ΜΜΜ: Από αναβολή σε αναβολή το ηλεκτρονικό εισιτήριο

OAΣΑ: Μέχρι 15 Νοεμβρίου η ανανέωση του μειωμένου εισιτηρίου πολύτεκνων, μαθητών και φοιτητών εξωτερικού

Με την ημερομηνία κλεισίματος των πυλών στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού να πηγαίνει από μήνα σε μήνα, ολοένα και περισσότεροι επιβάτες περνούν χωρίς να κόβουν , ενώ ακόμη χειρότερη είναι η κατάσταση στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Και ακόμη είναι άγνωστο το πότε θα κλείσουν οι πύλες με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη να τοποθετεί αρχικά την προθεσμία στα τέλη Φεβρουαρίου, ενώ σε πιο πρόσφατη συνέντευξή του αρκέστηκε να δηλώσει ότι αυτό θα γίνει «σύντομα».

Αυτό που θέλουν κατά βάση να αποφύγουν οι αρμόδιοι είναι ο «πανικός» όταν θα κλείσουν οι πύλες. Στον ΟΑΣΑ αναμένουν στους μεγάλους σταθμούς όπως αυτοί του Συντάγματος και της Ομόνοιας να δημιουργείται ειδικά τις ώρες αιχμής μεγάλος συνωστισμός, τόσο στις πύλες όσο και στα εκδοτήρια. Θεωρητικά για να αντιμετωπιστούν προβλήματα σε πραγματικές καταστάσεις έκλεισαν δοκιμαστικά οι πύλες σε μερικούς μόνο σταθμούς (Άγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Άγιος Δημήτριος και Αιγάλεω). Ωστόσο, η κίνηση αυτών των σταθμών δεν έχουν καμία σχέση με τους κομβικούς σταθμούς που περνούν δύο διαφορετικές γραμμές. Το τελευταίο σχέδιο που επεξεργάζονται στον ΟΑΣΑ είναι το σταδιακό κλείσιμο των πυλών να συνεχιστεί και να γίνει ουσιαστικά σε δύο βήματα.

Όπως έχει δηλώσει ο κ. Σπίρτζης: «Το κρίσιμο για μας είναι ότι πρέπει να εκδοθούν όλες οι προσωποποιημένες κάρτες στις ειδικές κατηγορίες συμπολιτών μας που δικαιούνται εκπτωτικής πολιτικής και πιο συγκεκριμένα στους ανέργους και στους συμπολίτες μας με ειδική αναπηρία. Έγινε μία πολύ καλή συνεργασία με το Υπουργείο Εργασίας, με τον ΟΑΕΔ, με την , για τον τρόπο που αυτό δεν θα γίνει μία φορά αλλά θα έχουμε μία ηλεκτρονική μόνιμη λειτουργία για το ποιοι ανήκουν και ποιοι δεν ανήκουν σε αυτήν τη βάση».

Τρίτο και εξίσου σημαντικό θέμα είναι η «εκπαίδευση» του κοινού. Ακόμη παρατηρούνται ουρές στα ηλεκτρονικά εκδοτήρια, κυρίως επειδή οι περισσότεροι επιλέγουν το εισιτήριο του 1,4 ευρώ για μια και μόνο μετακίνηση. Μόνο που το σύστημα δεν είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί έτσι. Στόχος να αγοράζονται ηλεκτρονικά εισιτήρια ή κάρτες και να επαναφορτίζονται με πολλαπλά εισιτήρια και όχι να βγαίνει ένα, ένα εισιτήριο. Για αυτό εξάλλου υπάρχουν και οι προσφορές των πέντε και των δέκα εισιτηρίων. Πάντως, για να βοηθήσει την διαδικασία ο έχει αναθέσει σε εταιρεία προώθησης να διαθέτει σε σημεία έκδοσης προσωπικό το οποίο θα «εκπαιδεύει» τον κόσμο στην έκδοση και επαναφόρτιση των εισιτηρίων.

«Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα κλείσουν οι πύλες αλλά θα κλείσουν με ένα κοινό το οποίο θα είναι εκπαιδευμένο και με πάρα πολλά προβλήματα που έχουν λυθεί και δεν τα έχει αντιμετωπίσει ποτέ κανένας», τόνισε χθες ο κ. Σπίρτζης μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9».

ip[
Exit mobile version