Οι – Ημέρα χαράς ήταν η χθεσινή για μαθητές που διαγωνίστηκαν στις εξετάσεις, αφού με την ανακοίνωση των βαθμολογιών πολλοί εξ αυτών είδαν τους κόπους τους να ανταμείβονται.

Ένας από τους υποψηφίους, ο Ιωακείμ Καλόγηρος, θριάμβευσε, συγκεντρώνοντας 19.160 μόρια. «Πήρα 20 στα Μαθηματικά, 19,9 στη Χημεία, 19,7 στη Φυσική και 16,2 στην έκθεση» ανέφερε ο 18χρονος στην ΕΡΤ.

Ο νεαρός πήρε ατόφιο «20» στα Μαθηματικά, που ήταν ένα απαιτητικό μάθημα και δυσκόλεψε αρκετά τους μαθητές. Ο ίδιος στοχεύει στη σχολή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ, που θεωρείται και η πιο απαιτητική ως προς τη βαθμολογία που χρειάζεται για εισαγωγή σε αυτήν.

«Αναμφίβολα προσπάθησα πάρα πολύ, αλλά όταν βγήκαν οι βαθμοί, αν και είχα αρκετή αυτοπεποίθηση, ήταν μια ανακούφιση το ότι όντως έγραψα όσο καλά περίμενα» σχολίασε ο Ιωακείμ Καλόγηρος.

Ο Στέλιος Κυριαζίδης μέχρι την Α’ Λυκείου πήγαινε σε Γενικό Λύκειο. Στη Β’ Λυκείου αποφάσισε να εγγραφεί στο 1ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ». Οι επιστήμες της Πληροφορικής είχαν κερδίσει ήδη το πάθος του. Οι βαθμοί του στις Πανελλαδικές Εξετάσεις επιβεβαίωσαν την επιλογή του. Έγραψε το απόλυτο 20 στα μαθήματα των Μαθηματικών, των Δικτύων Υπολογιστών και Προγραμματισμού Υπολογιστών και 17,3 στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, συγκεντρώνοντας 19.460 μόρια.

Δείτε επίσης 

Πανελλήνιες 2025: Οι πρώτοι των πρώτων με βαθμολογίες που «ζαλίζουν»

«Θέλω να σπουδάσω ηλεκτρολόγος μηχανικός. Περίμενα, με βάση αυτά που γνώριζα πως έγραψα στις εξετάσεις, ότι έχω πετύχει τον στόχο μου, αλλά είναι διαφορετική η χαρά όταν βγαίνουν οι βαθμοί και το βλέπεις», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αριστούχος υποψήφιος. Δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους καθηγητές του, τόσο στο σχολείο του όσο και στο φροντιστήριο του. «Με βοήθησαν πολύ», είπε, προσθέτοντας ότι το αποτέλεσμα στις εξετάσεις ήλθε κυρίως μέσα από τη μεθοδικότητα και σταθερότητα στο διάβασμα, και λιγότερο από τις ώρες που αφιέρωνε κάθε μέρα.

Ο Στέλιος είναι ένας από τους δεκάδες αποφοίτους σχολείων της Θεσσαλονίκης που αρίστευσαν φέτος στις πανελλαδικές εξετάσεις. Από το 2ο Πρότυπο Λύκειο Θεσσαλονίκης η απόφοιτος του Ελένη Γαλανοπούλου συγκέντρωσε 18.850 μόρια και προσανατολίζεται για σπουδές στην Ιατρική, είτε στη Χημεία.

Η Ιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, άλλωστε, βρίσκεται παραδοσιακά στην κορυφή των επιλογών όσων αριστεύουν: Μεταξύ αυτών οι απόφοιτοι του Κολλεγίου Ανατόλια Ερασμία Κανλή (19.120 μόρια), Στυλιανή Γιολτζίδου (19.100 μόρια), Κωνσταντίνος Γκισάκης (18.940) μόρια και των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη Ανθία Πηλιανίδου (18.980 μόρια) και Γεωργία Καϊμάκη (18.920 μόρια).

Από τους πρώτους των πρώτων στο νησί της Κρήτης, ο μαθητής του 3ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου Νίκος Παρασκάκης που κατάφερε να συγκεντρώσει 19.500 μόρια, γράφοντας στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία 19, στη Φυσική 19,5, στη Χημεία 20 και στη Βιολογία 19,5.

Ο ίδιος ανέφερε ότι «η επιτυχία στις πανελλήνιες , πιστεύω ότι οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, αλλά συγκεκριμένα για εμένα με βοήθησαν οι γερές βάσεις που είχα θέσει από τις προηγούμενες τάξεις και επίσης συγκεντρωνόμουν ευκολότερα όταν διάβαζα με παρέα. Προφανώς, ο κατάλληλος προγραμματισμός και η αφιέρωση αρκετού χρόνου για το καθημερινό διάβασμα ήταν απαραίτητα». Όπως μάλιστα εξήγησε «σήμερα είμαι ευτυχισμένος μου ανταμείβονται οι κόποι μου και ανυπομονώ να περάσω ευχάριστα το καλοκαίρι μου πριν αυτό το καινούριο κεφάλαιο στη ζωή μου. Πάντα ο στόχος μου ήταν και παραμένει η Ιατρική κατά πάσα πιθανότητα στο ΕΚΠΑ».

Ο Γιάννης Βρεττάκης καταφέρνοντας να συγκεντρώσει 19,150 μόρια, ήδη βλέπει το στόχο του που είναι η Νομική Αθηνών , να επιτυγχάνεται.

«Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί ένας μεγάλος στόχος επετεύχθη. Εύχομαι σε όλα τα παιδιά να έχουν καλά αποτελέσματα και πάντως στη ζωή τους να έρθουν αντίστοιχες επιτυχίες. Όπως και να έχει, είναι η αρχή μιας πορείας» ανέφερε ο υποψήφιος στις πανελλαδικές εξετάσεις, που τόνισε ότι «σίγουρα το καλοκαίρι που έρχεται θα είναι ένα καλοκαίρι ξέγνοιαστο και αυτό αξίζει σε όλα τα παιδιά, μετά από τόση προσπάθεια».

Φοιτήτρια της Ιατρικής επιθυμεί να είναι από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη, η Δήμητρα Βροντάκη που κατάφερε να συγκεντρώσει 19.200 μόρια. Όπως είπε, η χαρά της είναι πολύ μεγάλη, ωστόσο, η προσπάθεια αυτή άλλοτε έμοιαζε με αγώνα ταχύτητας και άλλοτε με μαραθώνιο.

«Είμαι πολύ χαρούμενη, ενώ, σε ό,τι αφορά τα αποκαλούμενα συστατικά της επιτυχίας, νομίζω ότι τουλάχιστον για μένα σημαντικό ρόλο έπαιξε η καλή προετοιμασία και η ηρεμία που προσπάθησα να έχω».

Επίσης με 19.200, επιθυμεί να εισαχθεί στην Ιατρική ο Αριστομένης Λαγουβάρδος. Όπως τόνισε, για τον ίδιο, το ότι ο στόχος επετεύχθη είναι μια πολύ μεγάλη χαρά και πως αυτό που περιμένουν πλέον οι παρέες των υποψηφίων, είναι οι καλοκαιρινές τους διακοπές.

«Θα είναι το καλύτερο καλοκαίρι γιατί μετά από όλη αυτή την κούραση, είναι η ευκαιρία και εμείς να ξεκουραστούμε» είπε χαρακτηριστικά.

Τέσσερις απόφοιτοι λυκείων της Πάτρας, οι οποίοι κατάφεραν να πετύχουν υψηλές βαθμολογίες στις πανελλαδικές εξετάσεις, δηλαδή περισσότερα από 19.000 μόρια, μιλούν για τις προσπάθειες που κατέβαλλαν κατά την διάρκεια της προετοιμασίας τους, αλλά και τους στόχους που έχουν θέσει.

Ο Χρήστος Γαλάνης, ο οποίος συγκέντρωσε 19.360 μόρια, λέει ότι «πρώτη προτίμηση μου είναι η Ιατρική σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών».

Όσον αφορά στην προετοιμασία, σημειώνει ότι «η φετινή σχολική χρονιά ήταν αρκετά απαιτητική, αλλά με θέληση και διάβασμα, όλα μπορούν να επιτευχθούν».

Παράλληλα, αναφέρει ότι «φρόντιζα να έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο, έτσι ώστε να μπορώ να ξεκουράζομαι και να είναι καθαρό το μυαλό για την μελέτη των μαθημάτων».

Επίσης, τονίζει ότι «οι καθηγητές μου, έπαιξαν πολύ μεγάλο ρόλο, ώστε να τα καταφέρω».

Ακόμη, ο Χρήστος Γαλάνης σημειώνει ότι «η προετοιμασία για τις πανελλαδικές εξετάσεις, χρειάζεται ψυχραιμία και χρόνο για το διάβασμα, αλλά δεν χρειάζεται εξ’ ολοκλήρου αφοσίωση σε αυτό, διότι είναι αναγκαίος και ο ελεύθερος χρόνος».

Ταυτόχρονα, επισημαίνει ότι «το διάβασμα δεν πρέπει να γίνεται υπό συνθήκες πίεσης, αλλά θέλησης για επίτευξη του στόχου και βεβαίως χωρίς άγχος».

Ο Νίκος Παπασπύρου, ο οποίος συγκέντρωσε 19.080 μόρια, θέλει να εισαχθεί στην σχολή Μηχανολόγων – Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών.

Όσον αφορά στην προετοιμασία του για τις πανελλαδικές, λέει ότι «ήταν μία χρονιά αρκετά πιεστική ειδικά τους τελευταίους 2-3 μήνες και απαιτούσε ένα πρόγραμμα, αλλά όμως έβρισκα πάντα και ελεύθερο χρόνο».

Ακόμη, σημειώνει ότι «η προετοιμασία για τις πανελλαδικές απαιτεί πρόγραμμα και όχι αναβολές στο διάβασμα, ενώ δεν χρειάζεται το άγχος».

Ο Δημήτρης Θεοδωρόπουλος, που συγκέντρωσε 19.060 μόρια, έχει ως πρώτη προτίμηση την Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων, ενώ φέτος έδωσε για δεύτερη χρονιά εξετάσεις.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, σχετικά με την προετοιμασία του για τις εξετάσεις, υπογραμμίζει ότι «δεν ξεκίνησε με τις ευνοϊκότερες συνθήκες, διότι υπήρχε η ψυχολογική απογοήτευση από πέρυσι» και συμπληρώνει: «Όμως, επειδή δεν είχα σχολικές υποχρεώσεις, διέθετα περισσότερο χρόνο, και το γεγονός αυτό με βοήθησε σημαντικά».

Επίσης, τονίζει ότι «ήταν αποκλειστικά δική μου απόφαση να ξαναδώσω εξετάσεις, χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως πίεση από το οικογενειακό περιβάλλον», προσθέτοντας ότι «πριν πας να δώσεις στις πανελλαδικές, πρέπει να ξέρεις τον στόχο». Μάλιστα, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «εγώ είχα ένα στόχο που την πρώτη χρονιά δεν τον πέτυχα, αλλά έμεινα πιστός σε αυτόν και τώρα λογικά θα τα καταφέρω».

Δείτε επίσης 

Η Αγγελική Κόγκου, η οποία συγκέντρωσε 19.020 μόρια, έχει ως στόχο να εισαχθεί στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών.

Όπως τόνισε, «η τελευταία σχολική χρονιά πριν από τις πανελλαδικές ήταν απαιτητική, αλλά όταν έχεις στόχο πρέπει να αγωνιστείς με όλες τις δυνάμεις σου για να τον πετύχεις».

Επίσης, τονίζει ότι «φρόντιζα να έχω ελεύθερο χρόνο, διότι όλα είναι θέμα προγράμματος, που όμως περιορίστηκε τους τελευταίους μήνες».

Παράλληλα, αναφέρει ότι «χρειάζεται να έχουμε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας και να μην απογοητευόμαστε, διότι με επιμονή και υπομονή μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας».

Στη Λέσβο, με σχεδόν 19.200 μόρια, «τερμάτισαν» οι πρώτοι των πρώτων των Πανελληνίων στην Λέσβο. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές του Πρότυπου ΓΕΛ Μυτιλήνης, Αθανάσιος Κριαράς, των θετικών σπουδών, αρίστευσε, «πιάνοντας» έως και 19.160 μόρια (τα μόρια διαμορφώνονται πλέον ανάλογα με τον συντελεστή βαρύτητας). Όπως είπε ο Αθανάσιος στα Νέα της Λέσβου: «Διάβαζα 2 με 3 ώρες τη μέρα, ευτυχώς είχα και την κιθάρα οπότε αντί για να ασχολούμαι με το κινητό έπαιζα τραγούδια. Ήταν δύσκολα είναι η αλήθεια, αλλά είχαμε και τους καθηγητές και τους γονείς μας να με βοηθάνε. Ήταν μια πολύ ωραία χρονιά δύσκολη και αναπάντεχη».

Μαζί του και η μαθήτρια Ψούνου Ραφαέλα, η οποία διαγωνίστηκε στον τομέα της υγείας, καταφέρνοντας κι αυτή 19.140 μόρια. Όπως δήλωσε η Ραφαέλα: «Ήταν μία δύσκολη χρονιά για όλα τα παιδιά όπως και για εμένα κατά τη διάρκεια της οποίας απαιτήθηκε μεγάλη προσπάθεια και υπομονή. Είναι σημαντικό όλα τα παιδιά να αξιοποιήσουν στο μέγιστο της δυνατότητές τους όσο δύσκολο κι αν φαντάζει και να πραγματοποιήσουν τους στόχους τους με τη βοήθεια της οικογένειάς τους και των φίλων τους».

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε και η μαθήτρια Θεοδοσίου Καλλιόπη στο 4ο ΓΕΛ η οποία από τον ανθρωπιστικό τομέα κατάφερε κι έγραψε 19.140 μόρια. «Ήταν μια απαιτητική και πιεστική χρονιά, είχα σταθερό πρόγραμμα και συνέχισα ομαλά, χωρίς υπερβολές ή κενά. Στόχος μου είναι η νομική» είπε η Καλλιόπη.

Πρώτος των πρώτων στην πληροφορική ο Ευάγγελος-Ρωμανός Πασίδης από το 4ο ΓΕΛ με 18.520 μόρια ο οποίος είπε ότι «Ήταν μια χρονιά με δυσκολίες, λιγότερο αγχωτικό από όσο περίμενα. Καταπολέμησα το άγχος κάνοντας πράγματα που μου αρέσουν όπως να βγαίνω με τους φίλους μου και να συμμετέχω σε σχολικές δράσεις. Αν κάποιος περάσει την χρονιά διαβάζοντας, στο τέλος θα αγχωθεί και δεν θα γράψει όσο του άξιζε».

Οι βαθμολογίες των υποψηφίων που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2025 σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ αναρτήθηκαν σε όλα τα Λύκεια της χώρας και στην ιστοσελίδα https://results.it.minedu.gov.gr.

Οι υποψήφιοι εισάγοντας τους γραπτούς τους βαθμούς στην ειδική εφαρμογή που ανέπτυξε το υπουργείο Παιδείας, στην ιστοσελίδα https://markcalc.it.minedu.gov.gr/, μπορούν να δουν αυτόματα τα μόριά τους για κάθε Τμήμα/Σχολή του Πεδίου ή του Τομέα που ανήκουν. Η εφαρμογή συνυπολογίζει τους γραπτούς βαθμούς και τους συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων για κάθε Τμήμα.