντρα ερευνών. Διαβάστε εδώ τις θέσεις που ανέπτυξε ο Νίκος Παϊζης εκπροσωπώντας το ΚΑΝΕΠ-ΓΣΕΕ στη σημερινή συνεδρίασης της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ SUMMERHILL

  ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ SUMMERHILL Δήμητρα Β. Μουσιώλη, LL.B,  MSc Δικηγόρος- Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια ΥΔΔΑΔ Εξειδικευμένη στην Οικογενειακή Διαμεσολάβηση και στη Διαμεσολάβηση Ομοτίμων Μέλος:  FMC, NFM, FMA, College of Mediators στο Ηνωμένο Βασίλειο...

Βουλή: «Αντισυνταγματικά και εξωακαδημαϊκά κριτήρια επιλογής των υποψηφίων Μελών ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο»

Η πολιτική χειραγώγηση του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου συνεχίζεται πλέον απροκάλυπτα, απομειώνοντας το ακαδημαϊκό κύρος του Ιδρύματος και θέτοντας σε κίνδυνο την λειτουργία και την ποιότητα των παρεχόμενων στους φοιτητές Προγραμμάτων...

Ν.Δ: “Αυτονομία, διαφοροποίηση σχολείων, αξιολόγηση διδασκόντων”

Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Βουλευτής Επικρατείας, κυρία Νίκη Κ. Κεραμέως, μιλώντας στο 2ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, επισήμανε τις, κατά τη γνώμη της, αδυναμίες της ελληνικής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης....

Καθηγητικές Σχολές και Ειδικότητες

Καθηγητικές Σχολές και Ειδικότητες Συνεχίζοντας την αντιμεταρρύθμιση στον Εθνικά ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, η νεομνημονιακή ηγεσία του Υπουργείου εξαπέλυσε επίθεση εναντίον των Καθηγητικών Σχολών αμφισβητώντας ευθέως την οντότητά τους δηλώνοντας...

Οι τρεις σωματοφύλακες πάνε σχολείο

 Συχνά συζητάμε για τη δημιουργική γραφή και τη κατάλληλη ηλικία. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι η πιο κατάλληλη είναι η σχολική. Ίσως επειδή ως φιλόλογος έχω δει με τα...

Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού έχει καθιερωθεί η 6η Μαρτίου, με στόχο την ευαισθητοποίηση όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και την πρόληψη...

Διοριστέοι 2008: Διαγραφή και διορισμοί εκπαιδευτικών

Δημοσιεύθηκε το έγγραφο ΑΣΕΠ (asep.gr) και εστάλη στο υπουργείο Παιδείας στις 2/3/2017 σύμφωνα με το οποίο διαγράφονται από τον πίνακα διοριστέων όσοι εκπαιδευτικοί δεν αποδέχθηκαν διορισμό και αντικαθίστανται με τους...

ΟΓΑ Οικογενειακά επιδόματα Α21: Οδηγός 2017- Αιτήσεις

ΟΓΑ- Οικογενειακά επιδόματα Α21: Οδηγός 2017- Αιτήσεις ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡΙΘ. 5 /2016 «Διαδικασία χορήγησης και καταβολής του ενιαίου επιδόματος στήριξης τέκνων και του ειδικού επιδόματος σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες». «Σας...

Προκήρυξη ΑΣΕΠ 3Κ/2017: Προσλήψεις σε ΟΣΕ, ΕΛ. ΣΤΑΤ Αιτήσεις

ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΑΣΕΠ 3Κ/2017 θέσεις και ειδικότητες σε ΟΣΕ, Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία κτλ . Α’ Κατηγορία Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (Π.Ε.), δέκα επτά (17) θέσεις. Κλάδων/Ειδικοτήτων: ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού, ΠΕ Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί, ΠΕ...

ΕΟΠΥΥ : Κλείστε ραντεβού με γιατρό δωρεάν ΕΔΩ

Εύκολα, γρήγορα και δωρεάν θα μπορούν πλέον οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ να κλείνουν ραντεβού με γιατρό σε οποιαδήποτε δημόσια δομή πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας.   Για την πρόσβαση στο σύστημα θα...

Υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων «οι Δελφοί»

“Η αναθεώρηση του άρθρου 16 είναι το τοτέμ των αντιμεταρρυθμιστών στη χώρα μας”, επισήμανε η Ν. Κεραμέως, ισχυριζόμενη ότι είναι “κοινά αποδεκτό ότι η ποιότητα της εκπαίδευσης θα ενισχυθεί με...

Η λεηλασία του σχολείου που δεν λειτούργησε ποτέ

Σε κάθε βήμα πατάει σε θρύμματα τζαμιών και χρησιμοποιημένες σύριγγες. Καθώς προσπαθεί να συλλάβει το μέγεθος της καταστροφής, η φιγούρα ενός άντρα ξεπροβάλλει πίσω του, τρεκλίζοντας στα χαλάσματα. Οι πλιατσικολόγοι...