Γαβρόγλου για ιδιωτική εκπαίδευση: “Κυρώσεις σε όποιον παίζει με τα όνειρα των παιδιών”

Ο υπουργός Παιδείας αναφερόμενος σε όσους δεν πληρούν τις προϋποθέσεις και λειτουργούν στο χώρο των ιδιωτικών ΙΕΚ, υπογράμμισε πως θα επιβληθούν κυρώσεις καθώς όπως είπε κανείς δεν μπορεί να παίζει...

Συνεργασία Χημικών: “Δίπλα στα δίκαια αιτήματα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών”

Η παράταξη της ριζοσπαστικής αριστεράς «Συνεργασία Χημικών» που δραστηριοποιείται στην Ένωση Χημικών Ελλάδας εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία εκφράζει τη συμπαράστασή της στον αγώνα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.Η ανακοίνωση αναφέρει ότι η νέα διάταξη για την ιδιωτική εκπαίδευση είναι προβληματική, κυρίως ως προς το ζήτημα της Επιτροπής Ελέγχου της καταγγελίας σύμβασης, καθώς μετά την προθεσμία των 60 ημερών ο εκπαιδευτικός απολύεται χωρίς να εξεταστεί η υπόθεσή του. Η παράταξη θεωρεί πως η συγκεκριμένη «λεπτομέρεια» στη διάταξη ευνοεί τους σχολάρχες και αλλοιώνει πλήρως τη φιλοσοφία του Ν. 4415/2016.Η Ομοσπονδία εκφράζει τις ευχαριστίες του κλάδου στους συναδέλφους για τη στήριξή τους.Διαβάστε εδώ την ανακοίνωση της «Συνεργασίας Χημικών»

ΕΦΚΑ: Αναρτήθηκαν οι εισφορές για τον Απρίλιο

Αναρτήθηκαν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες οι εισφορές Απριλίου 2017 των αγροτών, των αυτοαπασχολουμένων και των ελεύθερων επαγγελματιών, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ). Σύμφωνα με την ανακοίνωση, καταληκτική ημερομηνία καταβολής είναι η Τετάρτη 31-05-2017. Την ίδια ημερομηνία θα πραγματοποιηθεί η καταβολή της εισφοράς, μέσω άμεσης χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού (πάγια εντολή). Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επισκεφθούν τον ιστότοπο του ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr προκειμένου να πληροφορηθούν αναλυτικά την εισφορά τους, να αντλήσουν την ταυτότητα πληρωμής ή να εκτυπώσουν το ειδοποιητήριο πληρωμής, δεδομένου ότι δεν θα πραγματοποιηθεί ταχυδρομική αποστολή.

Προϋπηρεσία αναπληρωτών – Προσμέτρηση

ΕΛΜΕ Ροδόπης: Για μία ακόμη φορά, το Υπουργείο Παιδείας επιβεβαιώνει ότι η προχειρότητα και η άγνοια της σχολικής πραγματικότητας αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού του σχεδιασμού. Συγκεκριμένα το ΥΠΠΕΘ...

Γράμματα στα προσφυγόπουλα από μαθητές της Βαρκελώνης

17-05-17 Γράμματα στα προσφυγόπουλα απο μαθητές της Βαρκελώνης «Το όνομά μου είναι Μπρούνο και είμαι 8 ετών. Ζω στη Βαρκελώνη που είναι μια πολύ όμορφη πόλη………….. Πώς είσαι και πώς αισθάνεσαι; Πώς είναι η οικογένειά σου; Εύχομαι να εξαφανιστεί η φτώχια και να σταματήσουν οι πόλεμοι. Ελπίζω να έχεις κάποια βοήθεια και να μπορείς να πηγαίνεις σχολείο. Πιστεύω ότι αυτό που συμβαίνει είναι άδικο. Θα τα πούμε σύντομα La tafkid al amal» Ένα συγκινητικό μήνυμα συμπαράστασης έλαβαν τα προσφυγόπουλα που διαμένουν στο Κέντρο Φιλοξενίας της SOFTEX. Συνομήλικοί τους μαθητές από το δημοτικό σχολείο Πάλκαμ της Βαρκελώνης τους έστειλαν γράμματα στα ισπανικά και στα αγγλικά, στα οποία μιλούν για τον εαυτό τους και ταυτόχρονα εκφράζουν την αλληλεγγύη τους για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Όλα τα γράμματα, τα οποία συγκέντρωσαν οι δασκάλες τους και απέστειλαν στην Ελλάδα, κατέληγαν με τη φράση «La tafkid al amal», που στα αραβικά σημαίνει «μη χάνεις κάθε ελπίδα». Τα παιδιά διάβασαν τα γράμματα με τη βοήθεια της Συντονίστριας Εκπαίδευσης Προσφύγων, Νίκης Γακούδη των δασκάλων τους στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης, όπου παρακολουθούν μαθήματα. Και στη συνέχεια άρχισαν να γράφουν τις απαντήσεις τους, εξασκώντας παράλληλα τις γνώσεις τους στα αγγλικά.

Τρόποι για να μάθει καλύτερη ορθογραφία!

Οι μαθητές, ειδικά των πρώτων τάξεων, καθημερινά καλούνται να γράψουν την αντιγραφή τους κανά δυο-τρεις φορές και να τη διαβάσουν ώστε την επόμενη μέρα να εξεταστούν στην ορθογραφία. Αλήθεια, έχετε...

ΟΑΕΔ: Ποιές αλλαγές έρχονται στο πρόγραμμα κατάρτισης Dual 2+1

ΟΑΕΔ: Αλλαγές  ανακοινώθηκαν στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Πιλοτικού Προγράμματος Κατάρτισης Dual 2+1 του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr) και σχετίζονται με την ειδικότητα του Τεχνίτη Μαγειρικής Τέχνης. Συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό από...

Πανελλήνιες 2017: Τί πρέπει να ξέρουν οι υποψήφιοι πριν διαγωνιστούν

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2017: Χρήσιμες πληροφορίες για τους υποψηφίους – Το πρόγραμμα – Αναλυτικά οι πληροφορίες σχετικά με όλα όσα πρέπει να ξέρουν οι υποψήφιοι για τις Πανελλαδικές εξετάσεις του Ιουνίου. Στις...

ΚΥΣΔΙΠ: Τα θέματα που εξετάστηκαν στη συνεδρίαση

Σας ενημερώνω για θέματα που εξετάσθηκαν στη συνεδρίαση του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Διοικητικού Προσωπικού (ΚΥΣΔΙΠ) του Υπουργείου Παιδείας στις 16-5-2017 (2η ημέρα συνεδρίασης του Υπηρεσιακού Συμβουλίου) Του αιρετού στο ΚΥΣΔΙΠ...

Αντισυνταγματικές οι μειώσεις σε συντάξεις και ειδικά μισθολόγια

Έντονο προβληματισμό για την συνταγματικότητα των διατάξεων που φέρνουν νέες περικοπές στις συντάξεις και στα ειδικά μισθολόγια εκφράζει η επιστημονική επιτροπή της Βουλής. Στην πολυσέλιδη έκθεση της που συνοδεύει το νομοσχέδιο με τα μέτρα του τέταρτου μνημονίου εκφράζονται σοβαρές επιφυλάξεις για την ορθότητα των διατάξεων θέτοντας με τον τρόπο αυτό υπό αμφισβήτηση την απαίτηση των δανειστών (κυρίως του Δ.Ν.Τ) να διασφαλιστεί η συνταγματικότητα της «συνταξιοδοτικής μεταρρύθμισης». Περικοπή συντάξεων Αναλυτικά το επίμαχο απόσπασμα για τα άρθρα 1 και 2 που αφορούν την μείωση της προσωπικής διαφοράς στις συντάξεις αναφέρεται: «Υπό το φως, επομένως, τόσο της πρόσφατης νομολογίας του Συμβουλίου της Επικρατείας όσο και της ανωτέρω νομολογίας του Ε.Δ.Δ.Α., (βλ., εκτενώς, ανωτέρω, Γενικές Παρατηρήσεις, Ι. Γ και Δ) πρέπει να σταθμισθεί, εν προκειμένω, αν οι προτεινόμενες μειώσεις, διαταράσσουν τη δίκαιη ισορροπία που πρέπει να υφίσταται μεταξύ αφενός της προσβολής της σύνταξης ως περιουσιακού αγαθού, το οποίο προστατεύεται από το άρθρο 1 Π.Π.Π. της Ε.Σ.Δ.Α, και αφετέρου του δημόσιου συμφέροντος, καθώς και αν οι προτεινόμενες περικοπές οδηγούν σε πτώση του βιοτικού επιπέδου κατηγοριών συνταξιούχων τέτοια, που θα συνιστούσε προσβολή της αξιοπρέπειάς τους, λαμβανομένων υπόψιν τόσο της έκτασής τους (περικοπή 18% της καταβαλλόμενης σύνταξης σε κατηγορίες συνταξιούχων), όσο και του σωρευτικού αποτελέσματός τους. Στο εν λόγω αποτέλεσμα θα πρέπει να συνυπολογισθεί η προηγούμενη, πλήρης, κατάργηση των επιδομάτων εορτών και αδείας και οι λοιπές μειώσεις των συντάξεων, καθώς και οι αλλεπάλληλες φορολογικές επιβαρύνσεις που έχουν επέλθει με διαδοχικές νομοθετικές παρεμβάσεις- (βλ., σχετικώς, ΣτΕ 2192/2014, ΘΠΔΔ, 2014, σελ. 600), και, επομένως, θα πρέπει να σταθμιστεί εάν υπερβαίνουν τα όρια που θέτουν οι συνταγματικές αρχές της αναλογικότητας και της ισότητας στα δημόσια βάρη. Βλ., συναφώς και Πρακτικά Ολ. Ελ. Συν. 2ης Ειδ. Συν. της 8.5.2017, όπου τίθεται, ιδίως, το ζήτημα προσβολής της προστατευόμενης, από το άρθρο 1 του Π.Π.Π. της Ε.Σ.Δ.Α., περιουσίας, στο μέτρο που θίγονται ήδη θεμελιωμένα συνταξιοδοτικά δικαιώματα όσων έχουν αποχωρήσει από την υπηρεσία, πριν από την έναρξη ισχύος του ν. 4387/2016 και, ως εκ τούτου έχουν γεγενημένη αξίωση για την καταβολή της σύνταξής τους, δεδομένου, μάλιστα, ότι δεν «προκύπτει με σαφήνεια ο σκοπός δημοσίου συμφέροντος που εξυπηρετεί, ώστε να είναι δυνατός ο έλεγχος κατ’ αρχήν του θεμιτού ή μη χαρακτήρα του επιδιωκόμενου σκοπού και ακολούθως της τήρησης μιας δίκαιης ισορροπίας μεταξύ του σκοπού αυτού και των δικαιωμάτων των συνταξιούχων»» Ειδικά μισθολόγια Αναφορικά δε με τις αλλαγές στα ειδικά μισθολόγια τονίζεται: «Περαιτέρω, οι περικοπές αυτές δεν μπορούν να δικαιολογηθούν ούτε εκ του λόγου ότι αποτελούν τμήμα ενός ευρύτερου προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής που περιέχει δέσμη μέτρων για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας και την εξυγίανση των δημοσίων οικονομικών, προϋπόθεση, η οποία αποτελεί αναγκαίο όχι όμως και επαρκή όρο για την συνταγματικότητα των εν λόγω περικοπών. Εξάλλου, ανεπιτυχώς επιχειρείται η στήριξη της συνταγματικότητας των μέτρων αφενός μεν στην μεγαλύτερη της αναμενόμενης ύφεση της ελληνικής οικονομίας, η οποία κατέστησε μεν επιβεβλημένη την λήψη νέων μέτρων, όχι όμως και αναγκαίως την εκ νέου περιστολή του μισθολογικού κόστους του Δημοσίου, αφετέρου δε στην αυξημένη αποτελεσματικότητα των εν λόγω μέτρων, η οποία, ωστόσο, δεν μπορεί να δικαιολογήσει την κατ` επανάληψη επιβάρυνση των ίδιων προσώπων Τέλος, η υπ` αριθ. 2Ο12/211/ΕΕ απόφαση του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ενώσεως της 13.3.2012, με την οποία προβλέφθηκε «μείωση κατά 12% κατά μέσο όρο των ειδικών μισθών του δημό- σιου τομέα για τους οποίους δεν ισχύει το νέο μισθολόγιο», εν πάση περιπτώσει δεν έχει την έννοια ότι απαλλάσσει τον εθνικό νομοθέτη, κατά την άσκηση της εθνικής δημοσιονομικής πολιτικής στο πλαίσιο εκπληρώσεως των διεθνών υποχρεώσεων της Χώρας, από την τήρηση των προαναφερομένων συνταγματικών διατάξεων και αρχών», βλ., σχετικώς, τις ανωτέρω αναφερόμενες αποφάσεις [ΣτΕ (Ολ) 4741/2014, ΣτΕ (Στ) 1198/2017, ΕλΣυν (Ολ) 7412/2015, ΣτΕ (Ολ) 2192/2014]. Υπό το φως των ανωτέρω, δημιουργείται προβληματισμός, ως προς το ε- άν με την προτεινόμενη αναμόρφωση των «ειδικών μισθολογίων» σε συν- δυασμό με την εκτίμηση, κατά την Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (άρθρο 75 παρ. 1 του Συντάγματος), για ετήσια αύξηση – δαπάνη, που «εκτιμάται στο ποσό των 36,2 εκατ. ευρώ, 83,5 εκατ. ευρώ, 77,5 εκατ. ευρώ, 78,5 εκατ. ευρώ και 76,1 εκατ. ευρώ, για τα έτη 2017, 2018, 2019, 2020 και 2021 αντίστοιχα», αλλά και του ότι, διά του άρθρου 155 του νομοσχεδίου, εξασφαλίζονται, κατ’ ελάχιστον, οι αποδοχές των λειτουργών ή υ- παλλήλων που δικαιούνταν την 31.12.2016, επιτυγχάνεται πλήρης και επαρκής προσαρμογή προς τις ανωτέρω δικαστικές αποφάσεις, την οποία επι- τάσσει η συνταγματική αρχή του κράτους δικαίου. etypos

“Το σχολείο όπως παλιά…”

Ο Δήμος Ελληνικού -Αργυρούπολης, σε συνεργασία με το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου ΄Ερευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού παρουσιάζει την εβδομάδα 15 έως 21 Μαΐου 2017 στο...

ΕΕΤΑΑ Παιδικοί σταθμοί: Αιτήσεις στη ΚΕΚΠΑ – ΔΙΕΚ

ΕΕΤΑΑ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ : Tις επόμενες ημέρες πιθανότατα θα μπορούν οι γονείς να υποβάλλουν αιτήσεις για την ένταξη των παιδιών τους σε βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, τα ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠμεΑ...

17χρονος από την Αλεξανδρούπολη ο νικητής του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικής

Tην πρώτη θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών (Ε.Ε.Φ.) κατέκτησε 17χρονος μεταξύ 500 συνομηλίκων του, για την οποία βραβεύτηκε από τον διακεκριμένο ακαδημαϊκό καθηγητή Φυσικής υψηλών ενεργειών...

ΑΣΕΠ – Προκήρυξη 5Κ/2017: 257 μόνιμες προσλήψεις

ΑΣΕΠ: Πλήρωση 257 θέσεων τακτικού προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε φορείς του Υπουργείου Υγείας και στο Αρεταίειο Νοσοκομείο (Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων) Γνωστοποιείται ότι εκδόθηκε η 5Κ/2017...

Γαβρόγλου για ιδιωτική εκπαίδευση: Παραπληροφόρηση ως προς τις ρυθμίσεις (Βίντεο)

17-05-17 Η παρέμβαση του υπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κ.Γαβρόγλου στη Βουλή Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, στην παρέμβασή του στην επιτροπή Οικονομικών στη Βουλή και μετά τις τοποθετήσεις των φορέων, ανέφερε: «Θα αναφερθώ στα θέματα που σχετίζονται με τις ρυθμίσεις για την ιδιωτική εκπαίδευση γιατί έχει υπάρξει μία παραπληροφόρηση ως προς τις ρυθμίσεις. Προηγουμένως όμως θα ήθελα να κάνω κάποια σχόλια για ανακοινώσεις που εξέδωσαν ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων όπως και η ΟΙΕΛΕ. Ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία πέρα από τις προσωπικές αναφορές εναντίον μου, μιλάει για μπολσεβικοποίηση και σοβιετοποίηση των ιδιωτικών σχολείων. Και ότι οι νέες ρυθμίσεις είναι δύο φορές χειρότερες από τις ισχύουσες. Έχει ενδιαφέρον ότι η ανακοίνωση αυτή έμεινε λίγες ώρες στον ιστότοπο των σχολαρχών και μετά κατέβηκε. Θα πρέπει οι σχολάρχες να αποφασίσουν τι επιχειρήσεις έχουν. Είτε είναι επιχειρήσεις ειδικού σκοπού, όπου προστατεύεται το σύνολο της εκπαίδευσης, είναι υπό την κρατική εποπτεία, είτε αν οι σχολάρχες θέλουν να δημιουργήσουν νέου τύπου επιχειρήσεις, δηλαδή κερδοσκοπικές επιχειρήσεις, μπορούμε να συμφωνήσουμε σε νομοθετήματα. Τότε βεβαίως την ευθύνη για το ποιος θα δίνει τα πτυχία θα την έχει η Πολιτεία. Μονά-ζυγά δεν μπορούν οι σχολάρχες να κάνουν αυτό που νομίζουν ότι θέλουν να κάνουν εν λευκώ. Εδώ λοιπόν πρέπει -και όλες οι επιστημονικές απόψεις και όλες οι πολιτικές απόψεις λένε- για να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να κάνουν τη δουλειά τους χρειάζονται μία αυτονομία. Χρειάζονται μία ανεξαρτησία. Η ανεξαρτησία προφανώς για ανθρώπους που επιτελούν κοινωνικό λειτούργημα όπως οι εκπαιδευτικοί, δεν σημαίνει αυθαιρεσία. Αλλά δεν μπορεί να είναι και κάτω και από αυτή την απειλή που συνήθως είναι πολλοί από τους εργαζόμενους σε πολλά από τα ιδιωτικά σχολεία. Πάμε παρακάτω όμως. Η ΟΙΕΛΕ που είναι η Ομοσπονδία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών και αυτή χθες είχε αναρτήσει μία ανακοίνωση με την οποία κατηγορεί τις ρυθμίσεις που έφερα εγώ, σαν εγώ να λειτουργώ ανεξαρτήτως της συνολικής κυβερνητικής κατεύθυνσης, ότι φέρνω τον Μεσαίωνα στις εργασιακές σχέσεις και ότι είναι η χειρότερη μετά τη μεταπολίτευση ρύθμιση ως προς τις εργασιακές σχέσεις στα σχολεία, καταλήγοντας ότι καλύτερος ο νόμος του κ. Αρβανιτόπουλου - ο οποίος να σας θυμίσω ότι ήταν για αυθαίρετες και ελεύθερες απολύσεις - παρά τις ρυθμίσεις που φέρνει η κυβέρνηση. Και αυτή η ανακοίνωση κατέβηκε μετά από λίγες ώρες. Θέλω να πω με αυτά ότι δεν βοηθάει η εμπάθεια και δεν βοηθάει αυτή η δηλητηριώδης κατάσταση στον δημόσιο βίο, αν είναι να συζητήσουμε ορισμένα πράγματα. Κάνω λοιπόν έκκληση προς όλους να χαμηλώσουν τους τόνους καταρχήν. Δεύτερον, ότι δεν είναι προσωπικό στοίχημα ή προσωπικό διακύβευμα οι ρυθμίσεις που γίνονται, αλλά μία κυβερνητική επιλογή. Τρίτο, να δούμε τι ισχύει και τι θα ισχύσει. Έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό. Σήμερα, ως έχουν τα πράγματα γίνεται μία καταγγελία από τον σχολάρχη και η οποία καταγγελία πάει στον Διευθυντή Εκπαίδευσης. Ο Διευθυντής Εκπαίδευσης που έχει υπό την εποπτεία του έναν μεγάλο αριθμό σχολείων ανά περιφέρεια, ανά νομό. Λοιπόν, έχουμε την καταγγελία του σχολάρχη η οποία πάει στον Διευθυντή Εκπαίδευσης. Σήμερα αυτό που έχουμε καταφέρει είναι ν υπάρχει έκθεση του διευθυντή του σχολείου με κριτήρια που θα τα καθορίσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό μειώνεται, περιορίζεται η αυθαιρεσία διότι δεν υπήρχε κριτήριο με βάση το οποίο γινόντουσαν οι καταγγελίες. Τώρα τουλάχιστον έχουμε κάποια κριτήρια που είναι εκπαιδευτικότερου και παιδαγωγικότερου χαρακτήρα. Προφανέστατα στα ιδιωτικά σχολεία οι διευθυντές ή είναι οι ίδιοι σχολάρχες ή είναι πολύ κοντά στο σχολάρχη, είναι και λογικό αυτό. Πλην όμως, περιορίζεται μέσα σε ένα νέο πλαίσιο ο τρόπος που θα γραφτεί η έκθεση. Δεν είναι μόνο μία καταγγελία του εκπαιδευτικού. Το δεύτερο: η έκθεση αυτή πάει στον σχολικό σύμβουλο που είναι υπεύθυνος για το σχολείο. Έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό. Ο σχολικός σύμβουλος λοιπόν, στη διάρκεια της δεύτερης χρονιάς είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί αυτή την συγκεκριμένη περίπτωση του εκπαιδευτικού, ο οποίος εκπαιδευτικός έχει κατά τον διευθυντή δημιουργήσει τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει. Και ταυτοχρόνως είναι υποχρεωμένος να πάρει όλες τις πρωτοβουλίες για να μπορέσει να θεραπεύσει αυτά τα προβλήματα. Στο τέλος του δεύτερου έτους, όπως και σήμερα ισχύει τα δύο χρόνια καταγγελίας τα συνεχόμενα, στο τέλος του δεύτερου έτους υπάρχει η έκθεση του διευθυντή- αν συνεχίζει να είναι η ίδια- αλλά υποχρεωτικά υπάρχει και η έκθεση του σχολικού συμβούλου, πάλι προς τον Διευθυντή Εκπαίδευσης. Άρα έχει μία μεγάλη σημασία ότι η εμπλοκή του κατεξοχήν θεσμού που είναι ο σχολικός σύμβουλος, προστατεύει τουλάχιστον την αυθαιρεσία και προσπαθεί να θεραπεύσει ένα πρόβλημα. Που πάνε με την ισχύουσα νομοθεσία αυτές οι καταγγελίες; Με την ισχύουσα νομοθεσία πάνε στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο που είναι στο Υπουργείο Παιδείας. Η ρύθμιση που εισάγουμε είναι ότι οι εκθέσεις – και έχει σημασία, δεν είναι απλές καταγγελίες- πάνε σε ένα τριμελές όργανο το οποίο απαρτίζουν τρεις πρωτοδίκες - έχει σημασία αυτό- οι οποίοι- για να μην υπάρχει σπέκουλα επί του θέματος – είναι υποχρεωμένοι να συνεδριάσουν σε εξήντα μέρες. Υποχρεωμένοι να βγάλουν απόφαση μάλλον σε εξήντα μέρες. Άρα η υποχρέωση βαρύνει τους δικαστές. Αυτό το όργανο. Και είναι υποχρεωμένοι να βγάλουν αυτή την απόφαση. Και είναι εντελώς προφανές ότι δεν είναι δυνατό να αρχίσει η όποια διαδικασία απόλυσης στα μέσα της ακαδημαϊκής χρονιάς, κυρίως επειδή υπάρχει και μία γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, η 266 του 2014. Και τέλος, μέσα σε αυτή την ένταση και μέσα σε αυτή την παραπληροφόρηση κλπ., ξεχνάνε κάποιοι να τονίσουν ότι αυτό που καταφέραμε με τον νόμο που ψηφίσαμε τον Αύγουστο, δηλαδή το 21 ώρες για τους φροντιστές, παραμένει και τώρα με 25 ένσημα. Έχει σημασία. Για το θέμα των εργαζομένων στα φροντιστήρια. Τους δεκάδες χιλιάδες. Και ξέρουμε όλοι με τι συνθήκες εργάζονται. Για αυτούς δεν υπάρχει καμία αλλαγή και ήταν μεγάλη κατάκτηση τον Αύγουστο που είχαμε καταφέρει αυτό και σήμερα μετά από πολύ δύσκολες διαπραγματεύσεις καταφέραμε και συνεχίζουμε να έχουμε το ίδιο καθεστώς. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Είναι προφανές ότι δεν είναι κάτι το πάρα πολύ δραματικά διαφορετικό, πλην όμως είναι διαφορετικό και πιστεύουμε σε μία κατεύθυνση θετικότερη που ακαδημαϊκά και παιδαγωγικά κριτήρια παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο. Τελειώνω με δύο νομοτεχνικές που θα μας έρθουν. Από παραδρομή στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε, γράφεται ότι τα μέλη ΔΕΠ, δηλαδή οι καθηγητές Πανεπιστημίων και οι υπηρετούντες Λέκτορες δεν μπορούν να αμειφθούν από οτιδήποτε άλλο εκτός από τους μισθούς τους κλπ. Αυτό είναι λάθος, θα διορθωθεί και προφανώς θα συμπεριλάβει τα ερευνητικά προγράμματα στα οποία παίρνουνε μέρος, τα συγγραφικά δικαιώματα κλπ., θα κατατεθεί. Και το άλλο είναι αυτό που ανέφερε ο κ. Μαυρωτάς με τα νοσοκομεία για τους βιολόγους, βιοχημικούς, χημικούς και κλινικούς χημικούς που και αυτό θα γίνει, το διευκρινίζω για να είναι σαφές ότι θα έρθει η νομοθετική ρύθμιση».

Η ΓΣΕΕ για την ιδιωτική εκπαίδευση

Η κυβέρνηση ακυρώνει προς χάριν των σχολαρχών νόμο που η ίδια πρόσφατα ψήφισε, αναφέρει σημερινή ανακοίνωση της ΓΣΕΕ για τη διάταξη που αναθεωρεί το Ν. 4415/2016.Η Συνομοσπονδία εκτιμά ότι οι ρυθμίσεις της διάταξης είναι βάρβαρες, καθώς ένας εκπαιδευτικός που επί της ουσίας απολύεται από το σχολάρχη κινδυνεύει να αποβληθεί δια παντός από το επάγγελμά του. Η τιμωρητική αξιολόγηση, προσθέτει η ΓΣΕΕ, που επιβάλλεται στην ιδιωτική εκπαίδευση μπορεί να σηματοδοτήσει ανάλογες εξελίξεις στο δημόσιο τομέα.Τέλος, στην ανακοίνωση εκφράζεται η στήριξη της ΓΣΕΕ στην Ομοσπονδία και στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς.Διαβάστε εδώ την ανακοίνωση της ΓΣΕΕ