15χρονοι μαθητές λήστεψαν με σουγιά συμμαθητή τους για 5 ευρώ
Δύο μαθητές Γ’ Γυμνασίου συνελήφθησαν στα Ιωάννινα, καθώς κατηγορούνται ότι απείλησαν με σουγιά μαθητή της Β’ Γυμνασίου και του αφαίρεσαν 5 ευρώ.
ΠΑΙΔΕΙΑ: Ειδήσεις για την Παιδεία στην Ελλάδα, Πανελλήνιες, Υπουργείο Παιδείας, ύλη πανελλαδικών, βάσεις, αναπληρωτές, Γυμνάσια, Δημοτικά σχολεία, ΕΕΤΑΑ.