ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΣΕΠ: Η διαδικασία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής για την προκήρυξη 5Κ/2017 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 16/9-5-2017 τ. Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) που αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας διακοσίων πενήντα επτά...
Υπέρογκους φόρους σε χιλιάδες ανέργους, φοιτητές, νοικοκυρές και γενικότερα υποαπασχολούμενους πολίτες, οι οποίοι το 2016 απέκτησαν πάρα πολύ χαμηλά εισοδήματα, προερχόμενα από ενοίκια και ακόμη πιο πενιχρά ποσά εισοδημάτων από περιστασιακή απασχόληση, καθώς επίσης και σε δικαιούχους πολύ μικρών ποσών οικογενειακών επιδομάτων του ΟΓΑ, οι οποίοι το 2016 απέκτησαν ταυτόχρονα και πολύ χαμηλά εισοδήματα από ενοίκια, καταλογίζουν φέτος οι υπηρεσίες της πρώην Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων και νυν Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, κατά την εκκαθάριση των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων. Στις περιπτώσεις αυτές, επειδή τα δηλούμενα εισοδήματα είναι πάρα πολύ χαμηλά, οι υπηρεσίες της ΑΑΔΕ κατά την εκκαθάριση των φορολογικών δηλώσεων προσδιορίζουν το ύψος των φορολογητέων εισοδημάτων με βάση τα τεκμήρια διαβίωσης. Δηλαδή, σε κάθε τέτοια περίπτωση λαμβάνουν υπόψη τους το ελάχιστο τεκμήριο διαβίωσης των 3.000 ευρώ που ισχύει για τον άγαμο φορολογούμενο ή των 2.500 ευρώ που ισχύει για τον έγγαμο και προσθέτουν στο ποσό αυτό τυχόν επιπλέον ποσά τεκμηρίων διαβίωσης, εφόσον ο φορολογούμενος διέμεινε, κατά τη διάρκεια του 2016, σε κατοικία ιδιόκτητη, ενοικιαζόμενη ή δωρεάν παραχωρηθείσα ή εφόσον κατείχε και κάποιο Ι.Χ. αυτοκίνητο. Στη συνέχεια, η πρόσθετη διαφορά φορολογητέου εισοδήματος, που προκύπτει λόγω της εφαρμογής των τεκμηρίων διαβίωσης, φορολογείται όχι με την ευνοϊκή κλίμακα υπολογισμού του φόρου, η οποία ισχύει για τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους και προβλέπει αφορολόγητο όριο εισοδήματος 6.636 – 9.545 ευρώ, αλλά με την κλίμακα φορολόγησης των εισοδημάτων από επιχειρηματικές δραστηριότητες, βάσει της οποίας το φορολογητέο εισόδημα υπόκειται σε φόρο υπολογιζόμενο με συντελεστή 22% από το πρώτο ευρώ! Eτσι, η πρόσθετη διαφορά φορολογητέου εισοδήματος που προκύπτει βάσει των τεκμηρίων διαβίωσης σε όλες αυτές τις περιπτώσεις φορολογουμένων επιβαρύνεται με φόρο 22%! Στη συνέχεια επί του φόρου που προκύπτει επιβάλλεται και προκαταβολή φόρου με συντελεστή αυξημένο από 75% σε 100%! Συνολικά, δηλαδή, για ένα φορολογούμενο με πολύ χαμηλό εισόδημα από ενοίκια και με πολύ μικρότερο εισόδημα από περιστασιακή απασχόληση ή από οικογενειακά επιδόματα του ΟΓΑ, η πρόσθετη διαφορά εισοδήματος που προκύπτει βάσει τεκμηρίων φορολογείται με τελικό συντελεστή 44%! Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, κατά την εκκαθάριση των δηλώσεων οι υπηρεσίες της ΑΑΔΕ εφαρμόζουν αποκλειστικά τις διατάξεις της παραγράφου 1β του άρθρου 34 του νόμου 4172/2013 (του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος), σύμφωνα με τις οποίες επί της πρόσθετης διαφοράς τεκμαρτού εισοδήματος εφαρμόζεται η κλίμακα φορολογίας εισοδήματος των αυτοαπασχολουμένων, στην οποία ισχύει συντελεστής 22% από το πρώτο ευρώ, επειδή το μεγαλύτερο μέρος του δηλωθέντος εισοδήματος δεν προκύπτει από μισθωτή εργασία ή συντάξεις! Αντιθέτως, στις περιπτώσεις αυτές δεν ισχύουν συνδυαστικά και οι διατάξεις της παραγράφου 35Α του άρθρου 72 του ν. 4172.2013 σύμφωνα με τις οποίες: «Οταν το πραγματικό εισόδημα των φορολογουμένων δεν υπερβαίνει το ποσό των 6.000 ευρώ και το τεκμαρτό τους εισόδημα δεν υπερβαίνει το ποσό των 9.500 ευρώ και εφόσον δεν ασκείται επιχειρηματική δραστηριότητα για την οποία απαιτείται η υποβολή δήλωσης έναρξης εργασιών ή ατομική αγροτική δραστηριότητα, το εισόδημα αυτό, εξαιρουμένου του εισοδήματος από κεφάλαιο και από υπεραξία μεταβίβασης κεφαλαίου και η προστιθέμενη διαφορά τεκμηρίων, φορολογούνται με την κλίμακα των μισθωτών-συνταξιούχων…». Το αποτέλεσμα είναι να επιβάλλονται εξωπραγματικοί φόροι εισοδήματος σε χιλιάδες φορολογούμενους με πενιχρά εισοδήματα από ακίνητα που είναι ταυτόχρονα άνεργοι ή φοιτητές και περιστασιακά απασχολούμενοι ή οικογενειάρχες που λαμβάνουν μικρά ποσά επιδομάτων στήριξης τέκνων από τον ΟΓΑ. Το πρόβλημα αυτό θα μπορούσε να είχε λυθεί αν οι υπηρεσίες της ΑΑΔΕ εφάρμοζαν συνδυαστικά τις παραπάνω διατάξεις, ώστε οι συγκεκριμένοι φορολογούμενοι να μην καλούνται να πληρώνουν υπέρογκους φόρους. Εναλλακτικά η λύση στο πρόβλημα θα μπορούσε να είχε δοθεί και από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών με νομοθετική ρύθμιση που θα ξεκαθάριζε ότι και στις περιπτώσεις ταυτόχρονης ύπαρξης πενιχρού εισοδήματος από ακίνητα και πενιχρού εισοδήματος από περιστασιακή απασχόληση η πρόσθετη διαφορά φορολογητέου εισοδήματος που προκύπτει με βάση τα τεκμήρια διαβίωσης φορολογείται με την κλίμακα φορολόγησης των εισοδημάτων από μισθωτή εργασία και όχι με την κλίμακα φορολόγησης των εισοδημάτων από επιχειρηματικές δραστηριότητες. Ελεύθερος τύπος
Σε τρία στάδια φαίνεται ότι προχωράει η άρση των capital controls σχεδόν δυο χρόνια από την επιβολή τους στην Ελλάδα. Οι πληροφορίες λένε ότι πρόκειται σε επόμενη φάση να αυξηθεί το εβδομαδιαίο όριο αναλήψεων στα 500 ευρώ, ωστόσο όλα δείχνουν ότι προτεραιότητα μπαίνει το κεφάλαιο και οι κινήσεις στις επιχειρήσεις, σε δεύτερη φάση στις καταθέσεις και σε τελική στην εξαγωγή κεφαλαίων στο εξωτερικό, ετοιμάζουν οι τράπεζες. Σύμφωνα με το capital σήμερα οι τράπεζες πρόκειται να συμφωνήσουν τις νέες τους προτάσεις, τις οποίες θα κληθεί να εγκρίνει το διοικητικό συμβούλιο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών και να αποστείλει στον διοικητή της ΤτΕ, Γ. Στουρνάρα. Οι τραπεζίτες εκτιμούν πως η οριστική κατάργηση των περιορισμών μπορεί να τραβήξει χρονικά μέχρι το γ' ή και το δ' τρίμηνο του 2018, με μια πρώτη απελευθέρωση για τις επιχειρήσεις στις αρχές του 2018 και μια επόμενη φάση απελευθέρωσης για τους καταθέτες στα μέσα του έτους. Τα επόμενα βήματα χαλάρωσης θα επικεντρώνονται κυρίως στον δεύτερο πυλώνα των κεφαλαιακών περιορισμών (περιορισμοί στην ανάληψη μετρητών και στο άνοιγμα νέων λογαριασμών), όπως, π.χ., στη σταδιακή άρση της απαγόρευσης ανοίγματος λογαριασμών από φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις και στη χαλάρωση των προϋποθέσεων για τη δημιουργία νέου κωδικού πελάτη (customer ID). Ο τρίτος πυλώνας, που αφορά τη μεταφορά κεφαλαίων στο εξωτερικό, θα είναι το τελευταίο σκέλος των περιορισμών που θα αρθεί, δεδομένου ότι η χαλάρωσή του συνδέεται στενά με την αποκατάσταση της πρόσβασης της χώρας στις χρηματοπιστωτικές αγορές.
ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΛΜΕ: Εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων στο 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ για το 2017 και επιλογή των μελών των κατά τόπους ΕΛΜΕ – Ποιά σχολεία θα παραμείνουν κλειστά Δευτεροβάθμια...
Εξαιρετικά υψηλές είναι οι πιθανότητες, οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης να καταλήξουν, όντως, σήμερα σε μια απόφαση, η οποία θα πληροί τις προϋποθέσεις για την χρηματοδοτική συμμετοχή του ΔΝΤ στην Ελληνική διάσωση. Η απόφαση, σύμφωνα με πληροφορίες του real.gr, δεν θα απέχει πολύ από την απόφαση της 25ης Μαΐου του 2017 στην φρασεολογία και φυσικά δεν θα αποκλίνει καθόλου όσον αφορά την ουσία, με τη διαφορά, ότι το πρώτο σκέλος της απόφασης έχει ήδη εκτελεστεί (βραχυπρόθεσμα μέτρα) και έχει απομειώσει το ελληνικό δημόσιο χρέος κατά 20 μονάδες στο σύνολό του. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το κομμάτι των μεσοπρόθεσμων μέτρων, που αποτελούσε μέχρι και τις τελευταίες ώρες αντικείμενο συζητήσεων τεχνοκρατών, θα επιτρέπει στο ΔΝΤ να υπολογίσει ότι το χρέος θα μειωθεί κατά άλλες 20 μονάδες και θα φέρνει τις ακαθάριστες χρηματοδοτικές ανάγκες της χώρες κάτω από το 15% για τα έτη με μεγάλες συγκεντρώσεις τα πρώτα 10 χρόνια αποπληρωμής και κάτω από το 20% για τα υπόλοιπα. Συγκεκριμένα, η απόφαση που επεξεργάζεται ο πρόεδρος του Eurogroup αναφέρει πως οι εταίροι συμφωνούν το 2018 και υπό την προϋπόθεση της ολοκλήρωσης του προγράμματος να προχωρήσουν στα εξής μεσοπρόθεσμα μέτρα αναδιάρθρωσης: • “διαχείριση υποχρεώσεων, με μερική αποπληρωμή των υφιστάμενων επίσημων δανείων προς την Ελλάδα με τη χρήση αχρησιμοποίητων πόρων στο πλαίσιο του προγράμματος του ESM με στόχο να μειωθεί το κόστος των επιτοκίων και να υπάρξει παράταση της λήξης τους, λαμβάνοντας υπόψη την εξαιρετικά υψηλή επιβάρυνση ορισμένων κρατών μελών. • “Εάν είναι απαραίτητο, κάποια στοχευμένη αναδιάρθρωση του προφίλ των δανείων του EFSF (π.χ. επέκταση της μέσης σταθμισμένης διάρκειας, νέο προφίλ αποπληρωμής του EFSF, καθώς και κάλυψη και αναβολή των πληρωμών τόκων) στο βαθμό που απαιτείται για να κρατήσει το GFN (ακαθάριστες ανάγκες χρηματοδότησης) στο πλαίσιο της συμφωνημένης τιμής αναφοράς, προκειμένου να δοθεί άνεση στο ΔΝΤ και χωρίς να συνεπάγεται κανένα επιπλέον κόστος για τις πρώην χώρες προγράμματος ή τον EFSF. • Να καταργηθεί το step-up περιθώριο επιτοκίου που σχετίζονται με το πρόγραμμα επαναγοράς χρέους του 2ου ελληνικού προγράμματος από το 2018. • Η χρήση των SMPs (κέρδη επί ελληνικών ομολόγων) που βρίσκονται στον κλειστό λογαριασμό του ESM και την αποκατάσταση της μεταφοράς των ANFAs και SMPs της Ελλάδας (από το οικονομικό έτος 2017) στο ξεχωριστό λογαριασμό του ESM για να ληφθούν υπόψη ως εσωτερικό μαξιλάρι στον ESM για τη μείωση των μελλοντικών ακαθάριστων χρηματοδοτικών αναγκών. Το “αν χρειάζεται” θα καθοριστεί από νέα ανάλυση της βιωσιμότητας του χρέους που θα γίνει το 2018 μετά την τελευταία αξιολόγηση. Οι μακροοικονομικές παραδοχές, (τα λεγόμενα σενάρια) που συμπληρώνουν την ανάλυση θα προβλέπουν ανάπτυξη πάνω από 2,5% - 3% για το μεσοπρόθεσμο διάστημα (δεκαετία). Ούτε το ΔΝΤ, ούτε κανείς άλλος ζητά η αναδιάρθρωση να γίνει νωρίτερα από ότι προβλέπει η απόφαση. Η κεντρική συμφωνία ΔΝΤ - ΕΕ πως “αυτός είναι ο δρόμος” έχει κλειστεί σε πολύ υψηλό επίπεδο και βάζει τη σταθερότητα της ευρωζώνης, η οποία περνάει και μέσα από τις γερμανικές εκλογές, πάνω από τις πολιτικές σκοπιμότητες της εκτέλεσης μια απόφασης που δεν έχει καμία απολύτως επίπτωση στον ελληνικό προϋπολογισμό ως το 2023. Ο κίνδυνος του λαϊκισμού και της εκμετάλλευσης του ελληνικού θέματος στις γερμανικές εκλογές ενέχει πολύ μεγαλύτερο κίνδυνο για την Ελλάδα από οτιδήποτε άλλο. Μέχρι στιγμής όμως για να φτάσουμε στην απόφαση πρέπει να κλείσουν μια σειρά από τεχνικού χαρακτήρα ανοιχτά ζητήματα, όπως το ύψος και η διάρκεια των πρωτογενών πλεονασμάτων (3,5% ως και το 2022, και μετά πάνω από 2%) και οι μακροοικονομικές παραδοχές των σεναρίων βιωσιμότητας. Προς αυτόν τον σκοπό από το πρωί συνεδριάζει το EWG με στόχο να κλείσει τις τελευταίες λεπτομέρειες. Αν αυτό δεν καταστεί δυνατό σήμερα, τότε οι υπουργοί θα συνεδριάσουν ξανά με την πρώτη ευκαιρία. Τέλος, σε σχέση με το περίφημο QE, που δεν αποτελεί βασικό αντικείμενο ούτε του Eurogroup ούτε της όλης προσπάθειας, το μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου της ΕΚΤ Μπενουά Κερά, ο οποία εκπροσωπεί άλλωστε και την ΕΚΤ στο Eurogroup ξεκαθάρισε ότι θα “χρειαστούν μήνες ακόμα για την ένταξη της Ελλάδα στο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης”. Πηγές του ευρωσυστήματος είχαν εξηγήσει πριν από δύο μήνες, ότι για την ποσοτική χαλάρωση η διαδικασία είναι πολύ συγκεκριμένη. Σε αντίθεση με την ανάγκη για «βιώσιμο χρέος» που είχε διακινηθεί ως προϋπόθεση, η ακριβής θέση της ΕΚΤ, ήταν, όπως είχε γράψει η Realnews «η εκπόνηση έκθεσης κινδύνων επί των ελληνικών τίτλων», κάτι αρκετά διαφορετικό, καθώς, όπως λένε οι ίδιες πηγές, αφορά τα ελληνικά χρεόγραφα που θα είναι εκείνη τη στιγμή στην αγορά. Στην πράξη η ποσοτική χαλάρωση για την Ελλάδα σημαίνει μόνο ένα πράγμα: ότι κάποια στιγμή από τον Σεπτέμβριο ως τον Δεκέμβριο η ΕΚΤ θα μπορούσε να αγοράσει ελληνικά ομόλογα που θα βρίσκονται στην αγορά, ύψους περίπου 3,6 δις ευρώ. Για να συμβεί όμως αυτό, δεν φτάνει μια θεωρητική συμφωνία - η οποία είναι βεβαίως καλοδεχούμενη - αλλά και αυτή καθαυτή η πράξη της αποπληρωμής των ελληνικών λήξεων στα μέσα Ιουλίου. Μάλιστα, πηγή του ευρωσυστήματος είχε από πολύ νωρίς ειδοποιήσει ότι το νωρίτερο δυνατόν που η ΕΚΤ θα μπορούσε να εξετάσει το ελληνικό αίτημα θα ήταν στην τελευταία συνεδρίαση, την τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου. Τον Αύγουστο δεν γίνονται αγορές ομολόγων, άρα στην πράξη, μιλάμε για τον Σεπτέμβριο και πάλι όμως για ένα πόσο που δεν θα ξεπερνά τα 3,6 δισ. Ευρώ.
Τους ιδιοκτήτες που δεν έχουν δηλώσει τα ακίνητα που κατέχουν στην εφορία αναζητούν οι ελεγκτές του υπουργείου Οικονομικών. Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) μέχρι το τέλος του έτους θα είναι έτοιμο το σχέδιο εντοπισμού υπόχρεων σε υποβολή Ε9. Μάλιστα, το κτηματολόγιο αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά το έργο της εφορίας για τον εντοπισμό των ιδιοκτητών που «ξέχασαν να δηλώσουν τα ακίνητά τους. Ταυτόχρονα, η ΑΑΔΕ αναμένει την ψήφιση διατάξεων που θα επιτρέψουν μαζικές κατασχέσεις θυρίδων και χρηματοοικονομικών προϊόντων με ηλεκτρονικό τρόπο. Αυτή τη στιγμή οι διαδικασίες γίνονται χειρόγραφα, με αποτέλεσμα να καθυστερεί σημαντικά ο εντοπισμός των περιουσιακών στοιχείων των φορολογουμένων που είτε έχουν αποκρύψει εισοδήματα από την εφορία είτε έχουν μεγάλες οφειλές. Μετά την ψήφιση των σχετικών διατάξεων η εφορία θα μπορεί μέσω των e-κατασχετηρίων να δεσμεύει άμεσα τις θυρίδες των ελεγχόμενων, κατάσχοντας σε δεύτερη φάση πολύτιμους λίθους, χρηματικά ποσά, κοσμήματα ή πλάκες χρυσού που ενδεχομένως να εμπεριέχονται σε αυτές, αλλά και την κατάσχεση χρηματοοικονομικών προϊόντων όπως μετοχές, αμοιβαία κεφάλαια και ρέπος. Και το 2017 η εφορία θα επικεντρώσει το ελεγκτικό της ενδιαφέρον στις κατασχέσεις προσπαθώντας να εισπράξει τμήμα από τον τεράστιο όγκο των ληξιπρόθεσμων οφειλών. 1. Εντοπισμός αδήλωτων ακινήτων: Μέχρι το τέλος του έτους θα προσδιοριστεί η διαδικασία εντοπισμού των υπόχρεων σε υποβολή Ε9 (στοιχεία ακινήτων) με χρήση κατάλληλων κριτηρίων. Στον εντοπισμό των φορολογουμένων που δεν έχουν εμφανίσει στην εφορία ακίνητα που έχουν στην κατοχή τους θα βοηθήσει η πρόσβαση που θα αποκτήσουν μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου οι ελεγκτές στο πληροφοριακό σύστημα του Κτηματολογίου όπου θα αντλούνται πληροφορίες για τις ιδιοκτησίες. Οσοι εντοπιστούν με αδήλωτα ακίνητα θα κληθούν από την εφορία τους να συμμορφωθούν και να τα δηλώσουν πληρώνοντας τους προβλεπόμενους φόρους και πρόστιμα. 2. Ενεργοποίηση αυτοματοποιημένου συστήματος κατασχέσεων και είσπραξης οφειλών. 3. Πλειστηριασμός 27 ακινήτων οφειλετών του Δημοσίου μέχρι τα τέλη Ιουνίου, με στόχο μέχρι το τέλος του έτους να εισπραχθούν 2,7 δισ. ευρώ από παλαιά ληξιπρόθεσμα χρέη και ακόμη 690 εκατ. ευρώ από μεγαλοοφειλέτες. 4. Πρόσβαση των ελεγκτών σε όλα τα πληροφοριακά συστήματα από τα οποία θα μπορούν να αντλούν πληροφορίες για τους ελεγχόμενους φορολογουμένους. Με την έναρξη εφαρμογής του νέου συστήματος οι πληροφορίες που βρίσκονται σε διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα του Δημοσίου, ακόμα και στα υποσυστήματα και στις εφαρμογές του Τaxis, θα ενοποιηθούν προκειμένου να δημιουργηθεί το «προφίλ οφειλέτη». Συγκεκριμένα, θα συνδυάζονται οι πληροφορίες από ηλεκτρονικές εφαρμογές και υποσυστήματα της ΑΑΔΕ, όπως εισόδημα, περιουσιολόγιο, καταστάσεις πελατών/προμηθευτών, Σύστημα Μητρώου Τραπεζικών Λογαριασμών και Λογαριασμών Πληρωμών, Πληροφοριακό Σύστημα Αυτοματοποιημένης Επεξεργασίας, Σύστημα ανταλλαγής πληροφοριών με κράτη-μέλη της Ε.Ε. και πληροφορίες από τρίτους. 5. Ηλεκτρονικές κατασχέσεις: Επεκτείνεται μέχρι το τέλος του έτους το εύρος των ηλεκτρονικών κατασχέσεων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΑΑΔΕ ο συνολικός αριθμός των μέτρων αναγκαστικής είσπραξης που ελήφθησαν το έτος 2016 από τα τμήματα δικαστικού και νομικής υποστήριξης των ΔΟΥ και των Ελεγκτικών Κέντρων ανήλθε σε 1.602.835 έναντι 746.707 του προηγούμενου έτους. Εκ των ληφθέντων μέτρων αναγκαστικής είσπραξης, οι κατασχέσεις εις χείρας τρίτων (τραπεζικών λογαριασμών, ενοικίων κ.λπ.) παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη συχνότητα (95,7%). Στο πρώτο τρίμηνο του έτους η ΑΑΔΕ έχει προχωρήσει στην κατάσχεση των περιουσιακών στοιχείων 50.399 φορολογουμένων, ενώ οι φορολογούμενοι στους οποίους έχουν επιβληθεί αναγκαστικά μέτρα είσπραξης ανέρχονται σε 889.455. Περισσότερους από 40.000 ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν είχαν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας από το 2013 έως το 2017 εντόπισε η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΔΗΛΕΔ). Από τους ελέγχους που διενέργησε η ΔΗΛΕΔ εντοπίστηκαν 89.225 οχήματα που ανήκουν σε 40.120 φορολογουμένους. Το συνολικό ποσό των τελών κυκλοφορίας, που δεν έχει καταβληθεί, ανέρχεται στα 8.168.213 ευρώ, ενώ τα πρόστιμα είναι 7.295.451 ευρώ. Συνολικά, δηλαδή, οι οφειλέτες καλούνται να καταβάλουν 15.463.664 ευρώ. Οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν τη δυνατότητα ενημέρωσης μέσω της εφαρμογής «Προσωποποιημένη Πληροφόρηση» του Taxisnet, ενώ θα λάβουν και e-mail για τα ποσά, που πρέπει να πληρώσουν. Καθημερινή
ΣΒΕ: Το Σωματείο μας αντέδρασε έντονα και άμεσα στην απαράδεκτη και μονομερή εξαγγελία του Υπουργού Παιδείας για την ένταξη του συνόλου των νηπίων 4-6 ετών στη δομή της υποχρεωτικής πρωτοβάθμιας...
Σχολικοί Σύμβουλοι: Η Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ) διαφωνεί πλήρως με την εντελώς άδικη διάταξη (παρ. 4 Άρθρου 1 του σχεδίου Νόμου), σύμφωνα με την οποία η θητεία του Σχολικού...
Τι αλλάζει στον νόμο για την ιδιωτική εκπαίδευση – Η Πολιτεία διατηρεί πλήρη εποπτεία επί των όρων απόλυσης των δασκάλων και των καθηγητών * Αντιδράσεις από την ΟΙΕΛΕ, που ζητεί...
Κοινωνικός τουρισμός – ΟΑΕΔ: Από την Παρασκευή 19.05.2017 οι αιτήσεις για τους παρόχους τουριστικών καταλυμάτων που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού του ΟΑΕΔ. Ποιοι έχουν δικαίωμα συμμετοχής. Η...
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε., με αφορμή την κατάθεση στη Βουλή του σχεδίου νόμου για την επιλογή Διευθυντών σχολικών μονάδων, με τη διαδικασία του...
Συνολικά 4.554.120 συντάξεις καταβλήθηκαν τον Δεκέμβριο του 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία του συστήματος «ΗΛΙΟΣ». Από αυτές, οι 2.892.259 ήταν κύριες, οι 1.252.241 επικουρικές και 409.620 μερίσματα.Η μέση κύρια σύνταξη ανήλθε στα 722,03 ευρώ, η μέση επικουρική στα 170,93 ευρώ, ενώ τα μερίσματα άγγιξαν κατά μέσο όρο τα 97,86 ευρώ, τον Δεκέμβριο του 2016. Παράλληλα, η μηνιαία δαπάνη που κατέβαλαν τα Ταμεία, διαμορφώθηκε στα 2.342.431.276,95 ευρώ και περιλαμβάνει τις κρατήσεις φόρου, τις κρατήσεις υπέρ υγείας και ΑΚΑΓΕ, ενώ δεν περιλαμβάνει την παροχή ΕΚΑΣ.Το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, δημοσίευσε τις εκθέσεις του Ενιαίου Συστήματος Ελέγχου και Πληρωμών Συντάξεων «ΗΛΙΟΣ» για την αποτύπωση της δημοσιονομικής δαπάνης των χορηγούμενων συντάξεων για τους μήνες Δεκέμβριο 2016, Νοέμβριο 2016 και Οκτώβριο 2016. Η δημοσίευση πραγματοποιείται, μετά την αναγκαία αναμόρφωση της μεθοδολογίας των εκθέσεων για την ορθότερη αποτύπωση της δημοσιονομικής δαπάνη των συντάξεων, βάσει των διεθνών προτύπων.Προκειμένου, δε, να υπάρχει και δυνατότητα συγκριτικών μεγεθών μεταξύ των αριθμών που αποτυπώνονται στις εκθέσεις, το υπουργείο προχώρησε και στην επανέκδοση του μηνός Ιουλίου 2015, βάσει της αναμορφωμένης μεθοδολογίας, ώστε όλα τα δεδομένα να προσφέρονται σε ανάλυση με την ίδια μεθοδολογία.Οι παρεμβάσεις αφορούν:- Στη βελτίωση της μεθοδολογίας, με τον εμπλουτισμό των στατιστικών μέτρων ελέγχου που χρησιμοποιούνται (χρήση και της διάμεσης τιμής).- Στην απεικόνιση των δεδομένων, με τρόπο που να περιλαμβάνει το σύνολο της δημοσιονομικής δαπάνης για τις συντάξεις. Υπενθυμίζεται ότι οι προηγούμενες απεικονίσεις των δημοσιονομικών δεδομένων στις Εκθέσεις του «ΗΛΙΟΣ» δεν περιελάμβαναν σε πολλούς πίνακες τις κρατήσεις υπέρ υγείας και ΑΚΑΓΕ, με αποτέλεσμα να μην εμφανίζεται η πραγματική συνταξιοδοτική δαπάνη.- Στο διαχωρισμό των μερισμάτων από τις επικουρικές συντάξεις και την ξεχωριστή απεικόνισή τους.- Στη βελτίωση της απεικόνισης των δεδομένων με τη χρήση και μικρότερων εισοδηματικών κατηγοριών, ώστε να αποτυπώνεται με μεγαλύτερη λεπτομέρεια η δημοσιονομική δαπάνη, ειδικά για τις χαμηλές κύριες και επικουρικές συντάξεις.- Στην αναλυτικότερη απεικόνιση και περιγραφή των πινάκων με μεγαλύτερη ανάλυση σε σχέση με το φύλο και την ηλικία, ώστε να μπορούν να γίνουν εμφανείς οι διαφοροποιήσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών, αλλά και μεταξύ των διαφορετικών ηλικιακών κατηγοριών.- Στην ακριβέστερη περιγραφή των απεικονιζόμενων δεδομένων εντός των κειμένων, ώστε να είναι σαφές ότι δεν αφορούν το εισόδημα από τις συντάξεις, αλλά τη δημοσιονομική δαπάνη.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως οι ηλεκτρονικές εγγραφές για την επιμορφωτική ημερίδα στις 27 Μαΐου ξεκίνησαν και θα διαρκέσουν έως και την Πέμπτη 25 Μαΐου 2017 Για την εγγραφή...
Η ενδοσχολική βία στην Κρήτη λαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις τα τελευταία χρόνια, με το μπούλινγκ να είναι πλέον ένα κοινωνικό πρόβλημα στο νησί μας αλλά και σε όλη τη...
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ - ΜΑΪΟΣ 2017 N. 4327/2015 Διδακτορικό δίπλωμα: 4 μονάδες και Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 2,5 μονάδες. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος κατέχει Διδακτορικό δίπλωμα και Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών λαμβάνει κατά ανώτατο όριο 5 μονάδες. Διδακτορικό δίπλωμα ή μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών που ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό δεν μοριοδοτείται. Η κατοχή δεύτερου μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών δεν μοριοδοτείται επιπροσθέτως. Διδακτορικό δίπλωμα: 4 μονάδες και Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: 2,5 μονάδες. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος κατέχει Διδακτορικό δίπλωμα και Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών λαμβάνει κατά ανώτατο όριο 4 μονάδες. Διδακτορικό δίπλωμα ή μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών που ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό δεν μοριοδοτείται. Η κατοχή δεύτερου μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου σπουδών δεν μοριοδοτείται επιπροσθέτως. Δεύτερο πτυχίο πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι.: 1,5 μονάδες εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό. Δεύτερο πτυχίο πανεπιστημίου ή Τ.Ε.Ι.: 2 μονάδες εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό. Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης σε Σ.Ε.Λ.Μ.Ε., Σ.Ε.Λ.Δ.Ε., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. και Α.Ε.Ι., εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό: 0,5 μονάδα. Αν ο υποψήφιος έχει περισσότερα πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις ετήσιας επιμόρφωσης μοριοδοτούνται αθροιστικά έως δυο (2) πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις με ανώτατο όριο τη μία (1) μονάδα. Βεβαίωση ή πιστοποιητικό ετήσιας επιμόρφωσης σε Σ.Ε.Λ.Μ.Ε., Σ.Ε.Λ.Δ.Ε., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε., εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό: 0,5 μονάδα. Αν ο υποψήφιος έχει περισσότερα πιστοποιητικά ή βεβαιώσεις ετήσιας επιμόρφωσης δεν μοριοδοτούνται αθροιστικά. Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2: 0,8 μονάδες. Πιστοποιημένη γνώση μίας ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Β2: 0,5 μονάδες. Συμμετοχή σε κεντρικά, ανώτερα περιφερειακά και περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια ή σε συμβούλια επιλογής στελεχών, ως αιρετό μέλος: 0,25 μονάδες για κάθε έτος και μέχρι 0,5 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο. Παράλληλη συμμετοχή σε περισσότερα συμβούλια το ίδιο χρονικό διάστημα δεν μοριοδοτείται αθροιστικά. Συμμετοχή σε κεντρικά, ανώτερα περιφερειακά και περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια ή σε συμβούλια επιλογής στελεχών, ως αιρετό μέλος: 0,25 μονάδες για κάθε έτος και μέχρι 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο. Παράλληλη συμμετοχή σε περισσότερα συμβούλια το ίδιο χρονικό διάστημα δεν μοριοδοτείται αθροιστικά. Άσκηση καθηκόντων περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, σχολικού συμβούλου, διευθυντή εκπαίδευσης ή προϊσταμένου γραφείου εκπαίδευσης, συντονιστή εκπαίδευσης, προϊσταμένου ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή αναπληρωτή προϊσταμένου ΚΕ.Δ.Δ.Υ., Διευθυντή σχολικής μονάδας Σ.Ε.Κ. (Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) ή Ε.Κ., Διευθυντή σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) και Διευθυντή σε Δημόσια Ι.Ε.Κ.:0,5 μονάδες για κάθε έτος. Η άσκηση καθηκόντων για κάθε θέση του παρόντος εδαφίου αποτιμάται με 2,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές σχολικών μονάδων και 3,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης.Άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου σχολικής μονάδας, προϊσταμένου τμήματος εκπαιδευτικών θεμάτων διεύθυνσης εκπαίδευσης, υποδιευθυντή σχολικής μονάδας, Σ.Ε.Κ. ή Ε.Κ., υποδιευθυντή σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) καισε Δημόσια Ι.Ε.Κ,Υπευθύνου Τομέα Σ.Ε.Κ. ή Ε.Κ.: 0,40 μονάδα για κάθε έτος. Η άσκηση καθηκόντων για κάθε θέση του παρόντος εδαφίου αποτιμάται με δύο (2) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Άσκηση καθηκόντων υπευθύνου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ή αγωγής υγείας ή πολιτιστικών θεμάτων στη διεύθυνση εκπαίδευσης, υπευθύνου Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.), Γραφείου Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.Σ.Ε.Π.), Γραφείου Συμβουλευτικής (ΓΡΑ.ΣΥ.), Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), Κέντρου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων (Σ.Σ.Ν.) καιΚέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ): 0,25 μονάδες για κάθε έτος. Η άσκηση καθηκόντων για κάθε θέση του παρόντος εδαφίου αποτιμάται με μία (1) μονάδα κατ’ ανώτατο όριο. Η άσκηση καθηκόντων σε περισσότερες από μία θέσεις από αυτές που περιγράφονται στα προηγούμενα τρία εδάφια μοριοδοτείται αθροιστικά, με 2,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους διευθυντές σχολικών μονάδων και 3,5 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης Άσκηση καθηκόντων περιφερειακού Διευθυντήεκπαίδευσης, σχολικού συμβούλου, Διευθυντή Εκπαίδευσης ή προϊσταμένου γραφείου εκπαίδευσης, προϊσταμένου ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή αναπληρωτή προϊσταμένου ΚΕ.Δ.Δ.Υ., Διευθυντή σχολικής μονάδας Σ.Ε.Κ. (Σχολικά Εργαστηριακά Κέντρα) ή Ε.Κ., υπεύθυνου ΚΠΕ: 0,5 μονάδα για κάθε έτος. Η άσκηση καθηκόντων για κάθε θέση του παρόντος εδαφίου αποτιμάται με δύο (2) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων και τρεις (3) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Εκπαίδευσης.Άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου σχολικής μονάδας, προϊσταμένου τμήματος εκπαιδευτικών θεμάτωνδιεύθυνσης εκπαίδευσης, υποδιευθυντή σχολικής μονάδας, Σ.Ε.Κ. ή Ε.Κ., Υπευθύνου Τομέα Σ.Ε.Κ. ή Ε.Κ., υπευθύνου περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ή αγωγής υγείαςή πολιτιστικών θεμάτων στη διεύθυνση εκπαίδευσης, υπευθύνου Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.), Γραφείου Σχολικού ΕπαγγελματικούΠροσανατολισμού (Σ.Ε.Π.), Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), Κέντρου Πληροφορικής καιΝέων Τεχνολογιών (ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), Συμβουλευτικού ΣταθμούΝέων: 0,25 μονάδες για κάθε έτος και μέχρι μία (1) μονάδα κατ’ ανώτατο όριο.Η άσκηση καθηκόντων σε περισσότερες από μία θέση από αυτές που περιγράφονται στα προηγούμενα δύο εδάφια μοριοδοτείται αθροιστικά, με 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους Διευθυντές Σχολικών Μονάδωνκαι 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους ΔιευθυντέςΕκπαίδευσης. Το κριτήριο της υπηρεσιακής κατάστασης, καθοδηγητικής και διοικητικής εμπειρίας αποτιμάται με έως δεκατρείς (13) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ. και με έως δεκατέσσερις (14) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο για τους διευθυντές εκπαίδευσης. Το κριτήριο της υπηρεσιακής κατάστασης, καθοδηγητικής και διοικητικής εμπειρίας αποτιμάται με 14 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΕΔΩΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 4327/2015(ΑΡΘΡΟ 16-ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ) ΕΔΩΒασίλης Βούγιας
Ένα νέο καθεστώς εισάγεται με διάταξη του πολυνομοσχεδίου για τις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης και τις επιχειρήσεις αναψυχής. Σκοπός είναι η προστασία των ανήλικων κυρίως καταναλωτών, οι οποίοι δεν θα έρχονται σε άμεση επαφή με καπνικά προϊόντα, ειδικά σε χώρους, όπως καφετέριες, ταχυφαγεία κ.α. όπου και συχνάζουν περισσότερο.Με βάση άρθρο του πολυνομοσχεδίου «η τοποθέτηση προϊόντων καπνού είναι επιτρεπτή σε προθήκες οι οποίες βρίσκονται εντός του καταστήματος μετά τον χώρο των ταμείων και στις οποίες παρέχεται πρόσβαση με τη μεσολάβηση προσωπικού του καταστήματος, τηρουμένων των διατάξεων της εθνικής και κοινοτικής νομοθεσίας. Εξαιρούνται τα καταστήματα αφορολόγητων ειδών, τα περίπτερα και τα καταστήματα που πωλούν αποκλειστικά προϊόντα καπνού».Η προτεινόμενη ρύθμιση είναι σε συνάφεια και με τον αντικαπνιστικό νόμο και την απαγόρευση καπνίσματος σε κλειστούς χώρους.Οι προθήκες πρέπει να είναι σαφώς προσδιορισμένοι χώροι εντός των καταστημάτων στις οποίες παρέχεται πρόσβαση µε τη µεσολάβηση του προσωπικού του καταστήματος. Αυτές είτε είναι κλειστές είτε βρίσκονται στο χώρο πίσω από το ταµείο του καταστήματος και σε κάθε περίπτωση εξασφαλίζεται η µεσολάβηση του προσωπικού. enikonomia
«Ως Διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ. επιλέγονται εκπαιδευτικοί της οικείας βαθμίδας με δεκαετή (10) τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία σε αυτήν, οι οποίοι έχουν ασκήσει για δέκα (10) τουλάχιστον έτη διδακτικά καθήκοντα στην πρωτοβάθμια ή/και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση συνολικά.Από τα ανωτέρω δέκα (10) έτη άσκησης διδακτικών καθηκόντων, τα τρία (3) τουλάχιστον θα πρέπει να έχουν ασκηθεί σε αντίστοιχους με την προς κάλυψη θέση τύπους σχολείων της οικείας βαθμίδας, συμπληρώνοντας σε αυτά τουλάχιστον το 50% του υποχρεωτικού τους ωραρίου, με την επιφύλαξη της περίπτωσης ζ΄ της παρούσης παραγράφου. Ειδικά, για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., εκτός των εκπαιδευτικών, μπορούν να επιλέγονται ως διευθυντές και μέλη ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (Ε.Ε.Π.) με δεκαετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. από την οποία τα τρία (3) τουλάχιστον έτη να έχουν υπηρετηθεί σε αντίστοιχο με την προς κάλυψη θέση τύπο Σ.Μ.Ε.Α.Ε».«ββ) Υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Ε.Α.Ε. (Γυμνάσια Ε.Α.Ε., Λύκεια Ε.Α.Ε., Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια ή Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια ή Ειδικά Επαγγελματικά Λύκειακαι Ε.Ε.Ε.ΕΚ.), μόνιμοι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ 01 έως και ΠΕ 20, ΠΕ 32 και ΠΕ 33, εφόσον έχουν τα προσόντα διορισμού και τοποθέτησης σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία τουλάχιστον τριών ετών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ., καθώς και τα μέλη του Ε.Ε.Π.. Επιπλέον και μόνο για τις θέσεις Διευθυντών των Ε.Ε.Ε.ΕΚ. υποψήφιοι μπορεί να είναι και εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του κλάδου δασκάλων και εκπαιδευτικοί του π.δ. 323/1993, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις της παρούσας παραγράφου».«γγ) Υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών Νηπιαγωγείων Ε.Α.Ε. μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί του κλάδου νηπιαγωγών εφόσον έχουν τα προσόντα διορισμού και τοποθέτησης σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία τουλάχιστον τριών (3) ετών σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. καθώς και μέλη του Ε.Ε.Π.». ****************************************************************************«α) Οι υποψήφιοι διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ. για τις θέσεις του συνόλου των σχολικών μονάδων ή Ε.Κ. της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης όπου ανήκουν οργανικά ή όπου ανήκει η σχολική μονάδα ή Ε.Κ όπου υπηρετούν κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης, με σειρά προτίμησης. Εκπαιδευτικοί που έχουν ολοκληρώσει δύο (2) συνεχόμενες θητείες πλήρων διδακτικών ετών που προηγούνται της επιλογής στην ίδια θέση διευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ., με επιλογή ή αναπλήρωση, δεν επιτρέπεται να υποβάλουν αίτηση υποψηφιότητας για τη θέση του σχολείου ή Ε.Κ. όπου υπηρετούν αλλά δύνανται να υποβάλουν αίτηση σε οποιοδήποτε άλλο. Ομοίως δεν επιτρέπεται να υποβάλουν αίτηση υποψηφιότητας εκπαιδευτικοί οι οποίοι συμπληρώνουν κατά τη διάρκεια του επόμενου της επιλογής έτους συνολική πραγματική συντάξιμη υπηρεσία καθώς και το όριο ηλικίας για υποχρεωτική αποχώρηση από την υπηρεσία. Σε κάθε περίπτωση, ο επιλεγείς διευθυντής σχολικής μονάδας θα πρέπει να συμπληρώνει το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης του διευθυντή στη σχολική μονάδα ή το Ε.Κ. που έχει επιλεγεί». ******************************************************************************« Όπου στις διατάξεις του παρόντος προβλέπεται διδακτική υπηρεσία, λογίζεται: α) η άσκηση διδακτικού έργου σε μονάδες πρωτοβάθμιας καιδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, β) οι άδειες κύησης, λοχείας και ανατροφής τέκνου, γ) η διδακτική υπηρεσία σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) και σε δημόσια Ι.Ε.Κ., δ) η διδακτική υπηρεσία σε Α.Ε.Ι., εφόσον έχει ασκηθεί αυτόνομο διδακτικό έργο σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών για χρονικό διάστημα κατ’ ελάχιστον έξι (6) μηνών».*******************************************************************************Θητεία στελεχών και ανάληψη υπηρεσίαςΗ επιλογή και τοποθέτηση των στελεχών της δημόσιας εκπαίδευσης γίνεται για τριετή θητεία, η οποία ξεκινά με την τοποθέτησή τους και λήγει την 31ηΙουλίου του τρίτου έτους που ακολουθεί την επιλογή τους.Η θητεία των υπηρετούντων κατά τη δημοσίευση του παρόντος στελεχών εκπαίδευσης, εκτός των σχολικών συμβούλων, λήγει, κατά περίπτωση, με την παρέλευση της διετούς θητείας για την οποία ορίσθηκαν. Μετά την παρέλευση της ως άνω θητείας εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους έως την επιλογή και τοποθέτηση των νέων στελεχών.Η θητεία των υπηρετούντων κατά τη δημοσίευση του παρόντος σχολικών συμβούλων λήγει σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο της παρ.3 του άρθρου 28 του ν.4327/2015, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 39 του ν.4403/2016 (Α΄ 125).ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΑΠΟ ΕΔΩ: http://seepea-stella.blogspot.gr/2017/05/blog-post_293.html
Ο.Λ.Μ.Ε.Ερμού & Κορνάρου 2ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255FAX: 210 32 27 382www.olme.gremail: [email protected] Αθήνα, 22/05/2017 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ Ο.Λ.Μ.Ε.ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2017 Συναδέλφισσες / συνάδελφοι,Όπως γνωρίζετε, ο κλάδος μας αν και ο πολυπληθέστερος των δημοσίων υπαλλήλων, μέχρι σήμερα δεν έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας παιδιών σε κατασκηνώσεις όπως οι περισσότεροι άλλοι κλάδοι.Θεωρούμε, ότι στις σημερινές συνθήκες, η εξασφάλιση κατασκηνώσεων για τα παιδιά των καθηγητών και των καθηγητριών αποτελεί αναγκαιότητα αλλά και μια πράξη αλληλεγγύης και στήριξης προς τους συναδέλφους/ισσες και ιδιαίτερα τους νεότερους (που έχουν και μικρότερα παιδιά) και που το εισόδημά τους έχει μειωθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια.Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. αποφάσισε να χρηματοδοτήσει και φέτος τη φιλοξενία 400 περίπου παιδιών ηλικίας 6-14 ετών για περίοδο 11 ημερών, σε παιδικές κατασκηνώσεις σε όλη την Ελλάδα με το ποσό των 200 ευρώ ανά παιδί.Αναλυτικά:1. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλες/όλοι οι συναδέλφισσες/συνάδελφοι μόνιμοι και αναπληρωτές που έχουν καταβάλλει, στις Ε.Λ.Μ.Ε. που ανήκουν, τη συνδρομή τους για το έτος 2016-2017 και δεν έχουν κάνει χρήση της παροχής αυτής για ΚΑΜΙΑ από τις προηγούμενες χρονιές.2. Η επιλογή της κατασκήνωσης θα γίνει από τους γονείς. Καλύπτεται οποιαδήποτε κατασκηνωτική περίοδος επιλεγεί.3. Όσοι/όσες ενδιαφέρονται θα πρέπει να συμπληρώσουν ΟΛΑ τα πεδία ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από τη Δευτέρα, 22 Μαϊου 2017 έως και την Κυριακή, 4/6/2017:Στην ηλεκτρονική φόρμα θα επισυνάπτονται:α) Η βεβαίωση (σκαναρισμένη, σε χαμηλή ανάλυση .jpg ή .pdf) από την αντίστοιχη Ε.Λ.Μ.Ε. ότι έχει πληρωθεί η συνδρομή για το 2016-17 καιβ) Η κάρτα μέλους της Ο.Λ.Μ.Ε. (σκαναρισμένη, σε χαμηλή ανάλυση .jpg ή .pdf).Με κανένα άλλο τρόπο και σε καμία άλλη ηλεκτρονική διεύθυνση δεν θα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά.1. Η Ο.Λ.Μ.Ε. θα καλύψει το ποσό των 200 ευρώ για την κατασκηνωτική περίοδο των 11 ημερών.Πολύ σημαντικές σημειώσεις:1. Για λόγους λογιστικής τάξης όπως και για λόγους που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας των κατασκηνώσεων, οι γονείς πληρώνουν όλο το ποσό με την αποχώρηση των παιδιών τους από την κατασκήνωση και με τη διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω και προσκομίζουν τα δικαιολογητικά στην ΟΛΜΕ για να πάρουν πίσω την επιδότηση από την ΟΛΜΕ.2. Για εφέτος, όπου πραγματοποιείται το 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ, οι πληρωμές θα γίνουν στο 2ο 10ήμερο του Σεπτέμβρη, ανεξάρτητα την περίοδο κατά την οποία εστάλησαν τα δικαιολογητικά. Για το λόγο αυτό καλό θα είναι τα τιμολόγια να στέλνονται από την 1η Σεπτεμβρίου κι έπειτα.ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΜΕΟι γονείς:α) Προσκομίζουν αυτοπροσώπωςήβ) Στέλνουν στην Ο.Λ.Μ.Ε. με courier ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ (όχι συστημένα με ταχυδρομείο γιατί δεν μπορούν να παραληφθούν),-με δική τους χρέωση-, το εξοφλημένο πρωτότυπο τιμολόγιο που την αφορά (στοιχεία τιμολόγησης: ΟΛΜΕ, Συνδ. Οργάνωση, ΑΦΜ: 090056422, ΔΟΥ: Στ Αθήνας, Έδρα: Κορνάρου 2, 10563 Αθήνα), καθώς και φωτοτυπία της σελίδας του βιβλιαρίου με τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού τους (κατά προτίμηση ALPHA Bank), όπου θα κατατεθεί το ποσό της επιδότησης.1. Η επιλογή των παιδιών, εάν ο αριθμός ξεπεράσει τα 400, θα γίνει με ηλεκτρονική κλήρωση. Η κλήρωση θα γίνει στο όνομα των γονέων, ώστε αν υπάρχουν αδέλφια αυτόματα να κληρώνονται και αυτά.2. Η κλήρωση θα γίνει την Παρασκευή, 9 Ιουνίου 2017 και τα ονόματα θα ανακοινωθούν στην ιστοσελίδα της Ο.Λ.Μ.Ε. (www.olme.gr), και σε εκπαιδευτικές ιστοσελίδες. Μέχρι την Τετάρτη, 14 Ιουνίου 2017, αν κάποιοι από αυτούς που κληρώθηκαν, δεν επιθυμούν να στείλουν τα παιδιά τους στην κατασκήνωση, θα πρέπει να το δηλώσουν στο email της ΟΛΜΕ, [email protected], ώστε να αντικατασταθούν από επιλαχόντες. ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣΠαρακαλούμε να διαβαστούν με προσοχή:* Στην προσπάθειά μας να επωφεληθούν από το κατασκηνωτικό πρόγραμμα συνολικά όσο περισσότεροι συνάδελφοι γίνεται, επισημαίνουμε ότι όσοι εκπαιδευτικοί των οποίων τα παιδιά κληρώθηκαν και πήγαν τις προηγούμενες χρονιές (2013, 2014, 2015, 2016) δεν μπορούν να συμμετέχουν στην τρέχουσα χρονιά.Τυχόν αιτήσεις συναδέλφων των οποίων τα παιδιά επιλέχθηκαν και πήγαν δεν θα αξιολογηθούν.** Στα δικαιολογητικά θα πρέπει να επισυνάπτονται σκαναρισμένα η Βεβαίωση της ΕΛΜΕ ότι έχει πληρωθεί η συνδρομή και Όχι η Απόδειξη Πληρωμής, καθώς και φωτοτυπία της Κάρτας Μέλους της ΟΛΜΕ και Όχι απλώς ο Αριθμός της Κάρτας Μέλους. Σε διαφορετική περίπτωση η αίτηση δεν θα αξιολογείται.*** Παρακαλούμε να τηρηθούν αυστηρά οι προθεσμίες για την υποβολή των αιτήσεων. Εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν θα γίνουν δεκτές.**** Θερμή παράκληση: Σε περίπτωση πρόωρης αποχώρησης να δίνουν οι γονείς προσοχή στο ποσό που αναγράφει το τιμολόγιο.*****Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΛΗΦΘΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΒΓΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ: “ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΑΣ”.****** ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΕΝΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΜΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΜΕΛΟΥΣ ΣΑΣ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΤΕ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗ TOΥΣ, ΚΑΝΤΕ ΤΑ .jpg ή .pdfΠΡΟΣ ΕΛΜΕ και ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ: Η διαδικασία είναι αυτή που αναφέρεται παραπάνω και δεν θα γίνονται δεκτές συνολικές καταστάσεις βεβαιώσεων πληρωμής συνδρομής από τις ΕΛΜΕ. Ο κάθε συνάδελφος που κάνει αίτηση θα πρέπει να επισυνάπτει την προσωπική του βεβαίωση πληρωμής της συνδρομής του. Κατασκηνώσεις 2017Φόρμα αίτησηςΕπώνυμο Εκπαιδευτικού*Όνομα Εκπαιδευτικού*Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού*Αριθμός Ταυτότητας*Αριθμός Κάρτας Μέλους Ο.Λ.Μ.Ε*Ε.Λ.Μ.Ε*Αριθμός Τέκνων*Ονοματεπώνυμα Τέκνων*Τηλέφωνο (κατα προτίμηση κινητό)* -E-mail:*Βεβαίωση συνδρομής Ε.Λ.Μ.Ε 2016*Κάρτα Ο.Λ.Μ.Ε*
Πριν αρκετά χρονάκια, κάπου στην πλατεία Κάνιγγος, ήταν το φροντιστήριο που πρόσθεσε στην προσπάθειά μου εκείνες τις γνώσεις ώστε να «περάσω» την πύλη της ΑΣΟΕΕ! Manolis Anastopoulos Ο καθηγητής της...
Η επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα τουλάχιστον τις τελευταίες δεκαετίες, αφού η εκάστοτε κυβέρνηση επιδίωκε τον απόλυτο έλεγχο της διοικητικής πυραμίδας αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις στην εκπαίδευση....