Τέλος οι επισκέψεις στις ΔΟΥ: Ψηφιακό ραντεβού και ζωντανή σύνδεση για κλειδάριθμο

Ψηφιακά και χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτονται την ΔΟΥ τους, θα μπορούν να εξυπηρετηθούν οι φορολογούμενοι που θέλουν να πάρουν κλειδάριθμο. Ειδικότερα, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ανήγγειλαν σήμερα την έναρξη λειτουργίας ψηφιακής πύλης ζωντανής επικοινωνίας και τηλεδιάσκεψης με εκπρόσωπο της ΑΑΔΕ.

Με τη νέα υπηρεσία, ακόμα μία διαδικασία μπορεί να γίνεται ψηφιακά, χωρίς να υπάρχει η ανάγκη οι πολίτες να επισκεφτούν τις κατά τόπους ΔΟΥ, ενώ παραμένει ζωντανή η επικοινωνία και αναβαθμίζεται η εξυπηρέτησή τους.

Πρώτοι χρήστες της υπηρεσίας ήταν ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης και ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης, σήμερα το πρωί. Ο υπουργός ευχαρίστησε τον διοικητή της ΑΑΔΕ για τη συνεργασία και τον γενικό γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλο, για τη συμβολή του στην υλοποίηση της υπηρεσίας και τόνισε ότι “σήμερα κόβουμε την ψηφιακή κορδέλα και περνάμε την ψηφιακή πύλη επικοινωνίας με εκπρόσωπο της ΑΑΔΕ, προϊόν στενής συνεργασίας των υπηρεσιών μας. Μέσω του gov.gr προσπαθούμε να μεταμορφώσουμε την αλληλεπίδραση του πολίτη με το κράτος, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση, γιατί το κράτος είναι ένα. Η πρωτοβουλία αυτή της ΑΑΔΕ είναι τρανή απόδειξη ότι η ψηφιακή τεχνολογία δεν αναιρεί, αλλά αντίθετα ενδυναμώνει τις ανθρώπινες σχέσεις, καταργεί τις αποστάσεις, προστατεύει την υγεία των πολιτών. Το υπουργείο μας θα είναι αρωγός στην προσπάθειά σας, πιστό στη φιλοσοφία ότι το κράτος είναι ένα και οφείλει να λειτουργεί ως ένα”.

Από την πλευρά του, ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, δήλωσε ότι “η καινοτομία είναι ο σύμμαχος του φορολογούμενου πολίτη και της δημόσιας διοίκησης απέναντι στην ταλαιπωρία, την γραφειοκρατία και τις αναποτελεσματικές πρακτικές του παρελθόντος. Σήμερα, περνάμε στην επόμενη μέρα των βέλτιστων και αποτελεσματικών πρακτικών και συνεχίζουμε. Οι επόμενες υπηρεσίες, που θα εξυπηρετεί το myAADElive, είναι η απόδοση ΑΦΜ και η έναρξη ατομικής επιχείρησης. Ο καλώς εξυπηρετούμενος πολίτης είναι ο πολίτης, που μας εμπιστεύεται και αυτό επιδιώκουμε καθημερινά. Να μας εμπιστευτούν όλοι οι συμπολίτες μας”.

ip[
Exit mobile version