Δεν θα υπερβαίνει τα 30 λεπτά του ευρώ η αύξηση που θα προκύψει στα διόδια από την έναρξη της λειτουργίας των νέων σηράγγων των Τεμπών στην Εθνική Οδό Αθηνών- Θεσσαλονίκης, όπως επισημαίνει στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, Πρακτορείο 104,9 FM, η υπεύθυνη Τύπου της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ, Ειρήνη Ζαβρίδου. Ο σημερινός σταθμός διοδίων του Πυργετού θα καταργηθεί, ενώ το τίμημα στον σταθμό της Λεπτοκαρυάς θα αναπροσαρμοστεί. "Όποιος κάνει το κομμάτι με τις καινούργιες σήραγγες θα πληρώνει μια αύξηση 30 λεπτών. Αυτό συμβαίνει γιατί γίνεται αναπροσαρμογή στον σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς για τη διαδρομή από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα (...) Στην έξοδο υπάρχει ο σταθμός του Μακρυχωρίου όπου και εκεί θα υπάρξει αύξηση" λέει η κα Ζαβρίδου και εξηγεί: "Σήμερα για να κάνει κάποιος αυτή τη διαδρομή, περνούσε μέσα από την κοιλάδα των Τεμπών και είχε να πληρώσει και τα διόδια στον Πυργετό. Αυτός ο σταθμός διοδίων παύει να υφίσταται στον κεντρικό άξονα. Τα διόδια στη Λεπτοκαρυά αυξάνονται στα 3,10 ευρώ από 1,90 σήμερα, ενώ στο Μακρυχώρι το τίμημα αναπροσαρμόζεται επίσης και από 1,40 ευρώ γίνεται 2,50. Αν αφαιρέσουμε τα 2 ευρώ που πληρώνει κάποιος στον Πυργετό σήμερα, η διαφορά που προκύπτει είναι 30 λεπτά”. Κατά την κα Ζαβρίδου, έχουν κατασκευαστεί πλευρικοί σταθμοί διοδίων, ένας στον Πλαταμώνα (από/προς Λάρισα) και ένας στον Ευαγγελισμό (από/προς Θεσσαλονίκη). "Δηλαδή είναι η είσοδος και η έξοδος από τον αυτοκινητόδρομο. Κάποιος που είναι στον παράδρομο και θέλει να μπει στον αυτοκινητόδρομο και να κάνει χρήση των σηράγγων, θα πληρώσει" επισημαίνει η κα Ζαβρίδου. Στο μεταξύ, μέχρι το βράδυ αναμένεται ότι θα έχει οριστεί η ακριβής ημερομηνία τέλεσης των εγκαινίων για την ολοκλήρωση των έργων στα Τέμπη, καθώς αυτή μετατέθηκε χρονικά εκ νέου και δεν θα γίνει στις 3 Απριλίου όπως είχε ανακοινωθεί. Ο χρόνος πάντως κυλάει αντίστροφα ώστε να παραδοθεί στην κυκλοφορία, ένα από τα μεγαλύτερα έργα στα Τέμπη που θα αλλάξει ριζικά τον οδικό χάρτη της Ελλάδας. Την ημέρα των εγκαινίων δεν θα είναι εύκολη η λειτουργία του αυτοκινητόδρομου για πρακτικούς λόγους, λόγω της πιθανής προσέλευσης μεγάλου αριθμού πολιτών. "Εμείς έχουμε τη συμβατική υποχρέωση στις 31 Μαρτίου, την Παρασκευή, να έχουμε ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο να μπορεί να μπει σε λειτουργία και αυτό με πιστοποίηση του ανεξάρτητου μηχανικού και του Δημοσίου. Την ημέρα των εγκαινίων δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να δοθεί στην κυκλοφορία, λόγω μεγάλης προσέλευσης κόσμου" σημείωσε. Το έργο κατασκευής τμήματος της Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομο 25 χιλιομέτρων, τρεις δίδυμες υπερσύγχρονες σήραγγες που θα παρακάμπτουν την κοιλάδα των Τεμπών, αλλά και τις γέφυρες που οδηγούν στις σήραγγες. Οι σήραγγες έχουν μήκος περίπου 11 χιλιόμετρα, ενώ ξεχωρίζει αυτή των Τεμπών, η οποία είναι 6 χιλιόμετρα και θεωρείται η μεγαλύτερη των Βαλκανίων. topontiki
Ως τις 4 Απριλίου θα… ζήσει το χαρτονόμισμα των 50 ευρώ, έτσι όπως το ξέρουμε. Τη θέση του θα πάρει ένα νέο χαρτονόμισμα, για λόγους ασφαλείας. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, το δεύτερο εξάμηνο του 2016 αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία περίπου 353.000 πλαστά τραπεζογραμμάτια ευρώ, δηλαδή σημειώθηκε ελαφρά αύξηση συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2016 και μείωση κατά 20,7% συγκριτικά με το δεύτερο εξάμηνο του 2015.
Η ΟΙΕΛΕ κατήγγειλε στη Διεύθυνση ΔΕ Ξάνθης την επιβολή οικονομικού στραγγαλισμού του εκπαιδευτικού Χότσικα Νιχάτ, του οποίου η απόλυση κρίθηκε παράνομη ως καταχρηστική και ακυρώθηκε από το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο. Παρά το γεγονός ότι ο Νιχάτ έχει επιστρέψει, μετά από δικαστική απόφαση, στα καθήκοντά του εδώ και δύο μήνες, το σχολείο δεν του καταβάλλει τις νόμιμες αποδοχές, ενώ οφείλει να του καταβάλλει και τους μισθούς της περιόδου Νοεμβρίου-Ιανουαρίου. Η ΟΙΕΛΕ ζήτησε από τη Διεύθυνση να γίνει ταυτόχρονα έλεγχος των μισθοδοτικών καταστάσεων του σχολείου από τις οποίες προκύπτει πως όλοι οι εκπαιδευτικοί πληρώνονται κανονικά πλην του Νιχάτ, γεγονός που καταδεικνύει την εκδικητική στάση της διοίκησης του σχολείου εναντίο του. Η Διεύθυνση ΔΕ Ξάνθης με έγγραφό της πήρε θέση για την πρωτοφανή και καταφανώς παράνομη πρακτική του σχολείου, ζητώντας άμεσα να αποκατασταθεί η νομιμότητα και να καταβληθούν οι δεδουλευμένες αποδοχές στον συνάδελφό μας. Tις επόμενες ημέρες εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας θα επισκεφτούν τη Διεύθυνση και το τοπικό παράρτημα της Επιθεώρησης Εργασίας.
Η ΟΙΕΛΕ δίνει σήμερα στη δημοσιότητα το σχέδιο της πλήρους εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης, της απόσυρσης της κρατικής εποπτείας από την Παιδεία και της μετατροπής των σχολείων σε αμιγείς επιχειρήσεις. Αφού οι γνωστοί επιχειρηματικοί κύκλοι απέτυχαν να καταρρίψουν το Ν. 4415/2016, μεγάλα ιδιωτικά σχολεία που στο παρελθόν έχουν εμπλακεί σε σοβαρές υποθέσεις παραβίασης της νομοθεσίας (διαρροή θεμάτων ΙΒ, αδήλωτη εργασία, παράνομες απολύσεις κ.λπ.) επιχειρούν από την πίσω πόρτα να απαλλαγούν από κάθε κρατικό έλεγχο και να εισάγουν στυγνούς όρους αγοράς στη διαδικασία παροχής ενός ευαίσθητου δημόσιου αγαθού. Και τούτο όχι για την «αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης», όπως έντεχνα παρουσιάζουν τις πρωτοβουλίες τους, αλλά για να μπορούν χωρίς κανένα έλεγχο να στήσουν επιχειρήσεις παροχής τίτλων σπουδών μόνο για όσους έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν. ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΣε παγκόσμιο επίπεδο, η επιχείρηση για την πλήρη ιδιωτικοποίηση του εκπαιδευτικού συστήματος έχει ξεκινήσει εδώ και μερικές δεκαετίες. Ο Appleστο εξαίρετο βιβλίο του «Επίσημη Γνώση» αναφέρει ότι η «συντηρητική επίθεση» στο δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης άρχισε τη δεκαετία του ’80 σε ΗΠΑ και Βρετανία με την εισαγωγή αμιγώς τεχνοκρατικών όρων που αντικαθιστούν τις παιδαγωγικές αρχές, με την επέκταση της «ελεύθερης» γονεϊκής επιλογής και με την «αγοραιοποίηση της Παιδείας».Στη χώρα μας η στρατηγική αυτή έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται από το 2010. Διόλου τυχαία, ταυτόχρονα με την έναρξη της χειρότερης κρίσης στην μεταπολεμική της ιστορία, άρχισε η σταδιακή απορρύθμιση της εκπαίδευσης με σειρά νόμων (3848/2010, 4254/2014), που είχαν ως στόχο την αποδυνάμωση του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος και την εισαγωγή όρων ασύδοτης αγοράς στο χώρο της Παιδείας. Ιδιαίτερα με τον τελευταίο νόμο (4254/2014) αποσύρθηκε κάθε εποπτεία της πολιτείας από τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, με αποτέλεσμα να γιγαντωθούν παρανομίες που μέχρι τότε βρίσκονταν υπό σχετικό έλεγχο (καταστρατήγηση ωρολόγιων προγραμμάτων, αλλοίωση βαθμολογιών, έκδοση παράνομων τίτλων σπουδών). Πλέον, η ηγεσία των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων και οι πολιτικές δυνάμεις που τη στηρίζουν βρίσκονταν κοντά στην υλοποίηση ενός σκοτεινού οράματος για την εκπαίδευση που θέλει την πρόσβαση στο εκπαιδευτικό αγαθό και την κατάκτηση των υψηλά αμειβόμενων θέσεων εργασίας μόνο για τα παιδιά των (πραγματικά) προνομιούχων. Η ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣΗ ψήφιση του Ν. 4415/2016 αποτέλεσε κυματοθραύστη στις ορέξεις των συγκεκριμένων πολιτικών και επιχειρηματικών κύκλων, καθώς σε ένα βαθμό αποκατέστησε τη συνταγματική νομιμότητα και τον εποπτικό ρόλο του κράτους στην ιδιωτική εκπαίδευση. Από τη στιγμή που όλες οι απόπειρες για να αποσυρθεί η εποπτεία της πολιτείας από την ιδιωτική εκπαίδευση έπεσαν στο κενό (χρησιμοποιήθηκε από τους συγκεκριμένους κύκλους ακόμη και η υπόθεση του εκπαιδευτικού στο ιδιωτικό μειονοτικό σχολείο της Ξάνθης προκειμένου να «πέσει» ο Ν. 4415/2016), έπρεπε να βρεθεί άλλη μέθοδος για να παρακαμφθεί ο έλεγχος της πολιτείας. Αποκαλύπτουμε σήμερα ότι συγκεκριμένα ιδιωτικά σχολεία, εκπρόσωποι των οποίων βρέθηκαν πίσω από τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της περιόδου 2010-14, χρησιμοποιούν ως Δούρειο Ίππο παράνομες διαδικασίες αξιολόγησης μέσω της ένταξής τους σε ένα φορέα με το όνομα «Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων»(ΕΕΔΕ) που σκοπό έχει τη διάδοση, ανάπτυξη και προβολή των αρχών, των μεθόδων και της πρακτικής του σύγχρονου μάνατζμεντ» στις επιχειρήσεις – μέλη του. Η συγκεκριμένη εταιρία παρέχει πιστοποιητικά ποιότητας στα μέλη της με βάση δικά της κριτήρια και δικούς της αξιολογητές που ουδεμία σχέση έχουν με την εκπαίδευση. Συνεργαζόμενα σχολεία αναφέρονται στο site της Εταιρίας και αναρτήσεις στο διαδίκτυο το Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κολλέγιο Αθηνών – Κολλέγιο Ψυχικού και η «Νέα Γενιά Ζηρίδη».Eκτός όμως από τα σχολεία αυτά, υπάρχουν και άλλα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια «υπεράνω υποψίας», τα οποία προετοιμάζουν πιστοποίηση iso (!) κατά παράβαση των κείμενων διατάξεων. Η πιστοποίηση αυτή είναι άγνωστο από ποιους φορείς διεξάγεται και βάσει ποιων διαδικασιών η πιστοποίηση αυτή εκδίδεται.TOTAL QUALITY MANAGEMENT: ΟΓΟΝΕΑΣ-ΠΕΛΑΤΗΣ, ΟΜΑΘΗΤΗΣ-ΠΡΟΪΟΝΗ εταιρεία αυτή συνεργάζεται στενά με όλους τους μεγάλους εργοδοτικούς φορείς της χώρας (ΣΕΒ, ΣΕΤΕ) και είναι φανερό από την ιστοσελίδα της πως έχει ως στόχο στο κομμάτι της εκπαίδευσης να δημιουργήσει ένα παράλληλο παραεκπαιδευτικό σύστημα, χωρίς φυσικά κανένα έλεγχο της πολιτείας. Η εταιρεία αυτή προβάλλει ως εργαλείο εποπτείας των φορέων εκπαίδευσης και γενικά των επιχειρήσεων το TotalQualityManagement. Ας δούμε όμως ποιες γενικές αρχές προτάσσει το TotalQualityManagementστην εκπαίδευση με βάση τη σχετική βιβλιογραφία:• Εργαλειακή γνώση• Ευέλικτο εκπαιδευτικό δυναμικό• Η συμμόρφωση του προϊόντος στις απαιτήσεις του πελάτη• Οι μαθητές ως εργαζόμενοι και ως προϊόντα ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΣΤΟΧΟ: ΠΡΟΒΟΛΗ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ «ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΩΝ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝΣτα προαναφερθέντα σχολεία εφαρμόζονται κρυφά, ή φανερά «αξιολογικές» διαδικασίες. Μάλιστα είχε προκληθεί σάλος στην εκπαιδευτική κοινότητα με τη διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτηρίου «Νέα Γενιά Ζηρίδη». Η διοίκηση του σχολείου επέβαλε την πραγματοποίηση δειγματικών διδασκαλιών στους εκπαιδευτικούς. Προσέλαβε δε για τη διαδικασία δύο ανθρώπους που δεν είχαν καμία ελληνική, ή διεθνή πιστοποίηση αξιολόγησης, έναν συνταξιούχο (!) εκπαιδευτικό και μια επίκουρη καθηγήτρια Πανεπιστημίου. Το προσχηματικό της διαδικασίας αποδεικνύεται και από τα «κείμενο αξιολόγησης», ένα δαιδαλώδες κείμενο-συρραφή αντιγραμμένων κειμένων από ξένα βιβλία που, όπως μας ανέφεραν ειδικοί στο ζήτημα της πιστοποίησης της εκπαίδευσης, ήταν αδύνατον να εφαρμοστεί. Ο πραγματικός λόγος της δήθεν αξιολόγησης ήταν ότι το εν λόγω εκπαιδευτήριο, γεννώντας κατακραυγή σε εκπαιδευτικούς και γονείς, είχε απολύσει λίγους μήνες πριν καταξιωμένους εκπαιδευτικούς με προϋπηρεσία άνω των 15 ετών! Επομένως, έπρεπε να αιτιολογήσει τις επόμενες απολύσεις με δήθεν επιστημονικό επίχρισμα. Η πολιτεία με Υ.Α. έβαλε τέλος στην παράνομη και προσχηματική αυτή διαδικασία αξιολόγησης, γεγονός που προκάλεσε την έντονη αντίδραση του σχολείου και της ηγεσίας των σχολαρχών μέσω στημένων δημοσιευμάτων.Το έτερο σχολείο που έχει ενταχθεί στη συγκεκριμένη εταιρεία, το Κολλέγιο Αθηνών, έχει πρωτοστατήσει τα τελευταία χρόνια στην προσπάθεια απορρύθμισης της εκπαίδευσης στη χώρα. Είναι γνωστό στο ευρύ κοινό το γεγονός ότι το συγκεκριμένο εκπαιδευτήριο ξεκίνησε να απολύει εκπαιδευτικούς χωρίς αιτιολόγηση πριν καν ψηφιστεί ο νόμος και χωρίς φυσικά καμιά επίπτωση από τις τότε αρχές. Πριν από μερικούς μήνες μάλιστα, πιστοί στις αρχές της …ποιοτικής αξιολόγησης, απέλυσαν τον επί χρόνια Υποδιευθυντή του σχολείου και υπεύθυνο για τη συγκεκριμένη αξιολογική διαδικασία στο Λύκειο!Για ποιο λόγο, άραγε;Αναρωτιέται εύλογα κάποιος, για ποιο λόγο το Κολλέγιο, αφού θέλει να «αναβαθμίσει την ποιότητά του», εντασσόμενο στην εν λόγω εταιρεία, δεν ακολούθησε τις οδηγίες του πορίσματος της επιτροπής του Χάρβαρντ (που το ίδιο κάλεσε στην Ελλάδα στα τέλη της δεκαετίας του ’90) και η οποία είχε προειδοποιήσει πως το σχολείο παρακμάζει και πως θα πρέπει να βελτιωθούν οι εργασιακές συνθήκες και να σταματήσει το πελατειακό καθεστώς εύνοιας των γόνων των ισχυρών. Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑΗ εισαγωγή όρων ασύδοτης αγοράς στα ιδιωτικά σχολεία που αποτελεί κύρια επιδίωξη συγκεκριμένης μερίδας των επιχειρηματιών της εκπαίδευσης, δεν αφορά μόνο το συγκεκριμένο χώρο. Σε περίπτωση που αντικατασταθεί η κρατική εποπτεία από αγοραίους θεσμούς, πλέον η κατάσταση θα γίνει ανεξέλεγκτη για ολόκληρη την εκπαίδευση και οι συνέπειες θα είναι δραματικές για όλη την κοινωνία. Το πλέον σημαντικό είναι ότι ουδείς θα γνωρίζει ποιοι και με ποιες διαδικασίες θα εκδίδουν τίτλους σπουδών και σε ποιους μαθητές! Είναι νωπή, άλλωστε, η αποκάλυψη της Ομοσπονδίας ότι σε ιδιωτικά σχολεία εκδίδονται τίτλοι σπουδών σε μαθητές-φαντάσματα, που δεν παρακολουθούν καν μαθήματα!Αποτελεί κύρια υποχρέωση της πολιτείας να προασπίσει το Σύνταγμα και τους νόμους και να μην επιτρέψει σε επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης να ανοίξουν την κερκόπορτα της εμπορευματοποίησης. Μια τέτοια εξέλιξη θα πλήξει αποκλειστικά τα παιδιά που φοιτούν σε σχολεία που λειτουργούν νόμιμα, οξύνοντας τις εκπαιδευτικές και τις κοινωνικές ανισότητες.
28-03-17 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε σήμερα μια πρωτοβουλία στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, η οποία στηρίζει περαιτέρω τη μάθηση και την κινητικότητα των νεαρών Ευρωπαίων Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε σήμερα μια πρωτοβουλία στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+,η οποία στηρίζει περαιτέρω τη μάθηση και την κινητικότητα των νεαρών Ευρωπαίων. Η πρωτοβουλία αυτή, με την ονομασία «Move2Learn, Learn2Move», θα δώσει σε τουλάχιστον 5.000 νεαρούς πολίτες τη δυνατότητα να ταξιδέψουν με βιώσιμα μέσα μεταφοράς σε μια άλλη χώρα της ΕΕ - μόνοι τους ή μαζί με τη σχολική τους τάξη. Αυτή η εφάπαξ πρωτοβουλία, που αναλαμβάνεται με την ευκαιρία της 30ής επετείου του προγράμματος Erasmus, ανταποκρίνεται σε δύο καίριες προτεραιότητες της Επιτροπής: να δοθεί νέα έμφαση στη νεολαία της Ευρώπης και να διευκολυνθεί η κινητικότητα των πολιτών της ΕΕ, κυρίως η κινητικότητα χαμηλών εκπομπών. Το έγγραφο σε μορφή PDF
Π.Δ.Ε. ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Πρόσληψη προσωρινής αναπληρώτριας Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017», με κωδικό ΟΠΣ 5001975, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020 Π.Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ «Πρόσληψη προσωρινής αναπληρώτριας Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού κλάδου ΠΕ23 Ψυχολόγων για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-17» με Κωδικό ΟΠΣ 5001982 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» 28-03-2017 ΝΕΟ! ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕEΠ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ (ΚΕΔΔΥ) ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ«Ανάκληση Πρόσληψης προσωρινού αναπληρωτή Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης: «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ 5001951 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας (09) «Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης και Καταπολέμηση της Φτώχειας και Διακρίσεων – Διασφάλιση της Κοινωνικής Συνοχής», ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. Π.Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ/ΘΡΑΚΗΣ Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης «Ανάπτυξη υποστηρικτών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-17» με Κωδικό ΜIS 5001982 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020 Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης «Ανάπτυξη υποστηρικτών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-17» με Κωδικό ΟΠΣ 5001982 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020
28-03-17 Ένατο Διεθνές Συνέδριο Mathematics Education and Society ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Mathematics Education and Life at Times of Crisis http://mes9.ece.uth.gr/portal/index.php Η τρέχουσα οικονομική και η πολιτική κρίση έχει επηρεάσει πολύπλευρα την κοινωνική ζωή, συμπεριλαμβανομένου και του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι, και ιδιαίτερα τα παιδιά και οι νέοι, έρχονται σε επαφή με τα μαθηματικά. Τα μαθηματικά ενσωματώνονται σε μια ποικιλία από θεσμικές εκφάνσεις, όπως η οικογένεια, το σχολείο, το φροντιστήριο ή ο χώρος εργασίας, ενώ ταυτόχρονα συνδέονται με την κουλτούρα και τον πολιτισμό. Οι κοινωνικές και οι πολιτισμικές διαφορές, η παγκόσμια μετανάστευση, το προσφυγικό ζήτημα, η άνιση κατανομή του πλούτου, η φτώχεια, η ανεργία και η υποαπασχόληση, αλλά και η περιβαλλοντική καταστροφή, παράλληλα με τις αυξημένες πιέσεις για τεχνολογικά επαρκείς κοινωνικές υποδομές δημιουργούν μια κρίσιμη και επισφαλή πραγματικότητα που δεν μπορεί να αγνοηθεί στο πλαίσιο της σύγχρονης μαθηματικής εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα η κρίση έχει τις πιο σοβαρές επιπτώσεις της όταν συναρτάται με το φύλο και τη σεξουαλικότητα,, τη «φυλή» και την εθνικότητα, την «ικανότητα», την κοινωνική τάξη, και τη βιωσιμότητα. Μέσα σ’ αυτές τις περίπλοκες, σύνθετες και αβέβαιες κοινωνικές συνθήκες, είναι σημαντικό να διερευνήσουμε τη συνάρθρωση της μαθηματικής εκπαίδευσης με την καθημερινή κοινωνική ζωή και την κρίση προκειμένου να στοχαστούμε κριτικά α) τις επιπτώσεις της κοινωνικοοικονομικής κρίσης για τα μαθηματικά και την μαθηματική εκπαίδευση και β) τις δυνατότητες που παρέχει η έρευνα για τη μαθηματική εκπαίδευση για την κατανόηση της κρίσης στο σημερινό νεοφιλελεύθερο κοινωνικό πλαίσιο. Η διεθνής κοινότητα Mathematics Education and Society (MES) και το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνουν το 9ο Διεθνές Συνέδριο Mathematics Education and Society (MES9) που θα πραγματοποιηθεί από τις 7 έως τις 12 Απριλίου 2017 στο ξενοδοχείο Valis Resort στην Αγριά Βόλου. Στο συνέδριο θα συμμετέχουν επιστήμονες από 29 χώρες του κόσμου και θα παρουσιαστούν 4 προσκεκλημένες ομιλίες (plenary papers), 3 ανοιχτές ομιλίες, 62 research papers, 18 projects, 9 symposia, 6 posters, τα οποία θα αφορούν και θα εγείρουν προβληματισμούς για την κοινωνικές, πολιτικές και ηθικές διαστάσεις της μαθηματικής εκπαίδευσης και της έρευνας για την μαθηματικής εκπαίδευση. Εγγραφές θα γίνονται καθημερινά κατά τις μέρες διεξαγωγής στον τόπο του συνεδρίου. Υπάρχει η δυνατότητα ημερήσιας εγγραφής. Για ειδικές πληροφορίες επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Συνεδρίου στο [email protected] Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου δείτε την ιστοσελίδα του συνεδρίου http://mes9.ece.uth.gr/portal/index.php Tο Πρόγραμμα Εργασιών του Διεθνούς Συνεδρίου σε μορφή PDF
ΔΟΕ ΟΛΜΕ ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017 ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ: Στην πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ που διαλύει το δημόσιο σχολείο και υποβαθμίζει τον ρόλο του εκπαιδευτικού ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ για: Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία Μαζικούς Μόνιμους Διορισμούς ΤΩΡΑ Πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα στους ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ Δημόσια – Δωρεάν εκπαίδευση ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ Την Τετάρτη 5 Απριλίου στη 1 μ.μ. ΑΘΗΝΑ –Προπύλαια, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – Άγαλμα Βενιζέλου, ΗΡΑΚΛΕΙΟ-Περιφερειακή Διεύθυνση Κρήτης 3ωρη στάση εργασίας 11.00 – 14.00 και 14.00 – 17.00 Για να δείτε την αφίσα σε jpg…εδώ
Συμμετοχή στην κινητοποίηση του εκπαιδευτικού κινήματος και κήρυξη στάσεων εργασίας Αγαπητοί Συνάδελφοι, σας ενημερώνουμε ότι η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. συμμετέχει στις κινητοποιήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος για την απόσυρση της τροπολογίας του ΥΠΠΕΘ σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών, η οποία κατατέθηκε από τον Υπουργό Παιδείας για να ψηφιστεί στη Βουλή την Τετάρτη 29/3/2017, και κηρύσσει 3ωρες διευκολυντικές στάσεις εργασίας για την Τετάρτη 29 Μαρτίου και την Τετάρτη 5 Απριλίου, ώρες 11:00-14:00.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣΔιατήρηση του υπάρχοντος συστήματος πρόσληψης αναπληρωτών υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠΜε αφορμή ανησυχίες και αντιδράσεις σχετικές με τη διάταξη που αφορά στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, το Υπουργείο Παιδείας ενημερώνει ότι η προτεινόμενη ρύθμιση σκοπεύει στη διατήρηση του υπάρχοντος συστήματος πρόσληψης αναπληρωτών υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ για τα επόμενα 2 σχολικά έτη. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνει και δεν έρχεται σε αντίθεση με τον προγραμματισμό της κυβέρνησης που αφορά την πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση.Για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση η τροπολογία προβλέπει την έκδοση ΥΑ για τον καθορισμό κριτηρίων πρόσληψης, όπως προβλεπόταν και στο ν.4186/2013. Σε αντίθεση με τον προαναφερόμενο νόμο η συγκεκριμένη εξουσιοδότηση ορίζει το σαφές νομοθετικό πλαίσιο που θα κινηθεί η ΥΑ και είναι αυτό του πρόσφατα ψηφισθέντος ν.4415/2016.Ειδικά για τους απόφοιτους του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, με κατεύθυνση την εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, το Υπουργείο Παιδείας δηλώνει ότι σε καμία περίπτωση δεν υποβαθμίζεται το πτυχίο τους και αναγνωρίζει το ρόλο και τη συμβολή τους στη λειτουργία των δομών ΕΑΕ, όπως και των αναπληρωτών όλων των κλάδων και παράλληλα οφείλει να λαμβάνει υπόψη τις αυξημένες λειτουργικές ανάγκες για την κάλυψη των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών. Οι 2.300 αναπληρωτές απόφοιτοι των παραπάνω τμημάτων δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (4.888 αναπληρωτές κλάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προσλήφθηκαν φέτος συνολικά στην ΕΑΕ, εκ των οποίων οι 635 προέρχονται από τους πίνακες της γενικής εκπαίδευσης).Είναι η πρώτη φορά που γίνεται τόσο μεγάλος αριθμός προσλήψεων σε όλες τις δομές ΕΑΕ και αυτό αποδεικνύει το έμπρακτο ενδιαφέρον της κυβέρνησης για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Μετά από 8 ολόκληρα χρόνια, ιδρύσαμε 531 Τμήματα Ένταξης στα γενικά σχολεία και 3 Ειδικά Νηπιαγωγεία, 9 Ειδικά Δημοτικά Σχολεία, 5 Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και 9 Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια. Ακόμα ιδρύσαμε 12 Λυκειακές Τάξεις στα υπάρχοντα Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια. Αυτό δημιούργησε επιπλέον ανάγκες σε προσωπικό. Για να καλυφθούν αυτές οι ανάγκες, κατά το τρέχον σχολικό έτος, πραγματοποιήθηκαν προσλήψεις άνω των 10.700 αναπληρωτών όλων των κλάδων. Οι αντίστοιχες προσλήψεις στην ΕΑΕ τα προηγούμενα χρόνια ήταν 6.308 το 2014-15 και 8.623 το 2015-16.Το Υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να λάβει υπόψη τους τις παρατηρήσεις όλων των εμπλεκομένων φορέων, θα αναρτήσει σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο της ΥΑ για τον καθορισμό κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ, αμέσως μετά την ψήφιση της τροπολογίας.
Αθήνα 27/3/2017Αρ.Πρωτ. 582Προς τα μέλη του ΣΕΕΠΕΑ ΑττικήςΚοινοποίηση: ΠΟΣΕΕΠΕΑΘέμα: « Διαμαρτυρία ΣΕΕΠΕΑ Αττικής για την τροπολογία που κατατέθηκεπρος ψήφιση στη Βουλή για ρύθμιση θεμάτων αναπληρωτών εκπαιδευτικών»Ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής συνεδρίασε στις 27/7/2017 και συζήτησε μεταξύ άλλων για τη τροπολογία η οποία κατατέθηκε με τη μορφή του κατεπείγοντος από τον Υπουργό Παιδείας και είναι προς ψήφιση την Τετάρτη 29/3/2017 χωρίς να προηγηθεί κανένας διάλογος με τους φορείς. Η εν λόγω τροπολογία: Επιβάλλει μηδενικούς διορισμούς στην εκπαίδευση για τα έτη 2017 -18 και 2018-19, στην οποία δηλώνεται ρητά για την πρόσληψη αναπληρωτών σε Γενική και Ειδική Εκπαίδευση ότι: « οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα το διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, βάσει των πάγιων ισχυουσών διατάξεων». Εξισώνει το βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική εκπαίδευση με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές δημιουργώντας δύο πίνακες, επαναφέρει τα σεμινάρια 400 ωρών στην Ε.Α.. Θίγει τα δικαιώματα συναδέλφων εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ 61 και ΠΕ71 που υπηρετούν εδώ και 15 χρόνια στις δομές Ε.Α. αναπληρώνοντας τον εαυτό τους.Απαξιώνει πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίοΕίναι ανησυχητικό ότι παρέχεται η δυνατότητα επιμέρους διαφοροποιήσεων με υπουργική απόφαση σε όλα τα παραπάνω, κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ε.Α. του υπουργείου. Θίγει τα δικαιώματα των μαθητών ΑμεΑ να τους παρέχεται εκπαίδευση απόσταθερό και μόνιμο εξειδικευμένο προσωπικό μη λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες τους, όπως περιγράφονται από το Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη για την Ειδική Εκπαίδευση. Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής σταθερός στη διεκδίκηση μόνιμων προσλήψεων για την Ειδική Εκπαίδευση, πλήρη στελέχωση των δομών Ε. Α.και κάλυψη των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών για τους μαθητές καταγγέλλει την τροπολογία η οποία υποβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στην Ε. Α.Σύμφωνα με τα παραπάνω καλούμε τα μέλη μας να συμμετέχουν δυναμικά στην κινητοποίηση στη Βουλή την Τετάρτη 29/3/2017 και ώρα 13.00, ημέρα συζήτησης της τροπολογίας.Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικήςκηρύσσει διευκολυντικήτρίωρη στάση εργασίας από τις 11.00πμ έως τις 14.00 προκειμένου ναπαραστούν τα μέλη της στην κινητοποίηση.Για το Διοικητικό ΣυμβούλιοΗ Πρόεδρος Η Γ. ΓραμματέαςΜπουλμέτη Γεωργία Κανονίδου Βαρβάρα
Δεν είναι διατεθειμένος να υποχωρήσει από την θέση του για κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων, ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης και αυτό φάνηκε από την αποψινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου όπου επανέφερε την πρόταση του. Ο δήμαρχος της πόλης ζήτησε από το σώμα να «υιοθετήσει» την συγκεκριμένη πρόταση, ώστε στην συνέχεια να κατατεθεί στο αρμόδιο υπουργείο. «Εάν εξαιρέσουμε το στρατιωτικό άγημα και την ομάδα των σχολείων, όλα τα άλλα είναι να σε πιάνουν τα κλάματα. Κάθε άλλο παρά υπερηφάνεια αισθάνεσαι», υποστήριξε ο δήμαρχος. «Δεν αντιλέγω για το εθνικό φρόνημα, όμως αυτό καλλιεργείται από την παρέλαση στρατιωτικών αγημάτων. Γιατί αν δεις τον τρόπο που περπατάνε τα σχολεία, όχι όλα, αλλά και τους πολιτιστικούς συλλόγους, αυτό δεν δίνει τιμή στην ημέρα», πρόσθεσε. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης θυμήθηκε πως τα προηγούμενα χρόνια, όταν τα γυμνάσια ήταν χωρισμένα σε αρρένων και θηλέων, «οι παρελάσεις ήταν ευκαιρία να φλερτάρουμε», ενώ κατέθεσε την πρόταση οι πολιτιστικοί σύλλογοι αντί να παρελαύνουν να συμμετέχουν σε μια μεγάλη γιορτή που θα γίνεται στη Νέα Παραλία ανήμερα των εθνικών επετείων. Η αντίδραση του Σταύρου Καλαφάτη Η πρόταση για κατάργηση των μαθητικών παρελάσεων προκάλεσε την έντονη αντίδραση του επικεφαλής της παράταξης "Εντάξει", Σταύρου Καλαφάτη. «Θλίβομαι όταν ακούω τον δήμαρχο με τέτοιο απαξιωτικό τρόπο να αντιμετωπίζει το ζήτημα της παρέλασης. Υποβαθμίζει το θέμα σε βαθμό που δεν θα έπρεπε. Και δεν μπορώ να καταλάβω αν το κάνει συνειδητά. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι οι παρελάσεις γίνονται για το φλερτ και το καμάκι». Ο Σταύρος Καλαφάτης, αφού υποστήριξε πως θα πρέπει να ενισχυθεί ο θεσμός των παρελάσεων, αναφέρθηκε και στο μορφασμό που έκανε ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης, στην διάρκεια της παρέλασης. «Ποιός από εσάς είναι υπερήφανος που ο δήμαρχος την ημέρα της εθνικής επετείου φωτογραφιζόταν με τη γλώσσα απ’ έξω λες και έκανε παιχνιδάκια με τον φακό;» ρώτησε ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης τους δημοτικούς συμβούλους της «Πρωτοβουλίας», σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Στον μορφασμό και στην κριτική που δέχτηκε απάντησε στην δευτερολογία του ο Γιάννης Μπουτάρης απαντώντας στον Σταύρο Καλαφάτη πως «εάν πρόσεξες τη φωτογραφία, δεν ήμουν στην εξέδρα των επισήμων. Μπορεί να έπαιζε κανένα παιδάκι και έβγαλα τη γλώσσα μου, όπως κάνω στα εγγόνια μου».
Αθήνα 27/3/2017Αρ.Πρωτ. 582Προς τα μέλη του ΣΕΕΠΕΑ ΑττικήςΚοινοποίηση: ΠΟΣΕΕΠΕΑΘέμα: « Διαμαρτυρία ΣΕΕΠΕΑ Αττικής για την τροπολογία που κατατέθηκεπρος ψήφιση στη Βουλή για ρύθμιση θεμάτων αναπληρωτών εκπαιδευτικών»Ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής συνεδρίασε στις 27/7/2017 και συζήτησε μεταξύ άλλων για τη τροπολογία η οποία κατατέθηκε με τη μορφή του κατεπείγοντος από τον Υπουργό Παιδείας και είναι προς ψήφιση την Τετάρτη 29/3/2017 χωρίς να προηγηθεί κανένας διάλογος με τους φορείς. Η εν λόγω τροπολογία: Επιβάλλει μηδενικούς διορισμούς στην εκπαίδευση για τα έτη 2017 -18 και 2018-19, στην οποία δηλώνεται ρητά για την πρόσληψη αναπληρωτών σε Γενική και Ειδική Εκπαίδευση ότι: « οι ισχύοντες δημοσιονομικοί περιορισμοί καθιστούν αδύνατο κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα το διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, βάσει των πάγιων ισχυουσών διατάξεων». Εξισώνει το βασικό τίτλο σπουδών στην Ειδική εκπαίδευση με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές δημιουργώντας δύο πίνακες, επαναφέρει τα σεμινάρια 400 ωρών στην Ε.Α.. Θίγει τα δικαιώματα συναδέλφων εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ 61 και ΠΕ71 που υπηρετούν εδώ και 15 χρόνια στις δομές Ε.Α. αναπληρώνοντας τον εαυτό τους.Απαξιώνει πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίοΕίναι ανησυχητικό ότι παρέχεται η δυνατότητα επιμέρους διαφοροποιήσεων με υπουργική απόφαση σε όλα τα παραπάνω, κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ε.Α. του υπουργείου. Θίγει τα δικαιώματα των μαθητών ΑμεΑ να τους παρέχεται εκπαίδευση απόσταθερό και μόνιμο εξειδικευμένο προσωπικό μη λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες τους, όπως περιγράφονται από το Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη για την Ειδική Εκπαίδευση. Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικής σταθερός στη διεκδίκηση μόνιμων προσλήψεων για την Ειδική Εκπαίδευση, πλήρη στελέχωση των δομών Ε. Α.και κάλυψη των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών για τους μαθητές καταγγέλλει την τροπολογία η οποία υποβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στην Ε. Α.Σύμφωνα με τα παραπάνω καλούμε τα μέλη μας να συμμετέχουν δυναμικά στην κινητοποίηση στη Βουλή την Τετάρτη 29/3/2017 και ώρα 13.00, ημέρα συζήτησης της τροπολογίας.Ο ΣΕΕΠΕΑ Αττικήςκηρύσσει διευκολυντικήτρίωρη στάση εργασίας από τις 11.00πμ έως τις 14.00 προκειμένου ναπαραστούν τα μέλη της στην κινητοποίηση.Για το Διοικητικό ΣυμβούλιοΗ Πρόεδρος Η Γ. ΓραμματέαςΜπουλμέτη Γεωργία Κανονίδου Βαρβάρα
Συμμετοχή στην κινητοποίηση του εκπαιδευτικού κινήματος και κήρυξη στάσεων εργασίας»Αγαπητοί Συνάδελφοι, σας ενημερώνουμε ότι η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. συμμετέχει στις κινητοποιήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος για την απόσυρση της τροπολογίας του ΥΠΠΕΘ σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών, η οποία κατατέθηκε από τον Υπουργό Παιδείας για να ψηφιστεί στη Βουλή την Τετάρτη 29/3/2017, και κηρύσσει 3ωρες διευκολυντικές στάσεις εργασίας για την Τετάρτη 29 Μαρτίου και την Τετάρτη 5 Απριλίου, ώρες 11:00-14:00.
Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι το ψητό κρέας είναι πιο υγιεινό από το τηγανητό, επειδή περιέχει λιγότερα λιπαρά. Πρόκειται για παρανόηση, καθώς οι μπριζόλες και άλλα είδη κρέατος, αλλά και τα ψάρια, όταν τηγανίζονται δεν απορροφούν λίπος. Αντιθέτως αποβάλλουν λίπος, όπως ακριβώς συμβαίνει και όταν τα ψήνουμε. Αυτό μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει κάποιος όταν μαγειρεύει λουκάνικα σε ένα αντικολλητικό τηγάνι, δίχως λάδι ή νερό: το κρέας αποβάλλει το λίπος. Αυτό ακριβώς γίνεται και όταν το κρέας τηγανίζεται σε λάδι. Η συμβουλή των ειδικών να μην τρώμε τηγανητό το κρέας, τα πουλερικά ή τα ψάρια, αλλά όχι επειδή απορροφούν περισσότερο λίπος. Εάν τα σερβίρει κανείς χωρίς το λίπος που έχει απομείνει στο τηγάνι και χωρίς να προσθέσει στο πιάτο βούτυρο ή οτιδήποτε άλλο με πολλά λιπαρά, το ολικό λίπος και οι θερμίδες τους δεν θα αυξηθούν σε ανθυγιεινά επίπεδα. Αυτό που συμβαίνει όμως με το τηγάνισμα, είναι η έκθεση του κρέατος σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, που έχει ως συνέπεια τη δημιουργία των υποπροϊόντων προχωρημένης γλυκοζυλίωσης, μιας ομάδας ουσιών που έχουν σχετιστεί με αυξημένα επίπεδα φλεγμονής στο σώμα. Η φλεγμονή με τη σειρά της φαίνεται να αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιοπάθειας και διαβήτη, ενώ ταυτοχρόνως μειώνει τις φυσικές άμυνες του οργανισμού και επιταχύνει το γήρας. Όσον αφορά τα ψάρια, είναι προτιμότερο να τα τρώτε ψητά ή βραστά, διότι αυτές οι μέθοδοι μαγειρέματος αφήνουν ανέπαφα τα πολύτιμα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα τους.
Ακόμη και τα πιο κοινά συμπληρώματα διατροφής μπορεί να έχουν απρόσμενες αλληλεπιδράσεις με φάρμακα και άλλα συμπληρώματα. Παρακάτω, θα δείτε μερικά φάρμακα και τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν, αν τα παίρνετε μαζί με συγκεκριμένα συμπληρώματα ή άλλα προϊόντα διατροφής. Ιχθυέλαιο Φαρμακευτικές αλληλεπιδράσεις: Η λήψη ιχθυελαίου με φάρμακα μείωσης της αρτηριακής πίεσης μπορεί να αυξήσει τις επιδράσεις των φαρμάκων αυτών και, ως εκ τούτου, να ρίξει πολύ χαμηλά την πίεσή σας. Επίσης, τα αντισυλληπτικά χάπια μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την ιδιότητα του ιχθυελαίου να ρίχνει τα τριγλυκερίδια.Αλληλεπιδράσεις συμπληρωμάτων διατροφής: Η λήψη υψηλών δόσεων ιχθυελαίου ταυτόχρονα με λήψη βοτάνων που μειώνουν την πήξη του αίματος (όπως το βότανο ginkgo) μπορεί να προκαλέσει αιμορραγία. Ασβέστιο Αλληλεπιδράσεις με άλλα φάρμακα: Το ασβέστιο μπορεί να μειώσει την απορρόφηση πολλών φαρμάκων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων για την οστεοπόρωση (διφωσφονικάφάρμακα). Το ίδιο ισχύει και για ορισμένα αντιβιοτικά, όπως η τετρακυκλίνη, οι κινολόνες και η λεβοθυροξίνη, η οποία καταπολεμάει τον υποθυρεοειδισμό. Εχινάκεα (Echinacea) Φαρμακευτικές αλληλεπιδράσεις: Η ικανότητα της Echinacea να διεγείρει το ανοσοποιητικό σύστημα μπορεί να αλληλεπιδράσει με τα φάρμακα που το καταστέλλουν, όπως είναι το στεροειδές φάρμακο πρεδνιζόνη. Μελατονίνη Φαρμακευτικές αλληλεπιδράσεις: Επειδή η μελατονίνη φέρνει υπνηλία, το να την παίρνετε μαζί με κατασταλτικά φάρμακα μπορεί να σας προκαλέσει υπερβολική υπνηλία. Επίσης, η μελατονίνη μπορεί να επιβραδύνει την πήξη του αίματος, οπότε το να την παίρνετε μαζί με αντιπηκτικά φάρμακα, όπως η ηπαρίνη ή βαρφαρίνη, μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες για μώλωπες και αιμορραγία. Αποφύγετε τη χρήση μελατονίνης, εάν παίρνετε φάρμακα για τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης, καθώς μπορεί να την αυξήσει αρκετά.Αλληλεπιδράσεις συμπληρωμάτων διατροφής: Η λήψη μελατονίνης ταυτόχρονα με άλλα συμπληρώματα, ή βότανα που έχουν καταπραϋντικές ιδιότητες (όπως για παράδειγμα η βαλεριάνα) μπορεί να αυξήσει τα αποτελέσματα και τις παρενέργειες της μελατονίνης. Βιταμίνη D Φαρμακευτικές αλληλεπιδράσεις: Η βιταμίνη D μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητα των φαρμάκων για τον έλεγχο της χοληστερόλης (ατορβαστατίνη). Επίσης, αν παίρνετε υψηλές δόσεις βιταμίνης D μαζί με ένα διουρητικό φάρμακο, μπορεί να αυξήσει την συσσώρευση ασβεστίου στο σώμα, το οποίο με την σειρά του μπορεί να σας προκαλέσει προβλήματα στα νεφρά.