Ελαττωματικά προϊόντα: Τα δικαιώματα του καταναλωτή αν αγοράσει ελαττωματικό προϊόν

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας πρόσφατα έλαβε και διαχειρίστηκε καταγγελία , κατά γνωστής μεγάλης πανελλαδικής αλυσίδας ηλεκτρικών ειδών, η οποία αφορούσε ελαττωματικό προϊόν και συγκεκριμένα κινητό τηλέφωνο του οποίου η χρήση ήταν προβληματική.

Ο καταναλωτής απευθύνθηκε πολλές φορές στο κατάστημα, παραδίδοντας το τηλέφωνο για επισκευή και τελικά ζήτησε την αντικατάσταση του κινητού τηλεφώνου με καινούργιο, αφού, παρά τις επισκευές που έγιναν, αυτό δεν είχε την ικανοποιητική απόδοση που υποσχόταν ο κατασκευαστής. Σημειωτέον ότι η διετής εγγύηση της συσκευής είχε ήδη παρέλθει κατά το χρονικό διάστημα που η συσκευή βρισκόταν στο Τεχνικό τμήμα της εταιρείας.

Ο καταναλωτής, απευθύνθηκε άμεσα στην Ένωση και αφού επισημάνθηκε στην εταιρεία πώλησης ηλεκτρικών ειδών η προφανής παράβαση του νόμου για την προστασία των καταναλωτών και του Αστικού Κώδικα, η εταιρεία δέχθηκε να αποζημιώσει τον καταναλωτή για το ελαττωματικό προϊόν, χορηγώντας του ισόποση πίστωση για αγορά οποιουδήποτε ηλεκτρικού είδους επιθυμούσε, χωρίς καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση ή άλλη υποχρέωση από πλευράς του καταναλωτή.

Η συντριπτική πλειοψηφία των καταγγελιών αυτής της κατηγορίας, αφορούν ελαττωματικά προϊόντα, αγγίζοντας το εντυπωσιακό ποσοστό του 62,8% των συνολικών καταγγελιών της συγκεκριμένης κατηγορίας.

 

Έτσι, σε περίπτωση που αγοράσετε ελαττωματικό προϊόν, έχετε εναλλακτικά, τα παρακάτω δικαιώματα:

Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο
Να ζητήσετε μείωση του τιμήματος
Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση

ip[
Exit mobile version