: Συνέντευξη έδωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, όπου αναφέρθηκε στους εμβολιασμούς και στο πιστοποιητικό εμβολιασμού.

Τι ισχύει για το

Εργαλείο διευκόλυνσης και όχι διακρίσεων χαρακτήρισε τη ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Έχει ανοίξει μία συζήτηση στην Ευρώπη, η οποία είναι πώς θα μπορούσε μία εκδοχή αυτής της βεβαίωσης να τη χρησιμοποιούμε ως εργαλείο διευκόλυνσης, ώτσε να μπορεί κάποιος να διαβαίνει τα σύνορα ευκολότερα εφόσον έχει τη βεβαίωση», ανέφερε ο κ. Πιερρακάκης, ενώ σημείωσε ότι η πρόταση της κυβέρνησης θα μπορούσε να λειτουργήσει ως εργαλείο «εφόσον έχεις βεβαίωση κι έχεις εμβολιαστεί και δεν χρειάζεται να κάνεις κάποιο τεστ στα σύνορα. Να είναι ευκολότερη η διαδικασία».

Ο υπουργός τόνισε ότι μέχρι σήμερα το πρωί έχουν εκδοθεί και πρόσθεσε ότι από σήμερα, Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου, υπάρχει η δυνατότητα οι πολίτες να τα λαμβάνουν και από τα ΚΕΠ. Όσον αφορά τα ραντεβού εμβολιασμού που κλείνονται, επεσήμανε ότι το ποσοστά αγγίζει το 98%. «Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι πάνω από ένα εκατομμύριο πολίτες αθροιστικά (συγκεκριμένα 1.045.000) έχουν κλείσει ραντεβού για εμβόλιο.

Οι 468.000 έχουν κάνει την πρώτη δόση, ενώ οι 230.000 έχουν κάνει και τη δεύτερη», υπογράμμισε. Σύμφωνα με τον ίδιο, στο θέμα του συστήματος εμβολιασμού η Ελλάδα έχει πρωτοπορήσει, σε σύγκριση με χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Γερμανία όπου σημειώθηκαν αρρυθμίες και προβλήματα. «Έχει δημιουργήσει εντύπωση όλος ο σχεδιασμός, υπάρχουν χώρες που μας έχουν ζητήσει την τεχνογνωσία», συμπλήρωσε.

Όσον αφορά στο ζήτημα εάν θα μπει «κόφτης» στα μηνύματα για τη μετακίνηση πολιτών, ο κ. Πιερρακάκης ξεκαθάρισε ότι δεν είναι τίποτα ανακοινώσιμο, ενώ επανέλαβε πως «είναι επιχειρησιακό το θέμα όχι τεχνολογικό. Εμείς εξετάζουμε τεχνολογικές λύσεις για να διευκολύνουμε το άνοιγμα του λιανεμπορίου με έναν τρόπο όσο το δυνατόν πιο εύρυθμο και γρήγορο. Ακούμε τους ειδικούς Η τεχνολογία έρχεται να επικουρήσει». Για τη διαλειτουργικότητα τόνισε ότι «μέσα σε δύο χρόνια έχει δωδεκαπλασιαστεί το ψηφιακό κράτος, καθώς, ας αναλογιστούμε, 95 εκατομμύρια πολίτες εξυπηρετήθηκαν χωρίς να γίνουν οι αντίστοιχες επισκέψεις σε γκισέ δημόσιων υπηρεσιών».