Έρχονται αλλαγές στο Instagram

Το Instagram, που ανήκει στο Facebook, ανακοίνωσε ότι θα επιτρέπει πλέον την ανάρτηση βίντεο διάρκειας έως μιας ώρας, κάτι που θα το καταστήσει ανταγωνιστή του YouTube της Google, ιδίως μεταξύ των νέων σε ηλικία χρηστών. Έτσι, θα απομακρυνθεί ακόμη περισσότερο από την αρχική λειτουργία του, που ήταν οι χρήστες να μοιράζονται τις φωτογραφίες τους. Επίσης, το Instagram έκανε γνωστό ότι ξεπέρασε πλέον το ένα δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως, ενώ πέρυσι το Σεπτέμβριο είχε περίπου 800 εκατομμύρια χρήστες.

Είναι η τέταρτη πλατφόρμα δικτύωσης του Facebook που ξεπερνά το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών, καθώς κάτι τέτοιο έχουν ήδη κάνει -εκτός από το ίδιο το Facebook- το WhatsApp και το Messenger. Το Instagram αναπτύσσεται με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι το Twitter και το Snapchat, κερδίζοντας ολοένα περισσότερους έφηβους και γενικότερα χρήστες νεότερης ηλικίας, τους οποίους χάνει το Facebook.

Οι περισσότεροι χρήστες θα μπορούν να «ανεβάζουν» έως δεκάλεπτα βίντεο, ενώ αυτοί με το μεγαλύτερο ‘ακροατήριο’ θα δικαιούνται βίντεο έως μιας ώρας. Το IGTV θα λειτουργεί τόσο ως μέρος του Instagram όσο και ως ανεξάρτητη εφαρμογή. Σε πρώτη φάση δεν θα περιλαμβάνει διαφημίσεις, αλλά αυτό αναμένεται να συμβεί τελικά. Κάθε χρήστης θα έχει πλέον ένα δικό του «κανάλι» στο IGTV, όπως στο YouTube, όπου θα «ανεβάζει» τα βίντεό του. Όποιος έχει λογαριασμό Instagram, αυτομάτως θα αποκτά και «κανάλι» στο IGTV μετά την ανανέωση της εφαρμογής του.

ip[
Exit mobile version