Όταν ο καιρός είναι καλός οι αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα γίνονται πιο χαρούμενες

ipaidia thumbnail

Όταν φτιάχνει ο καιρός, επηρεάζεται θετικά η ψυχική διάθεση των χρηστών, με αποτέλεσμα οι αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να είναι πιο χαρούμενες, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική μελέτη. Η έρευνα δείχνει ότι αντίθετα, όταν βρέχει πολύ, όταν κάνει πολύ κρύο ή υπερβολική ζέστη, τότε το Facebook και το Twitter «πήζουν» από αναρτήσεις με αρνητική συναισθηματική φόρτιση.

Οι ερευνητές από την Ισπανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό “PLoS One”, ανέλυσαν 2,4 δισεκατομμύρια αναρτήσεις στο Facebook και 1,1 δισεκατομμύρια στο Twitter μεταξύ των ετών 2009-2016, χρησιμοποιώντας ένα ειδικό λογισμικό που ταξινομεί τις αναρτήσεις σε συναισθηματικά θετικές ή αρνητικές ανάλογα με τις χρησιμοποιούμενες λέξεις. Στη συνέχεια, έγινε συσχέτιση των αναρτήσεων με τα ημερήσια μετεωρολογικά δεδομένα κάθε περιοχής.

«Βρήκαμε ότι ο τρόπος που εκφραζόμαστε, διαμορφώνεται από τον καιρό. Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες, όπως οι πολύ χαμηλές ή πολύ υψηλές θερμοκρασίες, η μεγάλη υγρασία και η πολλή συννεφιά, δρουν αρνητικά στη συναισθηματική έκφραση των αναρτήσεων» δήλωσε ο ερευνητής Νικ Ομπράντοβιτς του Εργαστηρίου Media Lab του ΜΙΤ.

ip[
Exit mobile version