Δελτίο Τύπου Σ.Α.Τ.Ε.Α.: «Και σήμερα και αύριο και όσο χρειαστεί…»

«Και σήμερα και αύριο και όσο χρειαστεί…»Το παρόν δελτίο τύπου είναι το πρώτο που γράφεται σε σκηνές έξω από το Υπουργείο Παιδείας. Εκατοντάδες συνάδελφοι αναπληρωτές από όλη την Ελλάδα ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας για κατασκήνωση έξω το από το Υπουργείο. Μαζί μας ήταν τα πρωτοβάθμια σωματεία εκπαιδευτικών, η ΔΟΕ, σύλλογοι γονέων, φοιτητές από τα δύο πανεπιστημιακά τμήματα Ειδικής Αγωγής και συλλογικότητες αναπληρωτών.Η οργή και η αγανάκτηση των συναδέλφων οδήγησε στον αποκλεισμό όλων των εισόδων του Υπουργείου με βασικό αίτημα τη συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας, κ. Γαβρόγλου και την παραίτηση του προϊσταμένου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κ. Κασσιανού.Οι αναπληρωτές μετά από συνέλευση αρνήθηκαν να μεταβεί αντιπροσωπεία τους στη Βουλή να συναντήσει τον κ. Γαβρόγλου, αλλά αντιθέτως απαιτούσαν να έρθει ο υπουργός στο Υπουργείο, καθότι γνώριζε για την αυριανή κινητοποίηση από επιστολή που του είχε αποσταλεί.Τελικά, ο υπουργός ανακοίνωσε ότι θα δεχτεί αντιπροσωπεία αναπληρωτών την Πέμπτη και ότι μέχρι τότε δεν θα προβεί σε καμία ενέργεια σχετικά με την υπογραφή της υπουργικής απόφασης.Στα πλαίσια αυτά δηλώνουμε εξ αρχής ότι ζητάμε την αλλαγή όλου του νομοθετικού πλαισίου το οποίο με διαδικασίες εξπρές ανέτρεψε τον τρόπο στελέχωσης των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα:- Το καταστροφικό άρθρο 48 του ν.4415, που ψηφίστηκε επί υπουργείας κ. Φίλη, δίνει το δικαίωμα τοποθέτησης σε εκπαιδευτικούς ακόμη και χωρίς καθόλου σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, προκειμένου να καλυφθούν τα κενά σε αυτή και να μειωθεί δραστικά ο αριθμός πρόσληψης αναπληρωτών. Ας σημειωθεί ότι δεν έχουν γίνει ποτέ μόνιμοι διορισμοί στην ΕΑΕ.- Στην ίδια λογική η διευκρινιστική εγκύκλιος του Οκτωβρίου (4-10-2017) επιτρέπει τη συμπλήρωση ωραρίου μόνιμων εκπαιδευτικών με τον θεσμό της Παράλληλης Στήριξης και προβλέπει τη στήριξη ενός μαθητή με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέχρι και από 4 εκπαιδευτικούς! Αυτό αποτελεί καίριο πλήγμα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.- Η τροπολογία που ψηφίστηκε στις 29/3 εν μέσω σφοδρών διαμαρτυριών των εκπαιδευτικών έφερε τα πάνω κάτω και στις προσλήψεις των αναπληρωτών, με αποκορύφωμα την απαξίωση του βασικού πτυχίου. Η εφαρμογή, όμως, αυτής της τροπολογίας στηρίζεται σε μια Υπουργική Απόφαση είναι ο κ. Γαβρόγλου. Πριν καν συναντηθούμε την Πέμπτη, ξέρουμε πολύ καλά τα αιτήματά μας, αιτήματα που στηρίζει το γονεϊκό και το συνδικαλιστικό κίνημα:1. Άμεση αλλαγή του νόμου 4415/20162. Κατάργηση της τροπολογίας που ψηφίστηκε στις 29/3.3. Καμία Υπουργική Απόφαση που μοριοδοτεί το βασικό πτυχίο. Όχι στη λογική της μοριοδότησης γενικά.4. Μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση τώρα.5. Πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.κ. Γαβρόγλου, σας απευθυνόμαστε πάλι προσωπικά.Δεν μπορούμε να δεχτούμε να γυρίσουμε στα σχολεία μας και, ενώ όλοι οι συνάδελφοί μας στον σύλλογο διδασκόντων να έχουν πτυχίο που να δίνει επαγγελματικά δικαιώματα, εμείς μόνο να έχουμε πτυχίο που να δίνει ΜΟΡΙΑ!Δεν μπορούμε να το δεχτούμε!Δεν μπορούμε να δεχτούμε ότι τα δύο πανεπιστημιακά τμήματα Ειδικής Αγωγής, που ίδρυσε η Ελληνική Πολιτεία και που ενέκρινε τον οδηγό σπουδών τους το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας, θα δίνουν πλέον πτυχίο στην ανεργία. Οδηγείτε στην απόγνωση εκατοντάδες φοιτητές και τις οικογένειές τους!Η συνάντηση μαζί σας θα γίνει εν μέσω κινητοποιήσεων, διότι η οργή των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ ξεχειλίζει!ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΑΕ – ΠΕ61/ ΠΕ71

Συνάντηση Κορυφής στις Βρυξέλλες με συντάξεις και αφορολόγητο επί τάπητος

Η off the record "συνάντηση κορυφής" στις Βρυξέλλες με πρωτοβουλία του Γερούν Ντάισελμπλουμ, θεωρείται ως ένα από τα δύο μεγάλα "βήματα" για να μειωθεί το "χάσμα". Το δεύτερο είναι το ραντεβού Σόιμπλε –Ντάισελμπλουμ, που έχει οριστεί για την Πέμπτη στο Βερολίνο. Οι "παίκτες" και ο στόχος Όπως μεταδίδει το capital.gr, στις διαπραγματεύσεις επιπέδου Brussels Group η ελληνική αποστολή συμμετέχει υπό τον υπουργό Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτο. Από την πλευρά των δανειστών συμμετέχουν οι: ---> Ντάισελμπλουμ (από πλευράς Eurogroup) ---> Μοσκοβισί (από πλευράς Κομισιόν) ---> Κερέ (από πλευράς ΕΚΤ) ---> Ρέγκλινγκ (από πλευράς ESM) ---> Εκπρόσωπος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Οι παραπάνω επιχειρούν να βρουν μία λύση σε ένα διπλό "χάσμα": Σε αυτό που χωρίζει την ελληνική πλευρά από τους θεσμούς, αλλά και σε αυτό που χωρίζει τους θεσμούς μεταξύ τους, με την στάση του ΔΝΤ να προκαλεί σήμερα και την δημόσια αντίδραση του Επιτρόπου Μοσκοβισί. Αφορολόγητο και συντάξεις στο τραπέζι Από την τοποθέτησή του στο Ευρωκοινοβούλιο, αλλά και από τις πληροφορίες ανώτατου αξιωματούχου της Ε.Ε. νωρίτερα σήμερα, έγινε σαφές ότι εξακολουθούν να μαίνονται τα μέτωπα σε αφορολόγητο και συντάξεις (δηλαδή τα μέτρα αξίας 2% του ΑΕΠ που ζητά το ΔΝΤ να ληφθούν το 2019 αλλά η κυβέρνηση επιμένει ότι πρέπει να εφαρμοσθούν σταδιακά το 2019-2020), στο εργασιακό, αλλά και (σε μικρότερο βαθμό) στο ενεργειακό πεδίο. Σύμφωνα, μάλιστα, με το euro2day.gr, το ΔΝΤ επιμένει ότι πλεόνασμα της τάξεως του 3,5% του ΑΕΠ μπορεί με τις παρούσες συνθήκες να επιτευχθεί μόνο για το 2018 και όχι για αργότερα. «Το θέμα μας είναι το έτος 2019 καθώς το Ταμείο θεωρεί βάση προηγούμενης εμπειρίας ότι πρέπει να υπολογιστεί ότι σε προεκλογικές περιόδους οι ελληνικές κυβερνήσεις δεν εφαρμόζουν μέτρα», ανέφερε πηγή που έχει γνώση των διαπραγματεύσεων. Στόχος της αποψινής συνάντησης είναι να βρεθούν συγκλίσεις πριν από την σύνοδο του Eurogroup στη Μάλτα την Παρασκευή, έχοντας πλέον ως δεδομένο (με βάση τις τοποθετήσεις του αξιωματούχου) ότι μία SLA (συμφωνία σε τεχνικό επίπεδο) έως τότε δεν θα είναι εφικτή. Και τούτο όταν ο ίδιος αξιωματούχος έκανε σαφές ότι θα ανοίξουν "όλα από την αρχή" αν υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση καθώς θα αλλάξουν δραματικά στο μεσοδιάστημα τα οικονομικά δεδομένα. Η "εμπλοκή" Τσίπρα Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως την δική της σημασία έχει και η "κινητοποίηση" του ίδιου του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, ήδη από χθες, Δευτέρα 03.04.2017. Ο Αλέξης Τσίπρας συνομίλησε χθες με την γερμανίδα καγκελάριο, κάτι που επιβεβαιώθηκε από κυβερνητικές πηγές, ενώ όπως αναφέρει το mignatiou.com, ο πρωθυπουργός μίλησε και σήμερα, λίγο πριν κρίσιμη συνάντηση στις Βρυξέλλες, με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ. Μέσα σε όλα αυτά, να υπενθυμίσουμε πως αύριο, Τετάρτη 05.04.2017, έρχεται στη χώρα μας και ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Ντόναλντ Τουσκ, ο οποίος θα έχει συναντήσεις τόσο με τον Αλέξη Τσίπρα, όσο και με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλο. Αν μη τι άλλο, όλα αυτά δείχνουν πως ο Αλέξης Τσίπρας "παίρνει πάνω του" ένα μέρος της διαπραγμάτευσης, αφού με συνεχείς επαφές στο ανώτατο θεσμικό επίπεδο, επιδικώκει να βρει σημεία επαφής, ενώ οι διαπραγματεύσεις του οικονομικού επιτελείου της Κυβέρνησης συνεχίζονται κανονικά στις Βρυξέλλες. Οι πληροφορίες λένε πως ο στόχος μιας συμφωνίας (έστω σε τεχνικό επίπεδο) πριν το Eurogroup της 7ης Απριλίου έχει απομακρυνθεί, ωστόσο μετά από την πολύμηνη καθυστέρηση της ολοκλήρωσης της δεύτερης αξιολόγησης, το Μέγαρο Μαξίμου φαίνεται πως "φορτσάρει" ούτως ώστε να κλείσει η συμφωνία όσο το δυνατόν συντομότερα...

“Επικοινωνία Ε.Σ.Α.μεΑ. με υπουργείο Παιδείας για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αναπηρία και εκπαιδευτικών γονέων ΑμεΑ”

"Επικοινωνία Ε.Σ.Α.μεΑ. με υπουργείο Παιδείας για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αναπηρία και εκπαιδευτικών γονέων ΑμεΑ"

ΟΓΑ Πληρωμή Επίδομα τέκνων 2017

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ – ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΕΚΝΩΝ Εγκρίθηκε δαπάνη, ύψους 95 εκατ. ευρώ, σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, καθώς και η έκδοση...

Η σημερινή κατάθεση Ερώτησης στη Βουλή από βουλευτές του ΚΚΕ, με θέμα: ” προβλήματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Αγαπητοί συνάδελφοι, λάβαμε, από τον αντιπρόεδρο της ΠΟΣΕΕΠΕΑ και πρόεδρο του ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, ενημερωτικό σχετικά με την Ερώτηση στη Βουλή που κατατέθηκε σήμερα από βουλευτές του ΚΚΕ προς τον Υπουργό Παιδείας, σχετικά με προβλήματα που αντιμετωπίζει το ΕΕΠ και ΕΒΠ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. ΕΡΩΤΗΣΗΠρος τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και ΘρησκευμάτωνΘέμα: Προβλήματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.Οι αναπληρωτές που υπηρετούν ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ έχουν προσληφθεί εδώ και αρκετούς μήνες, δεν έχουν ακόμη πληρωθεί βάσει μισθολογικής κατάταξης (βάσει της προϋπηρεσίας τους και άλλων προσόντων, π.χ. μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι). Αυτό σημαίνει ότι όλους τους τελευταίους μήνες, οι μισθοί τους είναι αρκετές δεκάδες έως και εκατοντάδες ευρώ κατώτεροι από όσο θα έπρεπε. Να σημειωθεί επίσης, πως υπάρχει κάθε μήνα καθυστέρηση καταβολής του βασικού μισθού και τείνει πλέον να γίνει πάγια τακτική αυτήν την σχολική χρονιά, ιδιαίτερα για τους εργαζόμενους του ΕΒΠ που εργάζονται μέσω του προγράμματος «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (σχολικό έτος 2016-2017)» με Κωδικό ΟΠΣ 5001888 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 9Β «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας – ΕΚΤ».Βάσει των παραπάνω, ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός ποια μέτρα προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση, ώστε: ·Να καταβληθούν άμεσα τα όσα οφείλονται στους αναπληρωτές ΕΕΠ και ΕΒΠ, στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, βάσει της μισθολογικής τους κατάταξης.·Να ληφθούν υπόψη το σύνολο των προσόντων των εργαζόμενων (προϋπηρεσία και τίτλοι σπουδών) στη μισθολογική κατάταξη, όπως προβλέπεται.·Να καταβάλλεται έγκαιρα ο μισθός όλων των εργαζομένων του ΕΕΠ και του ΕΒΠ, μέσω οποιουδήποτε προγράμματος και αν εργάζονται. Οι βουλευτές Σάκης ΒαρδαλήςΓιάννης Δελής

Παρατηρήσεις της ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α. επί της ΥΑ Πρόσληψης Αναπληρωτών

Λάβαμε και δημοσιεύουμε τις παρατηρήσεις της ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α. επί της ΥΑ Πρόσληψης Αναπληρωτών. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α. ΕΠΙ ΤΗΣ Υ.Α. ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 1. Κατ’ αρχήν δεν μπορεί να υπάρξει οποιαδήποτε συζήτηση περί θετικών σημείων, από την στιγμή που η απαξίωση του βασικού πτυχίου αποτελεί κεντρικό άξονα του σκεπτικού τους και μάλιστα αυτό το βαφτίζουν ισονομία. Ισονομία και αποκατάσταση της συνταγματικής νομιμότητας ήταν, όταν την πράγματι αδικία όπου ένα μονοετές μεταπτυχιακό (και εδώ δεν υποτιμούμε το μτπχ τίτλο ο οποίος έχει ισοτιμία και συνάφεια και οι οποίοι σαφώς στην δευτεροβάθμια όπου δεν υπάρχει βασικό πτυχίο ΕΑΕ είναι το βασικό προσόν) προσπερνούσε 10ετή και πάνω προϋπηρεσία ενός απόφοιτου ΠΕ61-71 στην Π.Ε.- o οποίος τονίζουμε ότι έχει βασικό πτυχίο για την πρωτοβάθμια ΕΑΕ τετραετούς διάρκειας από το ελληνικό κράτος - την κατήργησαν οι ΥΑ του 2014. Αλήθεια υπάρχει κάποια δικαστική απόφαση που αναφέρει κάτι τέτοιο;;; διότι από όσο γνωρίζουμε όπου και αν πήγαν οι ΠΕ70/60 δεν δικαιώθηκαν. Αξιοσημείωτο είναι ότι αδιαφορούν ακόμα και για την άποψη της ΔΟΕ!!! Πρόκειται μάλλον για δημιουργήματα τόσο υπερβατικών αυθεντιών της διανόησης που οι υπόλοιποι, ταπεινοί όντες, δεν μπορούμε να κατανοήσουμε! 2. Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία να μην έρχεται σε διαβούλευση ο νόμος αλλά μία Υ.Α. Ο τρόπος δε, που γίνεται η διαβούλευση μπορεί να της αποδώσει κάλλιστα το χαρακτηρισμό «παρωδία». Αναρωτιόμαστε αν η Δ/νση ΕΑΕ θα λάβει υπόψη της ως ξεχωριστές τις γνώμες που καταθέτει ο κάθε ανώνυμος και οι οποίες είναι εμφανώς copy-paste. 3. Η σύγκριση δεν μπορεί να γίνει ουσιαστικά ανάμεσα στις Υ.Α. αυτήν δηλαδή που έβγαλαν σε διαβούλευση και σε αυτήν που είχε βγει (ΦΕΚ 2217/13-8-2014), αλλά ανάμεσα στην Υ.Α. που έβγαλαν σε διαβούλευση και στα αναφερόμενα στο σχέδιο νόμου ΕΑΕ που είχε δυο φορές έρθει σε διαβούλευση. Και τούτο διότι η υπουργική εκδόθηκε το 2014 υπό πίεση χρόνου και μετέπειτα αποκαταστάθηκαν κάποια λάθη, αν και μόνο μεταξύ της υπουργικής του 2014 και της τωρινής να γίνει η σύγκριση, πάλι είναι συντριπτική η υπεροχή της πρώτης. 4. Γιατί έβγαλαν και τροποποίησαν μόνο την υπουργική των εκπαιδευτικών του διδακτικού προσωπικού, ενώ του ΕΕΠ & ΕΒΠ έμεινε (τουλάχιστον μέχρι σήμερα) όπως ήταν, με τα ίδια μοριοδοτούμενα κριτήρια;;; Δηλαδή για τους διδάσκοντες δεν ήταν καλά και έπρεπε να αλλαχτούν, αλλά για το ΕΕΠ & ΕΒΠ που δεν μας πολυνοιάζει ήταν μια χαρά;;; Το μόνο λογικό που μπορεί να σκεφτεί κανείς είναι ότι τους ένοιαζε μόνο η κατάργηση της πρόταξης των αποφοίτων των τμημάτων ΕΑΕ στην πρωτοβάθμια ΕΑΕ! Όπως ανέφερε ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης ΕΑΕ ο λόγος βιασύνης για την τροπολογία ήταν, διότι υπήρχε πίεση από το ΑΣΕΠ για την κατάρτιση των πινάκων στα μέσα Μαίου. Έτσι λοιπόν, αμέσως μετά την ψήφιση της τροπολογίας, ανακοινώθηκε το περιεχόμενο της ΥΑ που ρυθμίζει τα κριτήρια ένταξης στους πίνακες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών καθώς και τη μοριοδότησή τους. Η ΥΑ για το ΕΕΠ & ΕΒΠ γιατί δεν δόθηκε ταυτόχρονα; Δεν υπάρχει πίεση του ΑΣΕΠ για την κατάρτιση και αυτών των πινάκων; Όλοι γνωρίζουν ότι η μεγάλη καθυστέρηση στις προσλήψεις φέτος αφορούσε στο ΕΕΠ & ΕΒΠ. Να συμπεράνουμε ότι για το ΕΕΠ & ΕΒΠ η καθυστέρηση θα ισχύσει και φέτος; Άραγε δεν πιέζει το ΑΣΕΠ γι αυτή την κατηγορία του προσωπικού που είναι εξίσου απαραίτητο και σημαντικό για την εύρυθμη λειτουργία των δομών της ΕΑΕ;;; 5. Πουθενά στην προτεινόμενη Υ.Α., δεν αναφέρεται ότι τα κοινωνικά μόρια τα οποία παίρνει κάποιος είναι τα ανώτερα από αυτά που πληροί - όπως σωστά γίνεται στα ακαδημαϊκά με μοναδική εξαίρεση (κακώς) στο 50μηνο όπου προστίθενται και το 0,5 του σεμιναρίου (!!!) – με αποτέλεσμα να μπορούν να προστίθενται τα μόρια π.χ. ενός ΓΟΝΕΑ ΑΜΕΑ + Ο ΙΔΙΟΣ ΑΜΕΑ = 21 (7 διότι είναι γονέας ΑμεΑ, 7 διότι εξομοιώνεται και με πολύτεκνο και άλλα 7 διότι είναι και ο ίδιος ΑμεΑ, άρα συνολικά 21 μόρια)!!!! Δηλαδή έχουμε ισοδυναμία με 84 ΜΗΝΕΣ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ή ΣΧΕΔΟΝ 4 ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ή σχεδόν 3 ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ 1 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ή 5 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ!!!! 6. Είναι λοιπόν η μοριοδότηση των γονέων τέκνων ΑμεΑ διπλή (!!!) όπως έγινε και πέρυσι που αν και έγιναν ενστάσεις τελικά ίσχυσε η διπλή αυτή μοριοδότηση; δηλαδή πλέον θα μιλάμε για 7+7=14 μόρια; Γι αυτό γίνεται ξεχωριστή μνεία για γονείς ΑμεΑ από τη στιγμή που η έννοια της πολυτεκνίας τους καλύπτει;;;; (σ.σ. ο νόμος ορίζει ότι ο γονέας παιδιού ΑμεΑ θεωρείται πολύτεκνος)! Η μοριοδότηση των ΑμεΑ, γονέων τέκνων ΑμεΑ και πολυτέκνων είναι υπερβολική και δεν θα έπρεπε να ξεπερνά κανένα από τα βασικά ακαδημαϊκά προσόντα! Η κοινωνική πολιτική ασκείται σε άλλο επίπεδο κι όχι υπερμοριοδοτώντας τα κοινωνικά κριτήρια και απαξιώνοντας τα ακαδημαϊκά. 7. Ποια επιστημονική τεκμηρίωση, ποια βιβλιογραφία λέει πως οι ΑμεΑ εκπαιδευτικοί είναι κατάλληλοι να διδάξουν στην ειδική εκπαίδευση αλλά όχι στην γενική; Μήπως γιατί στην γενική θα ξεσηκωθούν οι γονείς μιας και τα παιδιά τους δίνουν πανελλήνιες, ενώ στην ειδική τα παιδιά είναι κατώτερου θεού και «δεν βαριέσαι σιγά την εκπαίδευση»;;; Αυτό είναι τελικά το σκεπτικό τους και γι’ αυτό στέλνουν και εκπαιδευτικούς χωρίς κανένα προσόν ΕΑΕ στα ειδικά σχολεία;;; Μήπως έτσι εξηγείται ότι ψήφισαν πρόσφατα - αν και όλοι οι φορείς ήταν εναντίον - σαν κατώτερο αριθμό στο τμήμα τους 3 μαθητές αδιαφορώντας για τη συνένωση διαφορετικών τάξεων ή εργαστηριακών ειδικοτήτων;;;; 8. Στο παρελθόν είχε συμφωνηθεί κατόπιν συζητήσεων με την ΕΣΑμεΑ πως αφ’ενός ο γονέας παιδιού ΑμεΑ είναι δάσκαλος του παιδιού του και δεν μπορεί να είναι όλων των παιδιών με αναπηρία (δηλαδή, όπως αναγράφεται στην υπουργική απόφαση, πώς άραγε ένας γονέας παιδιού με 67% αναπηρία από καρκίνο γίνεται κατάλληλος να διδάξει στην ειδική αγωγή;;; αλήθεια κατ’ αντιστοιχία ένας γιατρός καρδιολόγος που έχει παιδί με 67% αναπηρία λόγω καρκίνου είναι κατά τον εισηγητή της Υ.Α. και ……. ογκολόγος;;;;;;;;) και αφ’ ετέρου αν ο εκπαιδευτικός ΑμεΑ είναι κατάλληλος να διδάξει στην ειδική εκπαίδευση είναι πολλαπλάσια κατάλληλος να διδάξει στην γενική. Έτσι λοιπόν άνοιγε – και σωστά - ο δρόμος της γενικής εκπαίδευσης στους ΑμεΑ, μοριοδοτούνταν στα κοινωνικά κριτήρια η αναπηρία, ορίζονταν ποσοστό πρόσληψης ΑμεΑ σε κάθε φάση πρόσληψης και δεν θεωρούνταν προσόν!! Εδώ καν δεν έχουν προβλεφθεί περιορισμοί/δικλείδες για το ποσοστό ΑμεΑ σε κάθε ειδικότητα και σε κάθε ειδικό σχολείο!!! Υπενθυμίζουμε ακόμη ότι, στα πλαίσια της εναρμόνισης με άπειρες υποδείξεις και αποφάσεις του συνηγόρου του παιδιού είχε εξασφαλιστεί πως οι εκπαιδευτικοί ΑμεΑ δεν θα πηγαίνουν στην παράλληλη στήριξη. Θα πρέπει να μας πουν λοιπόν τώρα πώς θα απαντήσουν στα ερωτήματα του συνηγόρου στο γιατί π.χ. θα στέλνεται ένας κωφός ή τυφλός εκπαιδευτικός να υποστηρίξει έναν μαθητή με αυτισμό, όταν είναι προφανές πως η υποστήριξη αυτή δεν μπορεί να είναι αυτή που έχει ανάγκη ο μαθητής; Φυσικά ανάλογα ισχύουν και για τα Τμήματα Ένταξης αλλά και γενικότερα. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑμεΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑμεΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ Ή ΝΑ ΑΓΝΟΕΙ ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ !!! 9. Γιατί άραγε χρειάζεται να είναι επ’ αόριστο η αναπηρία που πιστοποιείται από τα ΚΕΠΑ τη στιγμή που ο αναπληρωτής προσλαμβάνεται για 1 διδακτικό έτος και όχι ως μόνιμος;;;; Δεν γνωρίζει ο εισηγητής ποια κατάσταση επικρατεί με τις πιστοποιήσεις;;; Πρέπει να αντικατασταθεί η «επ’ αόριστο» με την φράση «για 1 τουλάχιστο έτος». 10. Γιατί γίνεται τόσο γενναιόδωρη μοριοδότηση στους πολύτεκνους; Άραγε αυτό είναι το πρόβλημα; Διότι νομίζαμε ότι ένας πολύτεκνος θα ήταν σημαντικό να εργάζεται κοντά στην οικογένειά του και όχι απλά να δουλεύει όπου να ‘ναι. Επιπλέον, τώρα μαθαίνουμε ότι ο πολύτεκνος (7 μόρια) ισοδυναμεί με άτομο με αναπηρία (7 μόρια) ενώ είναι το ήμισυ του γονέα ΑμεΑ αφού ο τελευταίος παίρνει 7+7 =14 μόρια!!! 11. Γιατί αφήνεται τόσο γενικά στα ακαδημαϊκά κριτήρια η δυνατότητα ύπαρξης πτυχίου ΑΕΙ σε άλλη ειδικότητα αλλά και κατηγορία (όπου κατηγορίες είναι οι ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ) και επομένως και μεταπτυχιακού ΕΑΕ που θα τους εντάσσει στον κύριο πίνακα και επιπλέον θα μοριοδοτείται, προκειμένου για εκπαιδευτικούς κατηγορίας ΤΕ ή και ΔΕ και τι εξυπηρετεί αυτό;;;; Κλασικό παράδειγμα οι μουσικοί κατηγορίας ΤΕ οι οποίοι έχοντας ένα πτυχίο π.χ. Θεολόγου μπορούν να έχουν και μεταπτυχιακό ΕΑΕ και με την τωρινή διατύπωση να ενταχθούν στον κύριο πίνακα με βάση το μεταπτυχιακό ΕΑΕ ως ΤΕ16 ενώ, αν είναι απλώς απόφοιτοι του ωδείου ΔΕΝ μπορούν να έχουν κανένα μεταπτυχιακό και θα εντάσσονται στον επικουρικό!! ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΕ Ή ΔΕ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΙΝΑΚΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 50 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩ. Προφανώς κάποιοι δεν γνωρίζουν ότι η προϋπηρεσία για τον αναπληρωτή μετρά στον κλάδο που έχει προσφερθεί και δεν μεταφέρεται σε ενδεχόμενο δεύτερο ή τρίτο πτυχίο!! 12. Γιατί στην υπουργική – και θα ήταν το μόνο καλό που θα έκαναν – δεν ρυθμίζουν το θέμα του διπλασιασμού στα δυσπρόσιτα σχολεία, αίροντας το «πάτημα» που βρίσκει η Διεύθυνση Προσωπικού τα τελευταία χρόνια μόνον, να μην το δίνει και το οποίο στο σχέδιο νόμου της ΕΑΕ σαφώς αναφέρονταν; 13. Τα σεμινάρια στην υπουργική απόφαση του 2014 μοριοδοτούνταν μέχρι το 2010 ενώ τώρα μοριοδοτούνται όλα και χωρίς τις πολύ αυστηρές προϋποθέσεις που όριζε ο επερχόμενος νόμος ΕΑΕ. Τώρα ξανανοίγουν τη φάμπρικα των σεμιναρίων χωρίς όρους και προϋποθέσεις. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ:  ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ & ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΑΕ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ 2 ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣτΕ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΛΕΓΑΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣτΕ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ);;; ΠΩΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ, ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣτΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΦΤΑΙΓΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΝ ΤΑ ΗΔΗ ΙΣΧΥΟΝΤΑ;;;;;  ΑΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗ ΛΕΞΗ «ΑΣΦΑΛΕΙΑ» ΠΟΥ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ! ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ;;; ΜΗΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ;;;; Η ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑμεΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ή ΟΧΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΦΗΜΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ;;; ΕΚΘΕΤΟΥΝ Ή ΌΧΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ (ΒΛ. ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΕΕΕΕΚ);;;; ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΔΕ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ!  Προτείνουμε το αυτονόητο και τους καλούμε να το πράξουν τουλάχιστον στο όνομα της ασφάλειας που επικαλέστηκαν: Για κάθε ΑμεΑ ή πολύτεκνο ή γονέα ΑμεΑ εκπαιδευτικό που προσλαμβάνεται, να προσλαμβάνεται ένας επιπλέον εκπαιδευτικός ο οποίος έχει μηδέν κοινωνικά κριτήρια. Με άλλα λόγια οι ΑμεΑ εκπαιδευτικοί να προσλαμβάνονται καθ’ υπέρβαση του αριθμού των προσλαμβανομένων. Έτσι θα αποδείξει η Πολιτεία πώς η κοινωνική πολιτική δεν γίνεται εις βάρος των μαθητών ΑμεΑ ενώ διασφαλίζει τους εκπαιδευτικούς ΑμεΑ. Τελειώνοντας, θεωρούμε ότι πρέπει τα λειτουργικά κενά να δοθούν στον ΑΣΕΠ, ο οποίος να βγάλει την προκήρυξη εμπεριέχοντας τα κενά ανά περιοχή ώστε οι αναπληρωτές να μην δηλώσουν πάλι στα τυφλά, ενώ κατόπιν να κάνει και τις προσλήψεις σε μία και μόνον φάση. Τυχόν αποδεδειγμένα έκτακτες ανάγκες να καλύπτονται με συμπληρωματικές προκηρύξεις, άλλωστε υπάρχει σχετική εμπειρία στις προσλήψεις μονίμων στο παρελθόν. Το άρθρο 103 του Συντάγματος είναι σαφέστατο. Διαφορετικά να κοινοποιήσουν την έκθεση των νομικών συμβούλων αναφορικά με τη συνταγματικότητα του συγκεκριμένου σημείου. Αναφορικά με τους δασκάλους θεωρούμε ότι αν για την πρωτοβάθμια ΕΑΕ πρέπει οι ΠΕ70 και ΠΕ60 να εντάσσονται στον κύριο πίνακα μαζί με τους ΠΕ71, πρέπει να βρίσκονται μετά από τους ΠΕ71. Άλλωστε αν διαβάσαμε σωστά, ο Υπουργός δήλωσε ότι οι ανάγκες της πρωτοβάθμιας ΕΑΕ είναι μεγάλες και ότι όλοι θα εργαστούν. Όπως ορθά οι εκπαιδευτικοί που έχουν μεν βασικό πτυχίο αλλά δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια (π.χ. οι ΠΕ18) εντάσσονται στον πίνακα αλλά μετά από τους έχοντες παιδαγωγική επάρκεια (κι ας έχουν μεγαλύτερη προϋπηρεσία) έτσι και κατ’ αναλογία στην πρωτοβάθμια ΕΑΕ που λείπει όχι η παιδαγωγική επάρκεια αλλά κάτι περισσότερο: ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ, πρέπει να γίνει το ίδιο. Επίσης πρέπει να επανεξεταστεί η μεταφορά προϋπηρεσίας των ΠΕ70 και ΠΕ60 στον πίνακα γενικής, μη έχοντας τα πλήρη προσόντα για μόνιμο διορισμό εκεί όπου προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και αποκτούν την προϋπηρεσία, δηλ. στην πρωτοβάθμια ΕΑΕ. Ζούμε ιστορικές στιγμές!!!!

“ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ Υ.Α. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.”…ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΖΗΤΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΩΣ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2017

Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,σήμερα, γύρω στις 10 μ.μ, λάβαμε από την Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. με mail, τα παρακάτω έγγραφα της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής με θέμα:"ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ Υ.Α. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ" και ένα εισαγωγικό σημείωμα με το οποίο η Π.Ο.Σ.Ε.ΕΠ.Ε.Α. ζητά από τους Περιφερειακούς Συλλόγους, έως την Παρασκευή 7 Απριλίου "προτάσεις -θέσεις - και τα σχόλια σας επί των συγκεκριμένων προτάσεων ή και επί άλλων σημείων που θεωρείτε σημαντικά στην εγκύκλιο πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ -ΕΒΠ, ώστε να τις καταθέσει η Ομοσπονδία στο υπουργείο." Ο Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ εδώ και καιρό είχε ζητήσει τις προτάσεις σας, τις οποίες αποστείλατε και τις οποίες θα κοινοποιήσουμε άμεσα στην Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α., ώστε να προλάβουμε τα πολύ ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα που θέτει το Υπουργείο.Αν όμως εν τω μεταξύ επιθυμείτε να αποστείλετε οτιδήποτε συμπληρωματικό με βάση τις παρακάτω κοινοποιούμενες αλλαγές στην Εγκύκλιο που προτείνει το Υπουργείο, μπορείτε να το κάνετε χρησιμοποιώντας το mail: [email protected].Β.Β ΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ MAIL ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α."αγαπητοί συνάδελφοι, σας προωθούμε τις προτεινόμενες αλλαγές στην ΥΑ καθορισμού κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ, τις οποίες λάβαμε σήμερα από τη Δ/νση ΕΑΕ. Παρακαλούμε να μας καταθέσετε μέχρι την Παρασκευή 7 Απριλίου, τις προτάσεις -θέσεις - και τα σχόλια σας επί των συγκεκριμένων προτάσεων ή και επί άλλων σημείων που θεωρείτε σημαντικά στην εγκύκλιο πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ -ΕΒΠ, ώστε να τις καταθέσει η Ομοσπονδία στο υπουργείο." ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.Αγαπητοί συνάδελφοι αναπληρωτές του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, Σας ενημερώνουμε για τις προτεινόμενες αλλαγές στην ΥΑ καθορισμού των κριτηρίων πρόσληψης ενόψει της επόμενης εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ, τις οποίες λάβαμε σήμερα από τη Διεύθυνση ΕΑΕ, και τις έχουμε προωθήσει προς τους Περιφερειακούς Συλλόγους προκειμένου να μας στείλουν τις προτάσεις τους επί των συγκεκριμένων αλλαγών ή/και άλλων σημείων, ώστε να κατατεθούν από την ομοσπονδία στο υπουργείο. Εσείς, ως μέλη των Συλλόγων σας, μπορείτε να διαβουλευτείτε σχετικώς και να καταθέσετε τις απόψεις -προτάσεις -σχόλιά σας στον Πρωτοβάθμιο Σύλλογο όπου ανήκετε. Η προθεσμία που μας έχει δοθεί από το Υπουργείο, είναι η Παρασκευή 7 Απριλίου, ημέρα μέχρι την οποία αναμένουμε από τους περιφερειακούς συλλόγους τις τοποθετήσεις τους. Οι προτεινόμενες συγκεκριμένες αλλαγές που θα διαβάσετε παρακάτω, σύμφωνα με τη Δ/νση ΕΑΕ, κρίνονται αναγκαίες για την αντιμετώπιση προβλημάτων που διαπιστώθηκαν κατά τη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ. Επιπλέον, ενημερωθήκαμε ότι πέραν των προτεινόμενων αλλαγών, η Δ/νση ΕΑΕ σε συνεργασία με το ΑΣΕΠ επεξεργάζεται και την επίλυση άλλων εκκρεμοτήτων που θα μπορούσαν να διευθετηθούν μέσω της εγκυκλίου, και για τις οποίες θα λάβουμε ενημέρωση. ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ 2016 ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΦΕΚ B 2217 - 18.07.2016Ημερομηνία κυκλοφορίας 18.07.2016 Σελίδες 12 (23973 - 23984) ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΤΗΝ Υ.Α. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ

“Προβλήματα στη διεξαγωγή εκδρομών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης”…ΕΡΩΤΗΣΗ στη Βουλή

ΕρωτήσειςΘέμα:Προβλήματα στη διεξαγωγή εκδρομών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Δευτεροβάθμιας ΕκπαίδευσηςΚόμμα: ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ημερομηνία:03/04/2017Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:04/04/2017Καταθέτοντες: Κόνσολας Νικία Εμμανουήλ (Μάνος) Υπουργεία:Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Υπουργοί:Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων)Αρχεία Ερωτήσεων:

Καθηγητής vs «σημερινή» έννοια της Δημοκρατίας..

Ανήκεις στους θιασώτες της δημοκρατικής «λογικής». Ένας ανάμεσα στα εκατομμύρια οπαδών της δημοκρατικής διαδικασίας σαν τη βάση λειτουργίας της οργανωμένης ομαδικής συμβίωσης των ανθρώπων. Manolis Anastopoulos Αν δεν περιορίζεσαι στην...

Καταργούνται τα βιβλιάρια τραπεζικών καταθέσεων. Τι αλλάζει

Στην κατάργηση των βιβλιαρίων στους λογαριασμούς καταθέσεων μέσα στους επόμενους μήνες θα προχωρήσουν οι τράπεζες, με στόχο την εξοικονόμηση κόστους. Αντί της ενημέρωσης του βιβλιαρίου οι πελάτες τους θα μπορούν να ενημερώνονται είτε από τα ΑΤΜ ή από τα εναλλακτικά δίκτυα για τις κινήσεις του λογαριασμού τους. Στο πλαίσιο αυτό αναφέρει το moneyonline.gr, οι τράπεζες στρέφουν τους συναλλασσόμενους στο internet banking και στο mobile banking με διαφημιστικές καμπάνιες και ειδική ενημέρωση εντός των καταστημάτων. Οι στόχοι έως το 2018 Στόχος τους είναι οι πελάτες τους να μάθουν εκτός από την ενημέρωση, να διενεργούν πληρωμές και μεταφορές κεφαλαίων μέσω των εναλλακτικών δικτύων. Σήμερα εκτιμάται ότι 6 στις 10 πληρωμές οφειλών γίνονται μέσω e-banking και ο στόχος είναι μέχρι και το τέλος του 2018 το ποσοστό αυτό να ανέβει στο 80%. Ως προς τις μεταφορές κεφαλαίων, περίπου 8 στις 10 γίνονται μέσω των εναλλακτικών δικτύων και ο στόχος είναι μέσα στον επόμενο 1,5 χρόνο το ποσοστό αυτό να ανέβει στο 90%. Οι υψηλές προμήθειες στην περίπτωση που χρησιμοποιηθεί ο Ταμίας, αποτελούν ένα ισχυρό αντικίνητρο για την επίσκεψη σε κατάστημα.

Το Υπουργείο Παιδείας μηνύει τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Φροντιστών

Μήνυση σε βάρος του προέδρου της Ομοσπονδίας Φροντιστών καταθέτει το πρωί της τετάρτης ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Γιάννης Παντής μετά τις δηλώσεις του κ.Βαφειαδάκη που έθεσε θέμα διαβλητότητας των πανελλαδικών εξετάσεων με τη μεταφορά των επαναληπτικών εξετάσεων το Σεπτέμβριο. Ειδικότερα, σε ανακοίνωση που εξέδωσε το βράδυ της Τρίτης το υπουργείο παιδείας, αναφέρεται: Ο υπό εισαγγελική έρευνα πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φροντιστών Ελλάδας κ. Ι. Βαφειαδάκης επιχείρησε σήμερα με δηλώσεις του σε ιστότοπο να θέσει θέμα αδιάβλητου των Πανελλαδικών Εξετάσεων είτε διαστρεβλώνοντας, είτε αποκρύπτοντας ουσιώδη στοιχεία της ανακοίνωσης του Υπουργείου, είτε ακόμη εικάζοντας μελλοντικές ανακοινώσεις χωρίς να περιμένει τη νομοθετική ρύθμιση του Υπουργείου που διασφαλίζει απόλυτα την ισονομία και την ισότητα των ευκαιριών των υποψηφίων. Επειδή το θέμα είναι σοβαρό, αύριο το πρωί ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Γιάννης Παντής θα επισκεφθεί την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών και θα καταθέσει μηνυτήρια αναφορά. Το Υπουργείο έχει την υποχρέωση να περιφρουρήσει τους χιλιάδες υποψήφιους μαθητές από τυχοδιωκτικές συμπεριφορές και θα το πράξει σε κάθε περίπτωση.

Μηνυτήρια αναφορά του Υπουργείου εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας Φροντιστών

04-04-17 Μηνυτήρια αναφορά του Υπουργείου εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας Φροντιστών Ο υπό εισαγγελική έρευνα πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φροντιστών Ελλάδας κ. Ι. Βαφειαδάκης επιχείρησε σήμερα με δηλώσεις του σε ιστότοπο να θέσει θέμα αδιάβλητου των Πανελλαδικών Εξετάσεων είτε διαστρεβλώνοντας, είτε αποκρύπτοντας ουσιώδη στοιχεία της ανακοίνωσης του Υπουργείου, είτε ακόμη εικάζοντας μελλοντικές ανακοινώσεις χωρίς να περιμένει τη νομοθετική ρύθμιση του Υπουργείου που διασφαλίζει απόλυτα την ισονομία και την ισότητα των ευκαιριών των υποψηφίων. Επειδή το θέμα είναι σοβαρό, αύριο το πρωί ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Γιάννης Παντής θα επισκεφθεί την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών και θα καταθέσει μηνυτήρια αναφορά. Το Υπουργείο έχει την υποχρέωση να περιφρουρήσει τους χιλιάδες υποψήφιους μαθητές από τυχοδιωκτικές συμπεριφορές και θα το πράξει σε κάθε περίπτωση.

4 είδη τροφών, που πρέπει να αποφεύγεις, πριν τον ύπνο

Αν, δεν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που κοιμούνται εύκολα και γρήγορα και νιώθεις ότι υπάρχουν μερικά βράδια που όσα προβατάκια και να μετρήσεις δεν σε πιάνει ύπνος, τότε μάλλον θα πρέπει να προσέξεις και τι τροφές καταναλώνεις πριν αποκοιμηθείς. Μπορεί να μην το γνωρίζεις, αλλά υπάρχουν συγκεκριμένα 5 κατηγορίες τροφών και ποτών που αν τις επιλέξεις ακριβώς πριν πας για ύπνο, θα δυσκολευτείς πολύ στο να καταφέρεις ν' αποκοιμηθείς. Ποιες είναι αυτές; Ιδού. 1) ΑλκοόλΗ υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, μεταξύ πολλών άλλων, προκαλεί πονοκέφαλο, αφυδάτωση, στομαχικές διαταραχές. Μία τριάδα απολύτως ικανή να καταστρέψει τον ύπνο σου, δηλαδή. 2) ΖάχαρηΤα ζαχαρούχα ποτά και τρόφιμα δεν είναι μια καλή επιλογή προ του ύπνου. Κι αυτό γιατί η ζάχαρη είναι μια τροφή που δίνει ενέργεια όταν την καταναλώνεις, κάτι το εντελώς αντίθετο από το επιθυμητό πριν τον ύπνο. 3) Πικάντικες και υψηλές σε οξύτητα τροφέςΜεξικάνικα, αραβικά, τηγανητά κλπ. μπορεί να είναι πολύ νόστιμα και του γούστου σου κατά τ' άλλα, ωστόσο δεν ενδείκνυνται για έναν ποιοτικό και ήσυχο ύπνο αφού τα πολλά μπαχαρικά και τα φαγητά με μεγάλη οξύτητα είναι πιο πιθανό να προκαλέσουν παλινδρόμηση και καούρα. Κακό. 4) Οτιδήποτε δύσπεπτοΌπως, πχ., τροφές πλήρεις σε φυτικές ίνες. Αν για παράδειγμα καταναλώσεις φασόλια ή μπρόκολο λίγη μόνο ώρα πριν πας για ύπνο, είναι πολύ πιθανό να σου προκαλέσουν υπερβολικό φούσκωμα, καθώς περιέχουν δύσπεπτα σάκχαρα όπως η ραφινόζη.

Πανελλήνιες 2017 και “εκλογές”

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017 Ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, έκανε ένα σαρδάμ και μίλησε για εκλογές, ενώ αμέσως μετά προσπάθησε να τη διορθώσει, κάνοντας τα πράγματα… μάλλον χειρότερα. Όλα συνέβησαν στην Διαρκή...

Ανακοίνωση προς τους Αναπληρωτές ΕΕΠ-ΕΒΠ σχετικά με τις προτεινόμενες από το υπουργείο αλλαγές στην ΥΑ Καθορισμού των κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ

Αγαπητοί συνάδελφοι αναπληρωτές του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, Σας ενημερώνουμε για τις προτεινόμενες αλλαγές στην ΥΑ καθορισμού των κριτηρίων πρόσληψης ενόψει της επόμενης εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ, τις οποίες λάβαμε σήμερα από τη Διεύθυνση ΕΑΕ, και τις έχουμε προωθήσει προς τους Περιφερειακούς Συλλόγους προκειμένου να μας στείλουν τις προτάσεις τους επί των συγκεκριμένων αλλαγών ή/και άλλων σημείων, ώστε να κατατεθούν από την ομοσπονδία στο υπουργείο. Εσείς, ως μέλη των Συλλόγων σας, μπορείτε να διαβουλευτείτε σχετικώς και να καταθέσετε τις απόψεις -προτάσεις -σχόλιά σας στον Πρωτοβάθμιο Σύλλογο όπου ανήκετε. Η προθεσμία που μας έχει δοθεί από το Υπουργείο, είναι η Παρασκευή 7 Απριλίου, ημέρα μέχρι την οποία αναμένουμε από τους περιφερειακούς συλλόγους τις τοποθετήσεις τους. Οι προτεινόμενες συγκεκριμένες αλλαγές που θα διαβάσετε παρακάτω, σύμφωνα με τη Δ/νση ΕΑΕ, κρίνονται αναγκαίες για την αντιμετώπιση προβλημάτων που διαπιστώθηκαν κατά τη διαδικασία πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ. Επιπλέον, ενημερωθήκαμε ότι πέραν των προτεινόμενων αλλαγών, η Δ/νση ΕΑΕ σε συνεργασία με το ΑΣΕΠ επεξεργάζεται και την επίλυση άλλων εκκρεμοτήτων που θα μπορούσαν να διευθετηθούν μέσω της εγκυκλίου, και για τις οποίες θα λάβουμε ενημέρωση . ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣΣΤΗΝ ΥΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ1.ΑΡΘΡΟ 2 : ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄, Τυπικά προσόντα διορισμού κατά κλάδοΚλάδος ΠΕ21/26, στην περίπτωση3 α) προστίθεται «και ΜΤΣ στη Λογοθεραπεία»(σελίδα 23974)2.ΑΡΘΡΟ 2 : παρ. 10. ΚΛΑΔΟΣ ΔΕ 1 ΕΒΠ, προστίθεται «πτυχίο ΕΠΑΛ»(σελίδα 23976)3.ΑΡΘΡΟ 4 : ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ , Διευκρινήσεις : ii) προστίθεται και ο κλάδος «ΠΕ22»(σελίδα 23979)4.ΑΡΘΡΟ 4 : στο «Διευκρινίζεται ότι :»(σελίδα 23978)Προστίθεται περ. 6«Τίτλοι σπουδών που δίνουν συνάφεια τόσο στο αντικείμενο απασχόλησης όσο και στην ΕΑΕ δεν λαμβάνουν αθροιστική μοριοδότηση.»(σελίδα 23979)5.ΑΡΘΡΟ 4 : Στο τελευταίο εδάφιο, που αφορά την πρόσληψη με προσόντα ΕΝΓ και Braille, (σελίδα 23980)προστίθεται :«Σε περίπτωση εξάντλησης των υποψηφίων με τα ανωτέρω ειδικά προσόντα στους πίνακες της οικείας ΠΔΕ αναζητούνται υποψήφιοι από άλλες ΠΔΕ και στην περίπτωση έλλειψης ενδιαφέροντος δύναται να προσλαμβάνονται υποψήφιοι χωρίς τα ανωτέρω ειδικά προσόντα».6.ΑΡΘΡΟ 4 : Για το ΕΒΠ, Α΄. ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ,(σελίδα 23980), η παράγραφος αντικαθίσταται ως εξής :«Ο βαθμός πτυχίου ΕΠΑΛ ή ΤΕΕ ή ΤΕΛ ή Ενιαίων Πολυκλαδικών Λυκείων πέντε δέκατα (0,5) της μονάδας για κάθε βαθμό άνω του δέκα (10) και ο βαθμός πτυχίου ή διπλώματος ΙΕΚ ή τάξης Μαθητείας ΕΠΑΛ εβδομήντα πέντε εκατοστά (0,75) της μονάδας για κάθε βαθμό άνω του δέκα (10)».7.ΑΡΘΡΟ 4 : Β. ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ, στην περ. α) :Διαγράφεται η φράση«και με απασχόληση σε άτομα με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» (στη σελίδα 23979 για το ΕΕΠ και στη σελίδα 23980 για το ΕΒΠ) και Προστίθεται μετά τη φράση «3 μονάδες»(σελίδα 23979) «Ειδικά για τους υποψήφιους των κλάδων ΠΕ21/26 της περ. 2, ΠΕ22 και ΠΕ31 η προϋπηρεσία υπολογίζεται μετά την κτήση των ΜΤΣ που τους κατέταξαν στους αντίστοιχους κλάδους»8.ΑΡΘΡΟ 4, Γ. ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (σελίδα 23979) :α) Η επ’ αόριστον αναπηρία 67% και άνω εφόσον η αναπηρία δεν οφείλεται σε κανένα ποσοστό σε ψυχικές διαταραχές επτά (7) μονάδες.γ) Η αναπηρία 67% και άνω ενός ή περισσοτέρων τέκνων επτά (7) μονάδες.Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι η ύπαρξη σχετικής πιστοποίησης από το ΚΕΠΑ (ν. 3863/2010) και οι υποψήφιοι να είναι ικανοί για εκπαιδευτικό έργο, σύμφωνα με τα ισχύοντα κάθε φορά στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα. δ) Οι πολύτεκνοι υπό την έννοια της παρ.1 του άρθρου 6 του N. 3454/2006 (ΦΕΚ 75/07.04.2006 τ.Α΄), επτά (7) μονάδες.ε) Η ύπαρξη τριών τέκνων υπό την έννοια του άρθρου 3, παρ.1 του N. 3454/2006, τρεις (3) μονάδες.9.ΑΡΘΡΟ 8 : ΚΥΡΩΣΕΙΣ (σελίδα 23981), στο τελευταίο εδάφιο η φράση«οφείλουν να καταθέσουν άμεσα στις αρμόδιες Διευθύνσεις υπεύθυνη δήλωση απενεργοποίησης της αίτησής τους» αντικαθίσταται από τη φράση«οφείλουν άμεσα να απενεργοποιήσουν την αίτησή τους».

Επιλογή δεύτερης ξένης γλώσσας στα Γυμνάσια – συγκρότηση των αντίστοιχων τμημάτων

Απόφαση 53476/ΓΔ4/28-3-2017 (ΦΕΚ 1171/Β/4-4-2017) του Υπουργείου Παιδείας Η επιλογή της δεύτερης ξένης Γλώσσας που γίνεται στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού ισχύει έως και την Γ΄ τάξη του Γυμνασίου. Με ευθύνη των Διευθυντών των Δημοτικών Σχολείων βεβαιώνεται εγγράφως η δεύτερη ξένη γλώσσα που διδάχτηκε κάθε μαθητής στο Δημοτικό. Η παραπάνω έγγραφη βεβαίωση επισυνάπτεται στον Τίτλο Σπουδών των μαθητών κατά την εγγραφή τους στο Γυμνάσιο, στις 15 Ιουνίου. Στα Γυμνάσια όπου λειτουργούν δύο ή περισσότερα τμήματα γενικής παιδείας δημιουργούνται στην Α΄ τάξη παράλληλα τμήματα δεύτερης ξένης γλώσσας, ο αριθμός των οποίων δεν μπορεί να υπερβαίνει τον αντίστοιχο αριθμό των τμημάτων γενικής παιδείας της συγκεκριμένης τάξης. Στα Γυμνάσια όπου λειτουργεί ένα τμήμα γενικής παιδείας οι μαθητές της Α΄ τάξης διδάσκονται τη δεύτερη ξένη γλώσσα που πλειοψηφεί. Αν ο αριθμός μαθητών της γαλλικής γλώσσας είναι ακριβώς ίσος με τον αριθμό εκείνων της γερμανικής γλώσσας, τότε διδάσκεται ως δεύτερη ξένη γλώσσα αυτή για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση ο εκπαιδευτικός παρέχει την κατάλληλη εκπαιδευτική υποστήριξη στους μαθητές που δεν έχουν διδαχθεί στο Δημοτικό τη γλώσσα του τμήματος στο οποίο εντάσσονται, προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία εκμάθησης της δεύτερης ξένης γλώσσας. Προς αυτή την κατεύθυνση ο εκπαιδευτικός κάνει τις απαραίτητες προσαρμογές στο διδακτικό υλικό και επιδεικνύει την απαιτούμενη ευελιξία και επιείκεια σε όλα τα επίπεδα κατά τα πρώτα στάδια εκμάθησης της γλώσσας. Οι Διευθυντές των Γυμνασίων όπου διδάσκεται η ιταλική γλώσσα ενημερώνουν σχετικά εντός του Μαΐου τα Δημοτικά Σχολεία από τα οποία προέρχονται, σύμφωνα με την ισχύουσα χωροταξική κατανομή, οι μαθητές της Α΄ τάξης και οι Διευθυντές των συγκεκριμένων Δημοτικών ενημερώνουν σχετικά τους γονείς της ΣΤ΄ τάξης. Εφόσον οι γονείς/κηδεμόνες επιθυμούν να διδαχθούν τα παιδιά τους την ιταλική γλώσσα, υποβάλλουν μέχρι τη 10η Ιουνίου σχετική δήλωση, την οποία οι Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων επισυνάπτουν στον τίτλο σπουδών που αποστέλλουν στο Γυμνάσιο. Η επιλογή της ιταλικής γλώσσας προβλέπεται μόνο εφόσον η γλώσσα αυτή διδάσκεται στο Γυμνάσιο στο οποίο έχει ορισθεί να εγγραφούν οι ενδιαφερόμενοι μαθητές και δεν μπορεί να αποτελεί λόγο εγγραφής σε άλλο Γυμνάσιο. Κατ’ εξαίρεση, οι γονείς/κηδεμόνες μαθητών που έχουν λόγους να αλλάξουν στην Α΄ Γυμνασίου την επιλογή δεύτερης ξένης Γλώσσας δύνανται να υποβάλουν σχετική αιτιολογημένη γραπτή αίτηση έως τη 10η Ιουνίου στη Διεύθυνση του Δημοτικού από το οποίο αποφοιτούν οι μαθητές. Οι Διευθυντές των Δημοτικών σχολείων ενημερώνουν για την παραπάνω προθεσμία τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης με επιστολή τους εντός του Μαΐου. Οι Διευθυντές των Δημοτικών επισυνάπτουν την αίτηση στον τίτλο σπουδών που αποστέλλουν στο Γυμνάσιο εγγραφής των μαθητών. Το Γυμνάσιο εγγραφής δύναται κατά περίπτωση να ικανοποιήσει το αίτημα, εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις σχηματισμού τμημάτων σύμφωνα με τις προβλέψεις των παραγράφων 2 και 3 του παρόντος. Αν μέχρι την 1η Οκτωβρίου του σχολικού έτους δεν έχει καλυφθεί η θέση του εκπαιδευτικού της ξένης γλώσσας που επιλέχθηκε από τις δηλώσεις προτίμησης, τότε οι μαθητές διδάσκονται την ξένη γλώσσα για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Με ευθύνη των οικείων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συγκροτούνται τα τμήματα δεύτερης ξένης γλώσσας του επόμενου σχολικού έτους (στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο αντίστοιχα) με βάση τις προβλέψεις της υπ’ αριθ. Φ12/657/70691/Δ1/26-4-2016 υπουργικής απόφασης για το Δημοτικό καθώς και τις προβλέψεις των παραπάνω εδαφίων 1, 2, 3 και 4 για το Γυμνάσιο, το αργότερο έως 30 Ιουνίου του προηγούμενου σχολικού έτους. Η με αριθ. 174424/Δ2/19-10-2016 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ Β΄ 3563) παύει να ισχύει από το σχολικό έτος 2017-2018. Η ισχύς αυτής της απόφασης αρχίζει από το σχολικό έτος 2017-2018. Διαβάστε την ΥΑ σε ΦΕΚ πηγή: ΔΔΕ Φλώρινας | Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων compass | Σπύρος Παπαχαρίσης | Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Φλώρινας

“Γιατί κ. Γαβρόγλου το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι το πιο καταπιεστικό;”

Του Νίκου Τσούλια «Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι το πιο καταπιεστικό»! Είναι μια από τις πολλές ρηξικέλευθες προσεγγίσεις του Υπουργού Παιδείας κ. Γαβρόγλου, οι οποίες αφού εκφέρονται από τον πιο...

Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα καταργήσω το νόμο Παρασκευόπουλου

Στην κατάργηση του νόμου Παρασκευόπουλου αναφέρθηκε ξανά ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, με αφορμή το χθεσινό περιστατικό στο Παλαιό Φάληρο. «Αθώοι πολίτες πληρώνουν τις ιδεοληψίες του νόμου Παρασκευόπουλου, θα τον καταργήσουμε», ανέφερε σε tweet, ο πρόεδρος της ΝΔ. Follow Kyriakos Mitsotakis @kmitsotakis Αθώοι πολίτες πληρώνουν τις ιδεοληψίες του νόμου Παρασκευόπουλου. Θα τον καταργήσουμε. 1:57 PM - 4 Apr 2017 133133 Retweets 341341 likes Παρέθετε δε βίντεο με παλαιότερες δηλώσεις του στη Βουλή, με τις οποίες κατηγορούσε τον τότε υπουργό Δικαιοσύνης ότι η πρώτη ενέργεια ήταν «η ικανοποίηση των αιτημάτων των φυλακισμένων τρομοκρατών». Επίσης αποστροφή από συνέντευξή του στον ALPHA στην οποία αναφέρει απαντώντας σε σχετική ερώτηση: «Βεβαίως θα καταργηθεί ο νόμος Παρασκευόπουλου και βεβαίως θα φτιαχτεί μία φυλακή υψίστης ασφαλείας... Δεν μπορούμε να δίνουμε την εντύπωση ότι με χαριστικές διατάξεις αποφυλακίζονται τρομοκράτες».