Κοντοζαμάνης: Στο κόκκινο οι ΜΕΘ για covid-19 στην Αττική
Οι Μονάδες Εντατικής Θεραπείας για covid-19 στην Αττική βρίσκονται στο “κόκκινο”, ανέφερε κατά την ενημέρωση για την πορεία της πανδημίας ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης. {ad} Eκφράζοντας όμως την βεβαιότητα ότι η όποια πίεση υπάρχει στο σύστημα υγείας θα αντιμετωπιστεί, καθώς υπάρχει προετοιμασία και σχέδιο σε εξέλιξη. Πρόσθεσε ότι υπάρχει επιχειρησιακός σχεδιασμός που υλοποιείται, […]