Κορονοϊός: Οι περισσότεροι καταναλωτές δεν θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα λόγω του εμβολίου

ipaidia thumbnail

Οι περισσότεροι καταναλωτές δεν θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα λόγω του . Κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού την άνοιξη, το ποσοστό αποταμιεύσεων στη Γερμανία, για παράδειγμα, διπλασιάστηκε στο 20%.

Στο πλαίσιο της δημοσκόπησης της ερευνητικής ομάδας Dynata, πάνω από 5.000 άνθρωποι στη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Βρετανία, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία ρωτήθηκαν πώς θα άλλαζαν τη συμπεριφορά τους μόλις γίνει ευρέως διαθέσιμο ένα εμβόλιο κατά της COVID-19.

Οι περισσότεροι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι ανυπομονούν να επισκεφθούν φίλους ή συγγενείς και πάλι (61%) και να βγαίνουν περισσότερο έξω από το σπίτι (53%), σύμφωνα με την έρευνα.

Στη Γερμανία και τη Βρετανία, σχεδόν οι μισοί από τους συμμετέχοντες δήλωσαν ότι ανυπομονούν να πάνε και πάλι διακοπές στο εξωτερικό.

Συνολικά, ένας στους δύο ερωτηθέντες ανυπομονεί να μην είναι πλέον υποχρεωτική η χρήση μάσκας. Αλλά μόνο το 12% δήλωσε ότι ανυπομονεί να δαπανήσει περισσότερα χρήματα και να επικεντρωθεί λιγότερο στην αποταμίευση, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας.

Κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού την άνοιξη, το ποσοστό αποταμιεύσεων στη Γερμανία, για παράδειγμα, διπλασιάστηκε στο 20% καθώς πολλοί καταναλωτές αναγκάστηκαν να παραμείνουν στο σπίτι τους και τα καταστήματα έμειναν κλειστά.

ΑΠΕ ΜΠΕ

ip[
Exit mobile version