Ο ΕΟΦ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για προϊόν που διαφημίζεται στο διαδίκτυο

Ο ΕΟΦ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στη διαδικτυακή διαφήμιση του προϊόντος Black Latte.

Το προϊόν, το οποίο κυκλοφορεί ως συμπλήρωμα διατροφής, διαφημίζεται στο διαδίκτυο ότι προάγει την απώλεια βάρους σε μεγάλο βαθμό και με μεγάλη ταχύτητα. Επισημαίνεται ότι ισχυρισμοί που αναφέρονται στο ρυθμό ή το μέγεθος της απώλειας βάρους δεν επιτρέπονται στα τρόφιμα.

Το προϊόν διακινείται διαδικτυακά μέσω της ομώνυμης ιστοσελίδας, ενώ η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την κυκλοφορία του έχει έδρα τη Μάλτα.

ip[
Exit mobile version