Η διαφήμιση που έκανε όλη την Ισπανία να δακρύσει -Πόσο χρόνο έχεις ακόμη με τους αγαπημένους σου;

Περισσότερες από 12 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, έχει μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση η οποία υπενθυμίζει σε όλους μας πόσο σύντομη είναι η ζωή.

Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή σε απλά ελληνικά «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο». Το βίντεο των 4,5 λεπτών είναι στα ισπανικά -αλλά έχει αγγλικούς υπότιτλους- τονίζει την αξία των προσωπικών αλληλεπιδράσεων σε έναν κόσμο που συχνά διακόπτεται από την τεχνολογία.

ip[
Exit mobile version